7,4

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Postillion Dordrecht*** bij :

50 reviews over Hotel Postillion Dordrecht in het Nederlands

Goed hotel

Rob Giljam, 17-8-2017

Wij hadden 3 dagen half pension geboekt via touroperator.

De kamers waren mooi en schoon met fijne 2 x 1 persoon,s bedden.

Het ontbijt was zeer uitgebreid verschillende broodjes,kazen en vleeswaren

echt teveel om alles op te noemen.

Wordt er niet altijd op tijd bijgevuld vinden anderen dan wacht je toch gewoon even dan is het even op dat moment te veel drukte voor het personeel.

Wij ontbijten altijd rustig en je komt dan niks te kort.

Het drie gangen diner is ook goed verzorgd we hebben lekker gegeten en

het was voldoende.

(een tip voor de bediening als mijn vrouw het eten op heeft en ik zit nog te eten

haal dan niet al het lege bord bij mijn vrouw weg dat hoort niet zo)

1 punt van kritiek de huur fietsen zijn aan vernieuwing toe roest, gladde banden

en maar 3 versnellingen zijn niet meer van deze tijd.

Overal waar wij geweest zijn hotel,s en vakantie parken hebben ze fietsen met

minimaal 7 versnellingen.

Tenslotte kan ik andere mensen aanraden dit hotel te bezoeken neem dan

wel je eigen fietsen mee!

Gereisd met partner in augustus 2017

Goed hotel,personeel minder in eetruimte.

Caroline, 13-8-2017

Goed bed,rustige kamers,goed ontbijt enkel het aanvullen duurt lang.Wij hadden een arrangement met avondeten maar dit was povertjes.Het personeel dat er rond liep was in opleiding?ze liepen er maar stijf rond en hadden weinig ervaring.Het eten ( 3 gangen)kost normaal 27,5euro per persoon en dit was het niet waard...kleine porties en niet echt lekker en wij zijn niet echt kieskeurig.

Slapen en ontbijt is goed,ontvangst ook.

Gereisd met partner in augustus 2017

Keurig hotel

Kees van Rietschoten, 30-7-2017

We verbleven er 3 dagen half pension. Ontbijt was prima. Wel jammer van de enorme rij voor de 2 koffieapparaten... te weinig dus.

1e dag eten was een teleurstelling...koude soep en taaie biefstuk en dan 1 euro extra betalen voor de mayonaise. 2e dag was prima. Keurig schone kamers.

Gereisd met partner in juli 2017

Keurig hotel

miekje81, 26-4-2017

Moderne inrichting.

Nette kamer, maar matrassen erg zacht.

goed ontbijt.

Gratis parkeren.

Gereisd met vrienden in april 2017

waarschijnlijk niet weer

pbj, 7-1-2017

1e Kerstdag werd het ontbijt niet bijgevuld. Toen er naar gevraagd werd, zijn iemand v.d. medewerkers: U ziet toch, dat we bezig zijn!!! Dat klopt, maar als het ontbijt tot 10.00 uur is en deze opmerking om 9.15 geplaatst werd, dan voel ik mij niet correct behandeld.

2e Kerstdag en 27 december was het ontbijt uitstekend verzorgd.

Gereisd met partner in december 2016

Prima hotel voor citytrip Dordrecht

Sandra en Jos, 30-10-2016

Keurig net en strak hotel aan de rand van Dordrecht (7 km naar centrum). Schoon ook. Eenvoudig ontbijt maar prima. Alles was er. Prijs-kwaliteit verhouding was prima (60 euro voor 2 personen incl. ontbijt).
Gereisd met partner in oktober 2016

Erg goed

Jenny en Marcel, 21-9-2016

Vriendelijk personeel , goed ontbijtbuffet en lekker avondmaal, Nette kamers met alle comfort.

goed !

Koppel, 11-9-2016

Mooi hotel ,prachtig om te fietsen .

ontbijt en avondeten draait in het honderd !

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooi hotel slechte service

Danny, 4-9-2016

Het hotel ziet er heel mooi en modern uit.

De kamers zijn goed met goede bedden en mooie badkamer.

Ook het restaurant ziet er sfeervol uit.

Helaas doet het personeel het hotel geen recht.

Lange wachttijden voor het diner. Aangegeven dat m'n vriendin geen vis lust bij aankomst maar moesten dit bij het diner weer doorgeven want men was niet op de hoogte en moest ter plaatste nog een alternatief nagevraagd worden bij de keuken. De kaart die bij het arrangement zat moest je het mee doen. Allemaal 1 gerecht en voorgerecht en hoofdgerecht waren dus al vis. Waarom niet voor alle 3 gangen 2 keuzes geven. Het personeel kwakte het bord ook op tafel en in het weglopen werd er nog eet smakelijk gemompeld. Het viel ons op dat er heel veel geklaagd werd om ons heen. Mensen die lang moesten wachten of dat er iets wat besteld was gewoon niet kwam. Heel erg jammer voor zo'n mooi hotel.

Wat een afgang

WJ Schelling, 3-9-2016

Het hotel ziet er modern uit. Netjes onderhouden kamer, niets op aan te merken. Maar het personeel is ver beneden peil. Niet klantvriendelijk, geen tijd want te druk en hebben totaal geen kennis van de etiquette. Lompe bediening in het restaurant, geen keuze laat staan een kaart voor bv de wijn. De bestelde fles wijn wordt dan ook lomp op de tafel gezet met de kurk half uit de fles stekend. Organisatie van het bedienimgspersoneel is er totaal niet. Aan de bar met de vraag; hebben jullie een kaart voor het drinken van bv voor 'n aperitiefje. Nee , je moet het maar doen met wat er op het schap staat.

Nou ja zeg.

Nooit meer.

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Postillion Dordrecht in Dordrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Postillion Dordrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Postillion Dordrecht scoort een 7.42 uit 10 op basis van 50 reviews.