Beoordelingen Hotel Van Beelen***

193 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van Beelen***
Kon Wilhelminastraat 12, 2225 BA, Katwijk
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Beelen*** in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Beelen*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van Beelen scoort een 9,4 uit 10, op basis van 193 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Beelen*** in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Beelen***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van Beelen*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 34 vakantiefoto's van Hotel Van Beelen*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel Van Beelen*** met andere accommodaties in Katwijk.
Even geduld a.u.b.

9,3
9,5
9,2
8,7
Toon score en beoordelingen van:
"Wat een goede service"vertalen
Ineke van raaij
9,0

20-11-2014 Prima accomodatie,dicht bij strand en centrum.vriendelijk en zeer behulpzaam personeel,goed compleet ontbijt, schone kamer . Gratis parkeren snacks en drankjes staan er klaar ,kunt zelf nemen even opschrijven wat je pakt . Gewoon voor redelijke prijs.super, complimenten .

"Aanrader, super hotel"vertalen
Wendy Steijvers
9,0

14-11-2014 Wat een geweldig klein hotelletje is dit. Super vriendelijk personeel. Heb je een vraag dan denken ze met je mee. Kamers zijn top in orde. Ontbijt is super verzorgd. Ligt 100 meter van de boulevard. Gratis parkeren is zeker een pluspunt. Winkels om de hoek. Wij hebben dit geboekt omdat we naar soldaat van oranje gingen. Zeker een aanrader om dan dit hotel te boeken. Wij komen zeker nog eens terug. Bij weg gaan kregen we nog een leuke attentie mee...dan voel je je echt gast!

Met vrienden, Nov. 2014
"Zeer gastvrij en super sevice .Huiskamer sfeer."vertalen
annemie louman
10,0

14-11-2014 Dit hotel geboekt om naar Soldaat van Oranje te gaan. Tevens 2 dagen genoten van strandwandeling en fietsroute. Uitstekende service ook voor overige activiteiten . Afscheid presentje in de vorm van Wilhelmina pepermunt . Alle paraplu's die overal hingen hadden wij gelukkig niet nodig.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Van Beelen*** bij:

"Meer dan prima"vertalen
Henk Moonemans
9,0

10-11-2014 Deze mensen weten wat service en gastvrijheid is. Prima bedden, heel schoon allemaal, prima uitgebreid ontbijt en ga zo maar door.

Met oudere kinderen, Nov. 2014
"Helemaal perfect"vertalen
Bety Tijert
10,0

04-11-2014 wij zijn hier geweest voor het soldaat van oranje arrangement en we hebben het geweldig naar ons zin gehad.

Met partner, 2014
"Super plek"vertalen
G v d Streek
10,0

30-10-2014 Dit is een super vriendelijk en schoon Hotel en de keuze in het ontbijt is reuze .alles werd perfect geregeld. voor de prijs hoef je het niet te laten.
Super ga zo door.

Met partner, Okt. 2014
"Gezellig B & B."vertalen
Ria Schminnes
7,0
7,0
8,0

22-10-2014 Hotel van Beelen geboekt, omdat we naar Soldaat van Oranje gingen.
Ook gelijk een diner door hun geadviseerd geboekt.

Met partner, Okt. 2014
"Prima hotel"vertalen
Adri van Doodewaerd
10,0

09-10-2014 Eigenaresse (Marianne Mol - van Beelen) weet wat gastvrijheid is. Dit straalt ze uit, maar ook op haar personeel. Hier weet men wat een gast is. Je bent echt een gast. Marianne kent de namen van haar gasten. Marianne weet nog, dat mijn vrouw in het Zeehospitium Katwijk gewerkt heeft. Wij zijn er 4 jaar geleden gelogeerd bij hotel van Beelen. Bij mooi weer (dat hadden wij begin oktober) kan je na het ontbijt lekker de krant (diverse kranten liggen ter inzage) in het zonnetje lezen en wordt er spontaan een kopje koffie aangeboden. Kamers, ontbijtruimte enzovoort zijn in de puntjes verzorgd met oog voor details. Alles in dit hotel is tiptop in orde. Voor het avondeten wordt er uitgeweken naar strandpaviljoen “Het Strand”. Waar het eten van goede kwaliteit is.
Bij vertrek uit hotel krijgt je nog een attentie mee voor onderweg en neemt de eigenaresse zelf hartelijk afscheid.

Met partner, 2014
"Wat een superservice!"vertalen
Arnold Bos
9,0

13-09-2014 Ondanks dat wij op een incourant tijdstip aankwamen was alles al geregeld zodat wij zelf konden inchecken. De mensen van het hotel zijn bijzonder vriendelijk en geven je echt het gevoel dat ze hun uiterste best doen je het naar de zin te maken. Ik had iets op m'n kamer laten liggen en dat werd meteen over de post nagestuurd. Super!
Als je kijkt naar de ligging, en wat je ervoor krijgt, is de prijs-kwaliteitsverhouding met heel gunstig.

Met partner, Sept. 2014
"Een fantastisch hotel"vertalen
Arjan
10,0

06-09-2014 Hotel van Beelen in Katwijk is top. Bij binnenkomst voelde wij ons gelijk op ons gemak, vriendelijk personeel, wij hadden een studio waar ook nog een keukentje inzat waar je wat kleins op klaar kan maken als je dat wilt. De studio was erg mooi wat ons opviel was dat alles schoon was en erg mooi ingericht wij gaan veel weg op korte vakantie's maar dit is toch wel een van de beste hotels waar we in Nederland in zijn geweest. De eigenaresse van het hotel is erg behulpzaam en wist de volgende ochtend bij het ontbijt mijn naam te noemen voor mij een teken dat ze in de gasten die er zijn geïnteresseerd is, erg belangrijk als je een hotel runt.
wij hebben 3 dagen in dit hotel vertoeft met veel plezier en ik zal er zeker terug komen. De ligging prima 100 meter van de boulevard aan de zee en in het centrum veel winkels waar je zo heen loopt.
Wij zijn dik tevreden naar huis toe gegaan

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?