Beoordelingen Hotel Van Beelen***

166 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van Beelen***
Kon Wilhelminastraat 12, 2225 BA, Katwijk
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Beelen*** in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Beelen*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van Beelen scoort een 9,4 uit 10, op basis van 166 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Beelen*** in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Beelen***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van Beelen*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 34 vakantiefoto's van Hotel Van Beelen*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel Van Beelen*** met andere accommodaties in Katwijk.
Even geduld a.u.b.

9,3
9,5
9,2
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2014
"Fantastische plek"vertalen
Henk en Yvonne Witj...
10,0

13-4-2014 We hebben nog nooit zo'n goed en schoon hotel gehad.
Het personeel is erg klantvriendelijk en denkt ook mee over bezienswaardigheden, zoals gratis entree kaarten voor het Katwijks museum, wat erg leuk was en fiets route kaarten.
En de mogelijkheid om zelf koffie en andere dingen te pakken en dan zelf bij te houden toont wel erg veel vertrouwen en vonden we zeer prettig.
De ligging is ook super vlak bij het strand en centrum en inderdaad ook kort bij de theater hangaar voor de musical soldaat van oranje.
Als we nog een keer terug gaan naar die streek hoeven wij niet meer na te denken over het hotel, we komen dan zeker terug.
Een aanrader.

"Prima hotel. Zeer gastvrij."vertalen
gercar
9,0

31-3-2014 Een prima hotel met zeer vriendelijk personeel. Kamer was ook helemaal prima. Zeker een aanrader!
Mochten we nog eens willen overnachten in Katwijk aan zee dan zal dat zeker bij Hotel van Beelen zijn.

eigenaresse Marianne Mol - van Beelen, 5-4-2014
Eigenaar zegt:  Wij worden heel graag een "aanrader" genoemd! Dank u wel!

"Geweldig hotelletje!"vertalen
w.trajdos
9,0

30-3-2014 Super vriendelijk personeel, goede service, fantastisch gelegen tov strand

eigenaresse Marianne Mol - van Beelen, 5-4-2014
Eigenaar zegt:  Dank u wel voor uw lovende worden. Het strand is weer volledig geopend na de werkzaamheden aan de nieuwe kustversterking!

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Van Beelen*** bij:

met partner, Mrt. 2014
"Genoten"vertalen
Nico
9,0

30-3-2014 Lekker dichtbij het strand. Goed ontbijt en nette kamer. Moeite waard. Ideale plek om te overnachten als je Soldaat van Oranje bezoekt!

eigenaresse Marianne Mol - van Beelen, 5-4-2014
Eigenaar zegt:  De theaterhangaar is maar 4 km van ons hotel dus zelfs met de fiets bereikbaar. Fijn dat u ons hotel gekozen had om te overnachten na uw verblijf aan de musical!

"Geweldig hotel"vertalen
Marijke van Gaal
10,0

16-3-2014 Hotel "van Beelen" is een uitstekende keus geweest.. Prachtige studio,prima bedden en zeer schoon.Eigenaresse had alles prima geregeld voor ons. Wij kregen een kaart voor een parkeergarage, dit zat allemaal bij de prijs inbegrepen.
Wij gingen met vrienden naar de Soldaat van Oranje. Zij had een taxi voor ons geregeld om van af het restaurant vervoerd te worden naar de hangar en weer terug naar het hotel.Het ontbijt was uitstekend verzorgd. Het restaurant was dichtbij op de boulevard. Locatie van het hotel is prima

eigenaresse Marianne Mol - van Beelen, 5-4-2014
Eigenaar zegt:  U noemt ons hotel een "uitstekende keus". Dat is wel een heel mooi compliment. Hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft uw beoordeling te vermelden.

