Hotel Dordrecht ***

6,4

13 reviews over Hotel Dordrecht in het Nederlands

Nooit meer!

De Groot, 8-5-2017

Teruggekomen van een zeer slecht verblijf in hotel Dordrecht. Bij aankomst een korte uitleg over het hotel gehad en vervolgens naar de kamer gegaan. Allereerst was de kamer niet zoals op de foto's. Tevens lag enorm veel stof en nadat wij in bed belanden en na het plafond keken was het nog erger! De spinnenwebben hingen aan het plafond. De volgende ochtend vol goede moed richting het ontbijt, ook dit was niet goed. Toetje die mij partner at was over datum. Het fruit en voornamelijk de appels waren bruin en niet eetbaar meer. Klacht ingediend bij de manager zeer onredelijk, niet klantvriendelijk en geen tegemoetkoming, voor ons noooooit meer!!
Gereisd met partner in mei 2017

Net binnen de maat

wyfotografie, 9-10-2016

Hotel Dordrecht is één van de weinige hotels die in de binnenstad liggen. Voor een drie sterren is die behoorlijk aan de prijs. Het bijgebouw ruikt muf en de maker is redelijk. De waterdruk in de douch is slecht. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt voortreffelijk.
Gereisd met partner in oktober 2016

Dubbel gevoel

Saskia, 2-9-2016

Wij zouden in 1e instantie een week eerder komen en hadden toen een standaard kamer geboekt, echter door een andere afspraak is de reservering een week verschoven. Er was toen geen standaardkamer beschikbaar en hebben we een comfort kamer geboekt op de begane grond.

Wij bleken bij aankomst niet de geboekte comfort kamer maar een standaard kamer te krijgen bij het inchecken. De standaard kamer lag in een bijgebouw in de tuin. Daar vroeg ik zelf of dit een comfortkamer was, gezien de grootte van de kamer en de redelijke soberheid, met uiteraard de mededeling dat ik hier geen 110,00 voor ging betalen. De te betalen prijs is daarna aangepast naar 95,00. De fan boven aan het plafond bleek in deze kamer kapot te zijn, keurig stond er een losse fan in de kamer geplaatst die echt zeer vies was. Een medewerkster heeft deze fan op ons verzoek uit de kamer gehaald. Ik heb verzocht om mij terug te laten bellen door de eigenaar van het hotel om dit verhaal in ieder geval aan hem duidelijk te maken dat ik totaal niet blij was met die zeer vieze fan. Het hotelpersoneel verwees elke keer naar hun directeur bij elke vraag of opmerking rondom de prijs / vieze fan. De hoteldirecteur heeft mij na 1 week nog niet gebeld vandaar mijn verhaal nu op Zoover.

De kamer is verder prima voor een standaardkamer, bedden lagen prima, badkamer goed op orde en schoon. TV erbij, Wifi Hot Spot KPN aanwezig.

Het ene bed stond wel volledig strak tegen de kachel aan en het hor voor het raam kom alleen maar open door de vitrage er half af te stoten omdat de rails van de vitrage net boven het hor aan de wand is gemonteerd. Even een gedoe om het raam open te krijgen met deze constructie. Tevens was achter de vitrage behoorlijk wat spinrag aanwezig, heb ik ook gemeld.

De bar heeft heel veel soorten whisky. De ligging van het hotel is perfect en de parkeerplaats achter het hotel is gratis te gebruiken voor gasten.

Het ontbijt was verder prima, lekker gebakken eitje gegeten. Jammer alleen van de afbakbroodjes.

Het personeel deed echt zijn best om ons een goed gevoel te geven. De directeur heeft echter geen boodschap aan ons verhaal.

Al met al een dubbel gevoel overgehouden aan dit verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2016

prima verblijf

geertenmarjo, 19-4-2016

onze kamer was gedateerd maar wel schoon met heerlijke bedden en douche, wel erg gehorig (houten vloeren). Ontbijt was prima, (brood heb ik zelf wel luxer thuis..) maar we vonden het heerlijk dat het meeste werd uitgeserveerd. dit gaf een relaxte start van de dag.... personeel heel vriendelijk...
Gereisd met partner in maart 2016

Prima hotel

ht5RVPuJ, 9-2-2016

Hotel Dordrecht ligt aan de rand van het centrum,op 10 min. loopafstand. Het hotel (21 kamers) is gevestigd in een oud historisch pand en heeft in de tuin een dependance. We sliepen in de dependance met mooie en recent gerenoveerde kamers. De bedden zijn smal (1.40 m) maar wel van goede kwaliteit. Het ontbijt is deels buffetvorm en deels wordt dit geserveerd. De medewerkers zijn behulpzaam en vriendelijk. Het hotel heeft een gratis eigen parking (achterom).
Gereisd met vrienden in februari 2016

Goed hotel. Niet zo massaal.

Annemarij, 1-11-2015

Zit vlakbij centrum. Prima kamer en nieuwe badkamer.
Gereisd met partner in oktober 2015

Prima hotel voor een weekendje Dordrecht.

vandee, 17-5-2015

Hotel is prima te bereiken en heeft een eigen parking. Wij hadden een kamer in de dependance. Niks mis mee. Het ontbijt vonden wij prima. Alles wordt bij je aan tafel gebracht. Verschillende soorten brood, broodjes, vleeswaren en kaas. Ook nog keuze uit een gekookt eitje of een spiegelei met spek en tomaat. Centrum is zeer goed aan te lopen. Leuk barretje in het hotel waar je nog iets kan drinken. Vriendelijke medewerkers.
Gereisd met vrienden in mei 2015

prima hotel , maar 's nachts veel en veel te heet

D.Klamer, 11-4-2014

Dit zou een perfect hotel kunnen zijn , ware het niet dat de eigenaar het veel te warm houdt 's nachts. Ondanks klachten doet hij er niets aan. Wij sliepen in de dependance. Oppervlakkig gezien was het wel schoon, maar als je omhoog of naar roosters kijkt , was het her en der vies.

Ook hadden we hele enge nachtlampen. Als je ze uitdeed bleven ze flikkeren. De eigenaar weet dit ( verkeerd soort lampen ) , maar doet er niks aan.

De manager was geweldig zorgzaam en maakte een heerlijk ontbijt.

Ondank deze dingen vonden we het een leuk hotel , alleen moet er wat gedaan worden aan de klachten

Gereisd met partner in maart 2014

Piepend bed verstoort de nachtrust

Juffradijs, 10-3-2013

De uitbaters krijgen van ons de tip om eens elder een 'English breakfast' te gaan nuttigen, want hierin komen zij hun woorden vanop de site niet na. Evenals het beloofde filmnet, wat slechts enkele filmzenders met gedateerde films bleken te zijn. Een goede nachtrust kregen we ook niet, door een enorm piepend bed. Wat ons betreft, werden de beloftes vanop de site dus niet waargemaakt, een jammere ervaring. Het enige dat wij wel heel positief vonden is de ligging vlak bij het centrum.
Gereisd met partner in maart 2013

Redelijk hotel met zeer goed ontbijt

Mat, 4-9-2011

Onze kamer was in het bijgebouw. Klein, sober en wat gedateerd. Alles wel netjes en schoon. Service is prima in orde.

Het ontbijt is heel erg goed. Op verzoek wordt er een lekker eitje met toebehoren voor je gebakken!

Prijs / kwaliteitsverhouding is met 90,- voor de kamer redelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dordrecht bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dordrecht in Dordrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dordrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dordrecht scoort een 6.41 uit 10 op basis van 13 reviews.