Appartement Nicolette Appartementen **

9,1

30 reviews over Appartement Nicolette Appartementen in het Nederlands

mooi appartement, heerlijke vakantie

Francien, 27-6-2017

mooi ruim appartement, vriendelijk ontvangst, nette keuken, nette badkamer. prima ligging (vlakbij strand/boulevard, vlakbij winkels).

enige nadeel: steile trappen om bij de kamers te komen.

Katwijk zelf is heerlijk. rustig, gezellig, schoon.

Gereisd met partner in mei 2017

Goede locatie, fijn verblijf

Annemiek, 27-11-2016

Tijdens onze haastige aankomst, toch goed ontvangen en alles werd netjes uitgelegd. Fijn is dat je tegen een kleine vergoeding een oas kunt krijgen voor de parkeergarage vlak bij het appartement. Locatie is perfect en makkelijk te bereiken. Het appartement zelf was erg netjes en schoon. Tijdens het verblijf hebben we het ontbijt erbij geboekt. We waren erg verrast door hoe het ontbijt werd geleverd. Sochtends wordt er, op een tijd naar keuze, een mand met ontbijt spullen rondgebracht. Lekkere broodjes, beleg, fruit, koffie, thee en een eitje zaten er allemaal in. Echt top! Zeker voor herhaling vatbaar, mochten we in de buurt willen verblijven.
Gereisd met partner in november 2016

Geweldig!

Jeanne, 11-9-2016

Heel goede accomodatie op prima locatie, dichtbij strand en winkels. Fijne bedden ( boxsprings), keukenblokje met alles wat je maar nodig kan hebben, mooie badkamer, alles heel schoon. Studio aan voorzijde gekregen, op vrijdag en zaterdag wel wat gehorig 's avonds t.o.v. de straat als je zoals wij vanwege de warmte het raam open wil houden, (als heel klein minpuntje ervaren). Prijs/ kwaliteit verhouding erg goed. Vriendelijke eigenaar.
Gereisd met partner in september 2016

Super!

Milou, 6-9-2016

De locatie is perfect! Vlakbij het strand (2 minuutjes lopen, alleen de duin over) en dichtbij restaurantjes en winkels. Het appartement is netjes, verzorgd en schoon. Ook is er voldoende ruimte voor je bagage. Er zit een nette keuken in, met kookfornuis, koelkast, koffiezet apparaat, waterkoker. Ook is er servies en bestek aanwezig. Ze zijn onlangs opgeknapt en er is een mooie nieuwe badkamer. Het bed is een boxspring (wel wat zacht naar onze smaak, maar heerlijk geslapen). Het appartement heeft alle basics en ziet er mooi uit. Ons appartement zat aan de strand kant (winkelstraat) en was wel wat druk. Maar hier hebben wij verder geen last van gehad.
Gereisd met partner in september 2016

geweldig

wim grevink, 2-5-2016

er was niks niet goed . Alles was goed de ligging het heel vriendelijke eigennaren de prijs en de inrichting
Gereisd met partner in april 2016

Wat een prachtig, schoon appartement!

Annet van Hoof-Huis, 23-12-2015

Ontbijt was prima verzorgd. Vriendelijke eigenaar. Heerlijke bedden. Lekker dicht bij het strand en de winkels. Wij komen beslist nog eens terug.
Gereisd met partner in december 2015

Lekker dicht bij het strand en de winkels.

Gryt, 14-10-2014

Dicht bij het strand, geschikte accommodatie als je naar De soldaat van Oranje wilt. Goed bereikbaar met Openbaar Vervoer en winkels op loopafstand.
Gereisd met partner in oktober 2014

Lekker aan het strand en midden in de stad

leotew, 23-7-2014

Heerlijk lang weekend gehad. Aan de boulevard en in de stad op een locatie. Geen auto nodig gehad. Alle winkels en horeca op loopafstand, inclusief het strand met vele strandtenten. Klein maar fijn appartement, alles aanwezig wat we nodig hadden. Lekkere bedden. Alle schoon. Ontbijt om de hoek bij de bakker voor € 8,00, lekker (niet op zondag). Op zondag zijn zowat alle winkels dicht. Wij waren er met de visserijdagen dan is er veel te doen. Dit is voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in juni 2014

Super accomodatie en locatie

S. Kock, 11-8-2013

Hele fijne week gehad. Katwijk aan Zee is een gezellige stad het appartement is super gelegen naast de bouelvard en aan het begin van de winkelstraat met zijn vele restaurants en winkels. Keurig net appartement,

goede bedden. Zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

uitstekend een aanrader

jan grutsma, 21-4-2012

Appartement Nicolette Appartementen in Katwijk is op een mooie locatie in het centrum van katwijk. Maar 40 meter van het strand af. Echt lekkere bedden en de keuken was goed ingericht. We gaan binnenkort nog een keer.
Gereisd met partner in april 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nicolette Appartementen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nicolette Appartementen in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nicolette Appartementen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nicolette Appartementen scoort een 9.13 uit 10 op basis van 34 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: