9,2

Uitstekend

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen9,6

29 reviews over Vakantiepark Landal Beach Villa’s Hoek van Holland in het Nederlands

Prachtig uitzicht!

B, 9-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

Het is een heerlijk plekje om wakker te worden.

De keuken is uitgebreid genoeg. Badkamer en slaapkamers prima!

Nadeel, toilet in de badkamer.

Het is vooral genieten van het strand, verder is er niet zoveel te beleven.

Leuk voor de kinderen om boten te kijken op de nieuwe waterweg.

Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch!

Kuipers, 11-7-2017
  • Onderkomen10

Midweek geweest samen met onze dochter van 1,5. Super week gehad! Hele mooie beachvilla van alle gemakken voorzien, fijne bedden, prima keuken, en heerlijke regendouche. Maar vooral de ligging en het uitzicht is geweldig! Zeker een aanrader!
Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch, komen nog een keer!

Simone, 24-6-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen9

De villa's zijn niet erg groot, 4 personen is eigenlijk het maximum. Omgeving is prachtig, huizen met nummer 50 en hoger zijn huisdierhuizen en staan voor het hondenstrand. Genoeg plek voor ligbedden, alleen jammer dat er geen parasol is. Heerlijk genoten, zelfs met iets minder weer.
Gereisd familie in juni 2017

Mag ik morgen weer?

Elise, 10-6-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Grote oceaanstomers, de wind danst dat het een lieve lust is en jaagt de wolken op, de zee legt grote golven op het strand, en de zon gaat langzaam onder boven de kruising van de Nieuwe Waterweg en de Noordzee. Kleine sleepbootjes loodsen een enorm schip naar Rotterdam en ik kan het bijna aanraken. Alles wordt klein in deze wereld die bestaat uit water en wolken, zee en schepen, zand en de zon die verstoppertje speelt... zo mooi.

dat dus... zo mooi is het daar. Of het nu windkracht 8 is of een zonnetje, superlatieven schieten te kort voor dit superschone, prachtige, fonkelnieuw (nr 83) huisje, waar de zee recht voor op het strand rolt en Nieuwe Waterweg pal naast ligt.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk op het strand

Marlous, 6-6-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

UItzicht vanuit de slaapkamer op het strand en de zee was super en wanneer je de trap afloopt vanaf het huis sta je met je voeten in het zand.

Comfortabele huisjes. In onze hing wel een beetje een zweetlucht (van voorgangers?) Het was die week ervoor 26 graden...

Koffie zet apparaat aanwezig en lekkere douche.

Gereisd familie in juni 2017

Fantastich

Mvr. van Leeuwen, 2-6-2017
  • Onderkomen10

Prachtige huisjes van alle gemakken voorzien van vaatwasser tot espresso apparaat, vanaf je balkon of buiten zie de mooiste schepen voorbij varen.

Bij mij was er een gezin met kleine kinderen, huisjes zijn aardig geïsoleerd zodat je geen last heb van je buren is mijn ervaring.

Ik voelde me eigen een bofkont daar een midweek te verblijven.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Fantastiche Plek

cobie Koenen, 26-5-2017

Was een zeer fijn huisje.

Alleen een van de dekbedden zat bloedvlekken op , niet al te smakelijk . Dit ook gemeld deden ze heel nuchter over , ook geen aanstalte van hun om vergoeding of misschien een dagje langer..

Dit vonden wij heel niet klantgericht. De kamers werden niet schoongemaakt wij verbleven er 4 dagen. Receptie behoeft nog aantal leer punten.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijke Villa op het strand. Geweldig!

G. Linssen, 20-5-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Wat hebben wij een heerlijke midweek gehad in beachvilla 64. Het is inderdaad een park in aanbouw en wij hadden de laatste villa direct naast de bouwplaats, maar die villa's zij zo goed als klaar dus geen hinder gehad.

Villa's zijn prachtig ingericht het ontbreekt je aan niets. En onze villa was hondvriendelijk maar geen hondengeur binnen en heel schoon. Alle hondvriendelijke villa's liggen op het hondenstrand waar ze hele hele jaar heerlijk los mogen lopen. Wij hebben genoten en onze hond al helemaal. Hier komen we zeker nog heel vaak. En oh ja, de bagage wordt netjes bij je villa afgezet en weer ophehaald.

Gereisd met partner in mei 2017

Unieke locatie!

Karin, 30-3-2017
    • Onderkomen9

Wat een belevenis! Een prachtig huisje met uitzicht op zee! We hebben genoten!
    Gereisd met partner in december 2016

Wat een zaligheid!

Anneke, 28-3-2017
    • Onderkomen10

Wakker worden in een luxe villa en met prachtig uitzicht op strand en zee... echt een aanrader!
    Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Beach Villa’s Hoek van Holland in Hoek van Holland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Beach Villa’s Hoek van Holland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Beach Villa’s Hoek van Holland scoort een 9.24 uit 10 op basis van 31 reviews.