Hotel 't Witte Huys **

't Witte Huys
5,5

53 reviews over Hotel 't Witte Huys in het Nederlands

Verwacht een oude zolderkamer!

P smithjes, 25-6-2017

Wij kregen kamernummer 5,het ziet eruit als de zolder bij oma.(40 jaar geleden)

Het ontbijt is ok,ik eet thuis ook maar 1 boterham met kaas!

Het kleine hotel staat wel op een goede lokatie,het Kurhaus is 2 minuten lopen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Waar voor je geld.

Gereisd alleenreizend in april 2017

Prima

Manon, 19-3-2017

Klein, eenvoudig maar prima hotel voor 1 of 2 nachten. Op een paar wandelminuten van het Circustheater en het strand. Wij hadden kamer 6 en die was prima in orde. Schoon en netjes ingericht. Bed was goed, handdoeken, zeep, föhn, alles was voorhanden, zelfs een waterkoker met mokken en thee. Zowel de douche als het toilet (apart van elkaar) waren netjes en ruim genoeg. Ontbijt was voldoende, keuze uit divers brood en beleg, yoghurt, gekookt eitje. Niks op aan te merken. Wij konden al op tijd in onze kamer en hadden voor de auto een parkeervergunning gevraagd en de auto stond zowat tegenover de ingang van het hotel. Wij waren met vier personen, de andere 2 personen hadden kamer 5. Daar kan nog wel wat aan gebeuren (erg klein toilet, snel licht uit, niet goed sluitend raam, ietwat muffige vloerbedekking) maar voor een kort verblijf prima en ook daar handdoekjes en alles wat hierboven staat aanwezig.

Wij hebben er een prima verblijf gehad!

Gereisd met vrienden in maart 2017

knus familie hotel

Henk P., 10-11-2016

een wat ouder klein familie hotel, ideaal gelegen tov van het strand, circus theater, casino en de bioscoop. kamer was niet groot maar schoon en bed was goed. ontbijt was goed.
Gereisd alleenreizend in november 2016

Prima voor 1 of 2 nachtjes

Familie vd V, 29-8-2016

Prima eenvoudig hotel voor 1 of 2 nachten. Verwacht er gewoon niet teveel van. Geen luxe. Goede ligging! 5 min lopen naar boulevard.

Kamers en bedden zijn prima. Niet groot. Douche en wc ruimte wel krap.

Ontbijtbuffet is ook eenvoudig maar prima. Genoeg keus.

Parkeren kan in parkeergarage tegenover. Je kunt ook een parkeervergunning reserveren bij t hotel voor 15 euro per dag, maar je kunt de auto echt slecht kwijt in de straat. Dus gewoon in parkeergarage zetten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prima verblijf voor een paar dagen weg.

Margriet Klous, 21-8-2016

Het Witte Huys is een goed hotel, vriendelijke medewerkers, prima kamer (wij zaten in kamer 1, eerste verdieping ). Wij hadden de slechte recensies gelezen en gingen met lood in onze schoenen naar ons hotel. Wij zijn echter aangenaam verrast, alles was dik in orde! Wij hebben een prima verblijf gehad en snappen ook al die negativiteit niet. Wij komen zeker een keer terug!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

vreselijk slecht en onverantwoord

Corry van der Molen, 30-6-2016

Wij kwamen voor 94,00 euro terecht in een donkere kelder via een gevaarlijk trapje. Geen comfort, geen raam, een deur die of wel of niet dicht of open kon. Gevaarlijke kranen. Een stormachtig toilet. De doorspoeling gaf zoveel geluid dat we 's nachts niet durfden door te trekken. Geen zeepjes oid. Bij brand konden we geen kant uit.

Ik vind dat deze kamer niet kan. Weet niet hoe de andere kamers er uit zien. Ontbijt was eenvoudig en goed.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Vies en de kamer zo klein als een kippehok

Peter, 11-6-2016

Ben erg geschrokken van dit hotel. Binnenkomst zeer klein en oud. Gastvrouw erg vriendelijk maar de toon werd wat anders als je kritiek uit. De kamer was net een kippehok. Bed was trampoline zakt door en linnengoed was niet goed gewassen omdat de hele tijd Ik jeuk kreeg en paar rode bultjes. Er was ook opgedroogd bloed gevonden op het sprei. Douche was vreselijk. Wc kopje slecht op zitten en de douche zelf kon je amper staan en bewegen en de douchekop was oud en zat niet goed vast kon zo op je hoofd vallen. Ik kom hier nooit weer terug en mensen niet doen hoor want de foto's lijken heel anders en alles was vies en goor.
Gereisd alleenreizend in juni 2016

Ramp!

Mireille, 3-6-2016

Wat een ramp! Kleine kamers, hele kleine badkamer waar het licht uitgaat wanneer je even stil staat. Kamers ruiken muf en zijn oud. Ook het meubilair is nodig aan vervanging toe. Balkon is heel gevaarlijk, als er een paar druppels regen vallen moet je echt uitkijken dat je niet uitglijd.

Het ontbijt is simpel, wij hadden zelfs beschimmeld brood! Eerst was het personeel vriendelijk, maar toen wij ze wezen op het brood, waren ze niet vriendelijk meer..

We kregen geen schone handdoeken omdat er in 1 van de handdoeken per ongeluk een beetje make-up in was gekomen..

Voor ons nooit weer! Zonde om ook maar 1 euro aan te spenderen..

Gereisd met vrienden in januari 2014

Wij waren zeer tevreden over wat geboden werd.

Hans., 23-4-2016

Wij zijn Maandagmiddag aangekomen, en Vrijdagmiddag weer vertrokken. Wij waren zeer tevreden, Alles schoon, douche en w.c. niets op aan te merken. Slaapkamer prima goede matrassen sliep geweldig. Ontbijt zeer uitgebreid en keus te over. Vriendelijke eigenaresse en de service was goed. Kortom wij hebben alleen maar plus punten ervaren, en alles op loopafstand naar de zee, circustheater en boulevard. Een must.
Gereisd met partner in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel 't Witte Huys bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Witte Huys in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Witte Huys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 't Witte Huys scoort een 5.54 uit 10 op basis van 53 reviews.