met partner, Mrt. 2014
"Uitstekend ! !"vertalen
M. van der Graaf
10,0

15-3-2014 Een paar hele fijne dagen in hotel Van Beelen doorgebracht. Alles overtrof onze verwachtingen, terwijl we heel wat gewend zijn en alles kritisch beoordelen. Het is echt helemaal top !
Een geweldige locatie in alle opzichten: boulevard, strand en centrum met veel winkels en restaurants binnen zeer korte loopafstand aanwezig.
Zeer attente gastvrouw, die door kleine extra's, ons verblijf met een gouden randje omlijst heeft.!
Ook het personeel is zeer klantvriendelijk. Echt een aanrader. Wij delen onze zeer positieve ervaringen en waardering met vele anderen.
Wij wensen eigenaar en personeel van hotel Van Beelen nog vele goede jaren toe met zo'n geweldige dienstverlening !
Jan en Mieke van der Graaf, Ridderkerk.

eigenaresse Marianne Mol - van Beelen, 5-4-2014
Eigenaar zegt:  Wij willen u heel hartelijk bedanken voor deze mooie beoordeling. Erg leuk om te lezen dat onze dienstverlening uw verblijf extra bijzonder gemaakt heeft.

"Verblijf was top!"vertalen
Sjaak van der Klugt
10,0

13-3-2014 Samen met vrienden hadden wij het Soldaat van Oranje arrangement geboekt. Wij vonden het verblijf in het hotel helemaal top. Gerenoveerde kamers met prima bedden. Alles was superschoon. Het ontbijt was uitstekend. Ook het restaurant en de taxi naar de theaterhangar was prima geregeld door de eigenaresse van het hotel. En dit allemaal voor een zeer schappelijke prijs. Wij komen zeker terug.

eigenaresse Marianne Mol - van Beelen, 5-4-2014
Eigenaar zegt:  Dank u wel voor de complimenten! Natuurlijk zien wij u graag terug!

met een groep, Feb. 2014
"Centraal gelegen."vertalen
Albert Meeske
9,0

27-2-2014 Zeer tevreden over de accommodatie.
Goed georganiseerd.
Mooi centraal t.o.v. strand en centrum van Katwijk aan zee.
Vriendelijke en behulpzaam personeel.
De prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Het ontbijt was perfect en de eetzaal is goed ingericht.
Er is verder geen restaurant aanwezig.
De kamers zien er goed uit en worden goed schoongemaakt.

eigenaresse Marianne Mol - van Beelen, 5-4-2014
Eigenaar zegt:  Fijn dat u zeer tevreden bent over ons hotel. Ons hotel heeft geen eigen restaurant maar er bevinden zich 9 restaurants tussen 50 en 300 meter van ons hotel waarbij wij de gasten graag adviseren en zelfs bij een uitstekend Grieks restaurant een korting aanbieden. Zodra het strandseizoen weer geopend is (normaal van 1 maart - 1 november) kunt u ook weer terecht bij de 14 strandrestaurants waaronder een groot aantal met een zeer uitstekende keuken! Wij zien u graag terug!

met een groep, Feb. 2014
"Geweldig"vertalen
marjan douma
10,0

28-2-2014 Hotel van Beelen in Katwijk is een zeer mooie accommodatie.
Omgeving is geweldig.
Personeel erg vrien delijk en behulpzaam.
Buurt: uitstekend.
Kamers prima in orde,schoon en netjes. Prijs : prima.
Ontbijt met alles er op en er aan. Uistekend. Geen commentaar.

eigenaresse Marianne Mol - van Beelen, 5-3-2014
Eigenaar zegt:  Leuk om uw positieve beoordeling te lezen! Fijn dat u heeft genoten van het ontbijt.

met partner, Feb. 2014
"10 met een griffel!"vertalen
VT
10,0

4-3-2014 Op alle vlakken mijn complimenten voor de gastvrijheid, schone kamer, ontbijt en niet te vergeten de ligging. Een hotel met veel extra's!!

eigenaresse Marianne Mol - van Beelen, 9-3-2014
Eigenaar zegt:  U heeft ons wel een heel erg mooi cijfer gegeven en een griffel is wel heel bijzonder! Hartelijk dank hiervoor!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?