Vakantiepark Landal Beach Villa’s Hoek van Holland

Landal Beach Villa’s Hoek van Holland
9,2

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen9,6

33 reviews over Vakantiepark Landal Beach Villa’s Hoek van Holland in het Nederlands

the time of my life

martine, 14-10-2017
  • Onderkomen9

Het was fantastish van begin tot (spijtig)einde.We hebben genoten van elke seconde, zelfs mijn hondje heeft er veel plezier beleeft.We hebben een fietstocht gemaakt tot in scheveningen en terug.Deze reis is voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldige ligging van de huisjes.

Betty, 25-9-2017
  • Onderkomen10

Fijn dat de hond mee kan. Huisjes prima ingericht en keurig schoon. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Echt een "zwitserleven gevoel"
Gereisd met vrienden in september 2017

Super!

Rosita, 22-9-2017
  • Onderkomen10

De ligging van de strandhuizen (is óp het strand) is super; en dit geldt ook voor de inrichting (van alle gemakken voorzien)!!!
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Fantastische plek

V. van Zoggel, 28-8-2017
  • Onderkomen10

Geweldige plek om te verblijven. Alles is voorhanden. Het kan altijd beter maar dan moet je thuis blijven in mijn ogen. Snelle service van het personeel. Huisjes zijn goed geïsoleerd en volledig ingericht. Alleen jammer van het droogrek op het balkon. Deze had (onder weersinvloeden?) al een roestige blik. Voor kinderen is er niks te doen maar zand en zee, wat heb je nog meer nodig? Prima zo. Zeker een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtig uitzicht!

B, 9-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

Het is een heerlijk plekje om wakker te worden.

De keuken is uitgebreid genoeg. Badkamer en slaapkamers prima!

Nadeel, toilet in de badkamer.

Het is vooral genieten van het strand, verder is er niet zoveel te beleven.

Leuk voor de kinderen om boten te kijken op de nieuwe waterweg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch!

Kuipers, 11-7-2017
  • Onderkomen10

Midweek geweest samen met onze dochter van 1,5. Super week gehad! Hele mooie beachvilla van alle gemakken voorzien, fijne bedden, prima keuken, en heerlijke regendouche. Maar vooral de ligging en het uitzicht is geweldig! Zeker een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch, komen nog een keer!

Simone, 24-6-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen9

De villa's zijn niet erg groot, 4 personen is eigenlijk het maximum. Omgeving is prachtig, huizen met nummer 50 en hoger zijn huisdierhuizen en staan voor het hondenstrand. Genoeg plek voor ligbedden, alleen jammer dat er geen parasol is. Heerlijk genoten, zelfs met iets minder weer.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Mag ik morgen weer?

Elise, 10-6-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Grote oceaanstomers, de wind danst dat het een lieve lust is en jaagt de wolken op, de zee legt grote golven op het strand, en de zon gaat langzaam onder boven de kruising van de Nieuwe Waterweg en de Noordzee. Kleine sleepbootjes loodsen een enorm schip naar Rotterdam en ik kan het bijna aanraken. Alles wordt klein in deze wereld die bestaat uit water en wolken, zee en schepen, zand en de zon die verstoppertje speelt... zo mooi.

dat dus... zo mooi is het daar. Of het nu windkracht 8 is of een zonnetje, superlatieven schieten te kort voor dit superschone, prachtige, fonkelnieuw (nr 83) huisje, waar de zee recht voor op het strand rolt en Nieuwe Waterweg pal naast ligt.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk op het strand

Marlous, 6-6-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

UItzicht vanuit de slaapkamer op het strand en de zee was super en wanneer je de trap afloopt vanaf het huis sta je met je voeten in het zand.

Comfortabele huisjes. In onze hing wel een beetje een zweetlucht (van voorgangers?) Het was die week ervoor 26 graden...

Koffie zet apparaat aanwezig en lekkere douche.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Fantastich

Mvr. van Leeuwen, 2-6-2017
  • Onderkomen10

Prachtige huisjes van alle gemakken voorzien van vaatwasser tot espresso apparaat, vanaf je balkon of buiten zie de mooiste schepen voorbij varen.

Bij mij was er een gezin met kleine kinderen, huisjes zijn aardig geïsoleerd zodat je geen last heb van je buren is mijn ervaring.

Ik voelde me eigen een bofkont daar een midweek te verblijven.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Beach Villa’s Hoek van Holland in Hoek van Holland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Beach Villa’s Hoek van Holland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Beach Villa’s Hoek van Holland scoort een 9.21 uit 10 op basis van 35 reviews.