Beoordelingen Hotel Van Beelen***

187 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van Beelen***
Kon Wilhelminastraat 12, 2225 BA, Katwijk
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Beelen*** in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Beelen*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van Beelen scoort een 9,4 uit 10, op basis van 187 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Beelen*** in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Beelen***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van Beelen*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 34 vakantiefoto's van Hotel Van Beelen*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel Van Beelen*** met andere accommodaties in Katwijk.
Even geduld a.u.b.

9,3
9,5
9,2
8,6
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, 2014
"Super plek"vertalen
G v d Streek
10,0

30-10-2014 Dit is een super vriendelijk en schoon Hotel en de keuze in het ontbijt is reuze .alles werd perfect geregeld. voor de prijs hoef je het niet te laten.
Super ga zo door.

Met partner, Okt. 2014
"Gezellig B & B."vertalen
Ria Schminnes
7,0
7,0
8,0

22-10-2014 Hotel van Beelen geboekt, omdat we naar Soldaat van Oranje gingen.
Ook gelijk een diner door hun geadviseerd geboekt.

Met partner, Okt. 2014
"Prima hotel"vertalen
Adri van Doodewaerd
10,0

09-10-2014 Eigenaresse (Marianne Mol - van Beelen) weet wat gastvrijheid is. Dit straalt ze uit, maar ook op haar personeel. Hier weet men wat een gast is. Je bent echt een gast. Marianne kent de namen van haar gasten. Marianne weet nog, dat mijn vrouw in het Zeehospitium Katwijk gewerkt heeft. Wij zijn er 4 jaar geleden gelogeerd bij hotel van Beelen. Bij mooi weer (dat hadden wij begin oktober) kan je na het ontbijt lekker de krant (diverse kranten liggen ter inzage) in het zonnetje lezen en wordt er spontaan een kopje koffie aangeboden. Kamers, ontbijtruimte enzovoort zijn in de puntjes verzorgd met oog voor details. Alles in dit hotel is tiptop in orde. Voor het avondeten wordt er uitgeweken naar strandpaviljoen “Het Strand”. Waar het eten van goede kwaliteit is.
Bij vertrek uit hotel krijgt je nog een attentie mee voor onderweg en neemt de eigenaresse zelf hartelijk afscheid.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Van Beelen*** bij:

Met partner, 2014
"Wat een superservice!"vertalen
Arnold Bos
9,0

13-09-2014 Ondanks dat wij op een incourant tijdstip aankwamen was alles al geregeld zodat wij zelf konden inchecken. De mensen van het hotel zijn bijzonder vriendelijk en geven je echt het gevoel dat ze hun uiterste best doen je het naar de zin te maken. Ik had iets op m'n kamer laten liggen en dat werd meteen over de post nagestuurd. Super!
Als je kijkt naar de ligging, en wat je ervoor krijgt, is de prijs-kwaliteitsverhouding met heel gunstig.

Met partner, Sept. 2014
"Een fantastisch hotel"vertalen
Arjan
10,0

06-09-2014 Hotel van Beelen in Katwijk is top. Bij binnenkomst voelde wij ons gelijk op ons gemak, vriendelijk personeel, wij hadden een studio waar ook nog een keukentje inzat waar je wat kleins op klaar kan maken als je dat wilt. De studio was erg mooi wat ons opviel was dat alles schoon was en erg mooi ingericht wij gaan veel weg op korte vakantie's maar dit is toch wel een van de beste hotels waar we in Nederland in zijn geweest. De eigenaresse van het hotel is erg behulpzaam en wist de volgende ochtend bij het ontbijt mijn naam te noemen voor mij een teken dat ze in de gasten die er zijn geïnteresseerd is, erg belangrijk als je een hotel runt.
wij hebben 3 dagen in dit hotel vertoeft met veel plezier en ik zal er zeker terug komen. De ligging prima 100 meter van de boulevard aan de zee en in het centrum veel winkels waar je zo heen loopt.
Wij zijn dik tevreden naar huis toe gegaan

"Niets negatiefs te bedenken"vertalen
M.A.Tersteeg
8,0

20-07-2014 Het hotel heeft details, die we elders niet zagen, er wordt over dingen nagedacht.
Voor het diner wordt uitgeweken naar een restaurant aan zee, waar het eten voortreffelijk was.
De ligging vlak bij het strand is ook een pre.
We hadden zeer prettige dagen, een aanrader....

eigenaresse Marianne Mol - van Beelen, 22-07-2014
Eigenaar zegt:  Bij uw vertrek was u al erg positief over uw verblijf. Wat attent dat u ook de moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven! U had een arrangement geboekt. Voor het diner werken wij samen met een uitstekend strandrestaurant. Fijn om te horen dat ook het 2 gangen-diner u is bevallen. Wij zien u graag weer terug!

Met partner, Juli 2014
"Fantastisch hotel op een schitterende locatie"vertalen
Familie Mast
10,0

09-08-2014 We hebben het weer super gehad in dit hotel! Bijzonder gastvrij, uitgebreid ontbijtbuffet; het ontbrak ons aan niets. Schitterende locatie vlakbij het strand. Kamers zien er oogverblindend netjes uit en zijn super schoon. Informatiemap is erg duidelijk en er is zelfs Wifi op de kamers aanwezig.
Een dikke pluim voor gastvrouw Marianne die er werkelijk alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken.
Wij kijken alvast weer uit naar ons volgend bezoek.

Familie Mast

"Geweldig!!"vertalen
Luchtenberg
9,0

24-07-2014 Geweldig verblijf gehad in dit hotel.
Personeel heel erg vriendelijk en attent.
Kamers heel erg schoon.
Voldoende keus bij ontbijt buffet.
Kortom een enorme aanrader!!!!!!

Met partner, Mei 2014
"Voor ons een parel in de weekend uitjes."vertalen
Joop
9,0

20-05-2014 Hotel van Beelen is voor ons het overnachtingsadres in Katwijk aan Zee
Wat een keurig hotel en wat een verzorging en service.
Bijna direct aan de boulevard en strand.

eigenaresse Marianne Mol - van Beelen, 14-07-2014
Eigenaar zegt:  Dank u wel voor uw mening over ons hotel en de service van ons team.

Met partner, Apr. 2014
"Voor ons geen beter hotel B&B van Beelen."vertalen
Rob en Nolly van de...
9,0

18-04-2014 We zijn weer 'n paar daagjes in Katwijk aan zee bij B&B Hotel van Beelen geweest, Het is er uitstekend en we voelen ons er thuis. De kamers (we hebben 3 verschillende kamers gehad) en ze zijn allemaal perfect schoon en niets is teveel het personeel is bijzonder vriendelijk en het ontbijt is perfect . Er is zoveel variatie en dat gevoel allemaal bij elkaar is zeker de moeite waard om het eens te ervaren. Een echte aanrader!! We gaan in september weer ! Zie er nu alweer naar uit !!!!!!!!!

eigenaresse Marianne Mol - van Beelen, 14-07-2014
Eigenaar zegt:  Wij hebben uw reservering voor september weer graag genoteerd. Altijd leuk om enthousiaste gasten weer terug te zien!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?