Camping 't Weergors ****

't Weergors
8,8

WebsiteLink naar website

117 reviews over Camping 't Weergors in het Nederlands

Mooie, ontzettend goed verzorgde camping

Fam. Van der Kol, 19-8-2017

Wij stonden afgelopen zomer twee weken op het weergors. Hadden voor 1 week gereserveerd en verlengd, dat zegt genoeg.... we zijn verhuisd naar het tentenveld en dat bleek een heel gezellig veld waar veel te zien is en waar je toch heel veel ruimte en privacy hebt. De toiletten / douches en afwasplaatsen zijn ontzettend goed verzorgd. Het personeel is heel vriendelijk. Er is een animatieprogramma, maar buiten de full moon wandeling hebben wij hier geen gebruik van gemaakt. De omgeving was, ook met dit mindere weer, de moeite waard. De camping is een goede uitvalsbasis voor Rotterdam, den haag, delft enz. Bij mooi weer is er dichtbij het Haringvliet en het noordzeestrand. We hebben op een dag ook fietsen gehuurd op de camping en op de fiets voorne-putten ontdekt. Mocht ik verbeterpuntjes willen noemen is dit de stokkende wifi op het kampeerveld (op de andere plek prima en twee keer halfuur per dag gratis!). En wij misten toch wel een beetje een zwemmogelijkheid op de camping.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima camping in leuke omgeving

Jeanine Teulings, 14-8-2017

Nette camping, vriendelijk personeel en de kinderen hebben zich geen minuut verveeld. Leuk restaurant op de camping en genoeg te doen in de omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Perfecte camping met jonge kinderen

Laura, 30-7-2017

Voor ons is het belangrijk dat de kinderen vrij zijn en vrij kunnen spelen en dat kunnen ze hier naar hartelust!!

Het is een grote, maar toch een intieme camping, met veel aandacht voor de kinderen.

Op het centrale plein komen alle kinderen vanzelf bijelkaar, waardoor er veel met elkaar gespeeld kan worden. Ook bij regen is er genoeg te doen voor ze, omdat er overdekte ruimtes zijn waar geknutseld en tv gekeken kan worden.

Doordat de camping gerund word door een hele familie krijgt het een knusse sfeer!! Wij komen volgend jaar weer terug!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Voor herhaling vatbaar fijne camping

Fam BA Zandijk, 29-7-2017

Heb geen slechte ervaring zijn behulpzaam zeker wat wij op de vorige camping hadden meegemaakt (toencamping de Quack) moesten op stel en sprong ander camping zoeken want het werd resort Poort van Zeeland terwijl de plaats al besproken was voor 2017 1februari moesten wij er vanaf zijn toen naar andere camping zoeken wij kwamen toen bij camping 't Weergors hebben gelukkig een plaats kunnen krijgen wij zijn ook hartelijk ontvangen door de medekampeerders kwamen zich gelijk voorstellen de eigenaar met vrouw en meewerkende kinderen die de camping runnen zijn zeer behulpzaam we voelen ons zeer thuis op deze camping We kunnen deze camping iedereen aanraden zeker wat wij vorig seizoen hebben meegemaakt daar hebben wij 18jaar gestaan wij kunnen het hier zeker ook nog wel zolang vol houden
Gereisd met partner in april 2017

Een droomvakantie in een prachtige omgeving

Angelique bakker, 29-7-2017

Het Weergors is een familie camping . Dit gevoel begint bij de receptie Waar je altijd vol aandacht geholpen wordt om met jouw wensen het mooiste plekje te regelen. Vanaf dat moment wordt je omringd door gezellige mensen, heerlijk eten, volop vertier voor de kids en daarnaast door een omgeving waar je je heerlijk uit kan leven; zon , zee, strand, wandelen, fietsen, watersporten... verzin het maar en het kan hier!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Voor ons nooit geen andere camping meer!!

Familie van der laan, 21-7-2017

T weergors is een prachtige camping gerund door ontzettend lieve mensen fantastische plekken mooi en schoon sanitair gebouw tijdens de zomervakantie een super animatie team kortom helemaal geweldig !!! Na twee weken kamperen gisteren op de wachtlijst gezet voor een seizoensplek!

Fantastische mooie camping

Corné, 28-4-2017

Schoon sanitair, erg kindvriendelijk, lieve mensen
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Mooie camping, schoon sanitair gastvrije eigenaren

Barbara, 10-11-2016

We hebben een heerlijke week gehad op de camping. Alles ziet er heel goed onderhouden en schoon uit. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en gastvrij. We waren er met z'n tweetjes zonder kinderen maar vlakbij onze plek was wel speelgelegenheid. We hebben niet op de camping gegeten dus we kunnen daar geen oordeel over vellen. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in oktober 2016

Kindvriendelijke en gemoedelijke camping

A. Docter, 10-11-2016

Wij hadden een chalet gehuurd voor een week, Het chalet zag er prachtig uit en was voorzien van alle gemakken.

Het is een zeer gastvrije camping in een prachtige omgeving.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en doen alles om je een fantastisch verblijf te laten hebben.

Kortom, zeer de moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in november 2016

Jammer

Ton, 1-11-2016

De locatie van het weergors is keurig. Echter reken niet op service in het brakke beschadigde chalet helaas is de vloer vergeven van brandplekken en waterschade. Ook loopt de beheerder zonder waarschuwing naar binnen ondanks dat de douche loopt. Bel je vervolgens omdat er e.e.a. uit valt in je chalet a 450 per week? Dan krijg je letterlijk als antwoord; ja dat vind ik niet zo belangrijk, moet dat nu nog? Ik zit een film te kijken. Kun je vanavond niet zonder.

Samengevat; er zitten hier zeer veel andere campings in de buurt. Zoek even door.

Gereisd alleenreizend in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Weergors in Hellevoetsluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Weergors zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Weergors scoort een 8.84 uit 10 op basis van 123 reviews.