Beoordelingen Appartement Nicolette Appartementen**

24 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Nicolette Appartementen**
Voorstraat 3A, 2225 EJ, Katwijk
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nicolette Appartementen** in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nicolette Appartementen** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Nicolette Appartementen scoort een 8,6 uit 10, op basis van 24 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nicolette Appartementen** in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nicolette Appartementen**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Nicolette Appartementen** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 19 vakantiefoto's van Appartement Nicolette Appartementen** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Appartement Nicolette Appartementen** met andere accommodaties in Katwijk.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

19 beoordelingen over Nicolette Appartementen**

24 beoordelingen
9,6
7,6
8,2
7,7
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2013
"Super accomodatie en locatie"vertalen
S. Kock
8,0

11-8-2013 Hele fijne week gehad. Katwijk aan Zee is een gezellige stad het appartement is super gelegen naast de bouelvard en aan het begin van de winkelstraat met zijn vele restaurants en winkels. Keurig net appartement,
goede bedden. Zeker een aanrader.

met partner, Apr. 2012
"Uitstekend een aanrader"vertalen
jan grutsma
10,0

21-4-2012 Appartement Nicolette Appartementen in Katwijk is op een mooie locatie in het centrum van katwijk. Maar 40 meter van het strand af. Echt lekkere bedden en de keuken was goed ingericht. We gaan binnenkort nog een keer.

met oudere kinderen, Feb. 2012
"Goed"vertalen
inge
9,0

29-2-2012 Leuk appartement, dichtbij het strand. Was hier samen met mijn 3 kinderen, ruimte was prima. Lekker dichtbij het centrum, warme bakker en restaurantjes. We komen in de zomer zeker nog eens terug! Nadeel: veel steile trappen, niet geschikt voor ouderen. Voordeel: eigenaar hielp mee bagage naar boven sjouwen.

De beste prijzen en lastminutes voor Appartement Nicolette Appartement...

met partner, Apr. 2011
"Uitstekend!"vertalen
Palmer
10,0

27-4-2011 Leuke studio's bijna aan het strand. Ook ben je lekker op jezelf, je kan zelf je ontbijtje of eten klaarmaken in de keuken. De keuken was volledig ingericht. Aardige eigenaren, hij heeft ons zelfs geholpen met het uitladen van onze auto. Ligging ook perfect, midden in het centrum en vanuit onze studio hadden we zeezicht. Zeker de moeite waar, ook qua prijs. Komen zeker terug.

met een groep, Mrt. 2011
"Bijna op de boulevard!"vertalen
Andre
7,0

14-3-2011 Nicolette apartementen is een leuk overnachtingsadres: op nog geen 10 meter van de boulevard waar prima restaurantjes zijn (vooral Paal 14 voor wie van veel houdt).
Nadeel is dat je buiten de deur moet ontbijten (tegenover 14,50 pp), waardoor een overnachting toch wel prijzig wordt vergeleken .
Jammer dat bv zeepjes ontbreken en dat de douche erg klein is en weinig water geeft. Verder een prima adres

met een groep, Mrt. 2011
"Sober,"vertalen
Henk
5,0
6,0

18-3-2011 sobere appartementen, ligging perfekt, voor ouderen veel te steile trappen

met jonge kinderen, Nov. 2010
"Net appartement voor weinig"vertalen
Garfield
8,0

6-11-2010 Onlangs voor een weekendje weg geweest en overnacht in dit appartement. De ruimte en inrichting is goed, evenals de netheid. De ligging is ook zeer goed, zeer dicht bij het strand.
De eigenaren zijn gastvrij, en voor een paar euro per dag konden we de auto goedkoop parkeren (ipv 1,5 euro per uur)
We misten wel een magnetron in het appartement. Deze zou voor ons makkelijk zijn geweest voor het opwarmen van babyvoeding.

met partner, Aug. 2010
"Super ligging, direct aan het strand!"vertalen
Julezzz
8,0

30-8-2010 Boeking ging snel, goed geregeld. Honden zijn hier ook toegestaan. Leuk groot balkon rond alle appartementen. Appartementen zijn groot.
Ligt echt midden in centrum van Katwijk, meteen aan de boulevard en aan het strand.

met jonge kinderen, Nov. 2009
"Absoluut goed!"vertalen
hilde Lommerse
7,0

29-11-2009 afgelopen 2 nachten hier verbleven met 3 jonge kinderen.
ons doel was alleen overnachting omdat we een congres daar in de buurt hadden,
en voor ons nogal ver uit de buurt. maar dit appartement verdiend absoluut een positief praatje.
ligging perfect, vooraf informatie en reservering supersnel en correct.
keurig appartement met 2 kamers, alles zag er keurig uit, goede bedden,
wat ons betreft een dikke duim, en we komen hier zeker nog eens terug om echt vakantie te vieren.

met partner, Juli 2009
"Een perfect gelegen appartement"vertalen
Harm en Minke
7,0

18-7-2009 Je kunt hier prima verblijven. Alles wat je nodig bent is er. Prima bedden!!!
Elke 2 dagen schone handdoeken tot de theedoek en vaatdoek aan toe.
Wij hadden een heerlijk terras. Er is voldoende ruimte voor 2 personen.
Een aanrader als je dicht bij het strand (25 meter) wilt verblijven.
Wij hebben er een prima week gehad.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?