Beoordelingen Hotel Van Beelen***

194 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van Beelen***
Kon Wilhelminastraat 12, 2225 BA, Katwijk
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Beelen*** in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Beelen*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van Beelen scoort een 9,4 uit 10, op basis van 194 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Beelen*** in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Beelen***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van Beelen*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 34 vakantiefoto's van Hotel Van Beelen*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel Van Beelen*** met andere accommodaties in Katwijk.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

128 beoordelingen over Van Beelen***

194 beoordelingen
9,6
8,7
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, dec 2014
"Geweldig !"vertalen
M. Brouwers
9,0

22-12-2014 Afgelopen vrijdag overnacht in Hotel van Beelen. Geweldig ontvangst, prachtige studio, parkeergarage op loopafstand wat erg fijn was. Dicht bij strand en winkels. In Katwijk zelf ook vanalles te beleven. Bij het arrangement zat in diner bij Het wapen van Kattuk, ook een aanrader en ook weer zeer vriendelijk personeel.
Zeer goed, uitgebreid ontbijtbuffet. Dus in een woord: Geweldig!!

"Super service - zeer klantvriendelijk"vertalen
Pieter
10,0

27-11-2014 Dit hotel gekozen omdat het gunstig is gelegen met betrekking tot een bezoek aan "Soldaat van Oranje". Een super service van het hotel is dat je gratis in de parkeergarage mag staan die 24 uur per dag open is.
De kamer is zonder meer OK met heerlijke bedden, een fijne douche.
Het ontbijt was een verrassing. Heerlijke broodjes, lekker beleg. Er is zeker niet op bezuinigd.
Zeer vriendelijke mensen van hoog tot laag.
Zeker een aanrader.
Nog een bijkomstigheid het hotel ligt dicht bij het strand waar je heerlijk kan uitwaaien. Wil je dat niet dan kan je dichtbij heerlijk shoppen en 's avonds zijn er veel mogelijkheden om heerlijk te eten van een eenvoudig patatje tot b.v. de Argentijn.

"Wat een goede service"vertalen
Ineke van raaij
9,0

20-11-2014 Prima accomodatie,dicht bij strand en centrum.vriendelijk en zeer behulpzaam personeel,goed compleet ontbijt, schone kamer . Gratis parkeren snacks en drankjes staan er klaar ,kunt zelf nemen even opschrijven wat je pakt . Gewoon voor redelijke prijs.super, complimenten .

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Van Beelen*** bij:

"Aanrader, super hotel"vertalen
Wendy Steijvers
9,0

14-11-2014 Wat een geweldig klein hotelletje is dit. Super vriendelijk personeel. Heb je een vraag dan denken ze met je mee. Kamers zijn top in orde. Ontbijt is super verzorgd. Ligt 100 meter van de boulevard. Gratis parkeren is zeker een pluspunt. Winkels om de hoek. Wij hebben dit geboekt omdat we naar soldaat van oranje gingen. Zeker een aanrader om dan dit hotel te boeken. Wij komen zeker nog eens terug. Bij weg gaan kregen we nog een leuke attentie mee...dan voel je je echt gast!

Met vrienden, Nov. 2014
"Zeer gastvrij en super sevice .Huiskamer sfeer."vertalen
annemie louman
10,0

14-11-2014 Dit hotel geboekt om naar Soldaat van Oranje te gaan. Tevens 2 dagen genoten van strandwandeling en fietsroute. Uitstekende service ook voor overige activiteiten . Afscheid presentje in de vorm van Wilhelmina pepermunt . Alle paraplu's die overal hingen hadden wij gelukkig niet nodig.

"Meer dan prima"vertalen
Henk Moonemans
9,0

10-11-2014 Deze mensen weten wat service en gastvrijheid is. Prima bedden, heel schoon allemaal, prima uitgebreid ontbijt en ga zo maar door.

Met oudere kinderen, Nov. 2014
"Helemaal perfect"vertalen
Bety Tijert
10,0

04-11-2014 wij zijn hier geweest voor het soldaat van oranje arrangement en we hebben het geweldig naar ons zin gehad.

Met partner, 2014
"Super plek"vertalen
G v d Streek
10,0

30-10-2014 Dit is een super vriendelijk en schoon Hotel en de keuze in het ontbijt is reuze .alles werd perfect geregeld. voor de prijs hoef je het niet te laten.
Super ga zo door.

Met partner, Okt. 2014
"Gezellig B & B."vertalen
Ria Schminnes
7,0
7,0
8,0

22-10-2014 Hotel van Beelen geboekt, omdat we naar Soldaat van Oranje gingen.
Ook gelijk een diner door hun geadviseerd geboekt.

Met partner, Okt. 2014
"Prima hotel"vertalen
Adri van Doodewaerd
10,0

09-10-2014 Eigenaresse (Marianne Mol - van Beelen) weet wat gastvrijheid is. Dit straalt ze uit, maar ook op haar personeel. Hier weet men wat een gast is. Je bent echt een gast. Marianne kent de namen van haar gasten. Marianne weet nog, dat mijn vrouw in het Zeehospitium Katwijk gewerkt heeft. Wij zijn er 4 jaar geleden gelogeerd bij hotel van Beelen. Bij mooi weer (dat hadden wij begin oktober) kan je na het ontbijt lekker de krant (diverse kranten liggen ter inzage) in het zonnetje lezen en wordt er spontaan een kopje koffie aangeboden. Kamers, ontbijtruimte enzovoort zijn in de puntjes verzorgd met oog voor details. Alles in dit hotel is tiptop in orde. Voor het avondeten wordt er uitgeweken naar strandpaviljoen “Het Strand”. Waar het eten van goede kwaliteit is.
Bij vertrek uit hotel krijgt je nog een attentie mee voor onderweg en neemt de eigenaresse zelf hartelijk afscheid.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?