Hotel Van Beelen ***

Van Beelen
9,4

WebsiteLink naar website

244 reviews over Hotel Van Beelen in het Nederlands

mooie grote kamer (studio) en prima ontbijt

Janny, 12-9-2017

Fijn dat er al vroeg ingecheckt kan worden. Geen lift (wordt wel keurig gemeld)
Gereisd met partner in september 2017

Perfecte locatie voor meerdere mini-citytrips

D. De Bie - Wommelgem (B), 11-9-2017

Katwijk aan zee is een gezellige kustplaats met verschillende leuke restaurants. Het hotel is erg verzorgd en netjes. De medewerkers zeer vriendelijk en professioneel. De locatie van het hotel is perfect. Katwijk is de ideale uitvalsbasis voor verschillende mini-citytrips. Wij bezochten Gouda, Delft, Utrecht, Leiden, Den Haag en Scheveningen. Stuk voor stuk de moeite waard.
Gereisd met partner in september 2017

Waar voor ons geld

Harry & Marja, 5-6-2017

Erg goed en schoon hotel. Mooie kamer, goed bed en nieuw sanitair. Vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt. Wij hadden een halfpension arrangement met 2 fietsen. Het diner werd in Strandpaviljoen "het Strand" geserveerd. Dat is uitermate goed bevallen. Ook kregen wij 2 dagen prima fietsen van de lokale fietsenmaker. Al met al waar voor ons geld. De airco was (tijdelijk) defect. Dat viel nu nog wel mee maar in een echt warme periode heb je die op de bovenste etage wel nodig.

Gezellig gastvrij

Mariska Veehof, 20-5-2017

Het hotel ligt heel praktisch, dicht bij het strand en dicht bij de winkels. Het hotel is knus en het was goed verzorgd.
Gereisd met vrienden in mei 2017

meer dan boven verwachting goed! Excellent.

GerBet Zwartsluis, 13-5-2017

hetgeen op de website wordt getoond wordt ook geboden. Helder en duidelijk. netjes en hygienisch. Prima kamers en faciliteiten. uitstekend ontbijtbuffet in een gezellige omgeving. Zeer gastvrij. uitgebreide informatievoorziening. Ook het pand heeft een mooie ligging ten opzichte van strand en centrum. echt top is gratis parkeren op korte afstand van het hotel. We komen zeker weer terug.

Wie hier iets negatiefs vindt, moet bewust erg zoeken!!

Helemaal OK

Bakuwel, 12-5-2017

Alles was perfect, ontvangst, kamer, ontbijt, omgeving

Geweldig

Fam. Mulder, 2-5-2017

Prachtig gelegen op loopafstand van het strand. Goede basis voor een bezoek aan Leiden en Soldaat van Oranje.

Vriendelijk personeel, goed verzorgd, keurige kamers en een goed ontbijt.

Gereisd met partner in april 2017

Heel goed.

Hilferink, 4-4-2017

Alles was prima. Mooie schone kamer. Prima ontbijt.Goede service.Heel vriendelijk. Gratis parkeerkaart. Zeer aan te bevelen.Heel dichtbij zee en boulevard.
Gereisd met partner in april 2017

Super!

Fam. Stokkers, 2-4-2017

De ligging is perfect, dichtbij strand, (gratis) parkeren in mooie parkeergarage, centrum.

Heel veel leuke strandtenten.

Schone kamer/studio, erg vriendelijk personeel. Heel compleet, niets gemist.

Helemaal tevreden!

Gereisd met partner in maart 2017

Geweldig verblijf

C.w.van Endt, 31-3-2017

we boekten het soldaat van oranje arrangement Alles klopte .Prima ontvangst en uitleg.We kregen een upgrading naar een studio.Lekker ruim en heel schoon.De parkeerkaart was een heel goed idee en het restaurant dat bij het arrangement hoorde kon niet beter.Als we weer in Katwijk komen slapen we weer hier en eten we weerbij Katluk.Ben je slecht ter been informeer dan eerst op welke verdieping de kamer is want de trappen zijn wel erg steil.
Gereisd met partner in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van Beelen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Beelen in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Beelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van Beelen scoort een 9.38 uit 10 op basis van 317 reviews.