BedAndBreakfast The Swan Inn

BedAndBreakfast The Swan Inn

Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast The Swan Inn in het Nederlands

Leuk gastvrije bed&breakfast; aanrader!

Brigitte, 7-10-2012

Deze bed&breakfast ligt in een rustige wijk. Je hebt op de benedenverdieping je eigen slaapkamer (niet heel groot, maar voor ons was deze groot genoeg). je eigen douche/bad, apart toilet en een extra kamer om TV te kijken of gewoon wat te zitten. Dit zijn 4 aparte vertrekken, via de hal te bereiken. Wat oudere meubels, maar alles schoon. De eigenaren (gezin met 2 tieners) zijn erg vriendelijk en hulpvaardig. De kaart van Den Haag, 2 OV kaarten en tal van tips hebben ze voor je. Het ontbijt was heerlijk en ruimvoldoende.

Het pand ligt op ca. 5 minuten van een tramhalte.

Enige kleine minpuntje: bij overnachting van min. 2 nachten waren fietsen inclusief. Helaas waren deze tijdens onze dagen niet gebruiksklaar/in orde.

Als tegemoetkoming mochten we de OV kaart 1 dag gratis gebruiken.

Totaalprijs met 2 personen/2 nachten = € 140,00.

We waren nog nooit bij een B&B geweest. Is wat ons betreft voor herhaling vatbaar als ze allemaal zoals deze zijn.

Gereisd met vrienden in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast The Swan Inn in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast The Swan Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast The Swan Inn scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.