Hotel 't Sonnehuys **

't Sonnehuys
6,8

16 reviews over Hotel 't Sonnehuys in het Nederlands

Heel goed hotel voor goede prijs

Mirel, 26-4-2017

Hele schone kamer, badkamer en bedden. Vriendelijke eigenaar. Hele goede ligging. Kan niet anders zeggen dan dat je meer krijgt dan waar je voor betaald
Gereisd met vrienden in april 2017

Prima voor elkaar

annemarie_nl, 17-8-2014

Een klein, prettig hotel vlak bij de zee. De gastheer was vriendelijk en servicegericht. De kamer was schoon, ruim en compleet. Voor de kamerprijs kun je natuurlijk niet het Hilton verwachten, ik heb gewoon prima waar voor mijn geld gekregen.
Gereisd alleenreizend in augustus 2014

Prima voor strandroof uitgaan

Hanny van eden, 23-7-2013

Prima hotel voor een paar dagen strand goed bed simpel maar functioneel aardige rustige eigenaar.zeker voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in juli 2013

Super vies en oud hotel

Kim Mulder, 10-2-2012

Ik zou hier 4 nachten verblijven, maar na de eerste nacht werd ik misselijk wakker. Het is hier super stoffig, het ruikt er muf (ik kon de stof ruiken!) er zat schimmel op het plafond en het is super oud.

Ik raad het iedereen af om dit hotel te boeken.

Zelfs de ligging kan het niet positief beinvloeden.

Ik had via touroperator na 1 nacht het hotel voor de 3e en 4e nacht geannuleerd. Gelukkig kon dit!

Ik kwam hier de 2e avond aan, deed de deur van de kamer open en daar lag gewoon een ander in het bed!

Heel toevallig kwam de eigenaar langs omdat hij mij in de gang had zien staan en heb ik uiteindelijk maar 1 dag betaald. Toch nog een heeeel klein lichtpuntje.

Sonnehuys dus NOOIT WEER!

Gereisd alleenreizend in februari 2012

stond voor gesloten deur!

prins, 28-1-2012

Ondanks dat ik een kamer had geboekt en er was aangegeven vanaf wanneer ik kon inchecken was er niemand aanwezig en ook telefonisch geen gehoor. Heb 2 uur lang om kwartier gebeld maar helemaal niets! Heb uiteindelijk ander hotel moeten zoeken.

Raad dit hotel dus absoluut niet aan.

Gereisd met partner in januari 2012

Bijzonder , grappig en genoten

Lady Di, 23-6-2010

Het was een leuk hotel de eigenaar was wat typisch maar ik vond hem wel humor hebben.. Hij was gezellig en deed erg zijn best op het ontbijt.
Gereisd met vrienden in mei 2010

dicht bij zee en circustheater

E. Roos, 16-5-2010

Mooi pand, waar veel van te maken is (fraaie plafonds etc.). Verouderde kamers, wel gekozen voor flatscreen en moderne bedlampen (leuke aan/uit functie, zelf ontdekken...). Even investeren in contact met eigenaar, dan is deze vriendelijk en zeer behulpzaam (diverse kortingsbonnen).

Wij hadden 3 persoonskamer met mooi uitzicht. Kinderbedje erbij geplaatst.

Ontbijt was eenvoudig, maar wel vers brood en beleg.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Niet aan te raden

Fam. Bitter, 27-9-2009

Afgelopen weekend in verband met een theaterbezoek 1 nacht geboekt in dit hotel. De vorige reacties kloppen nog steeds. Weinig spraakzame eigenaar. Muffe lucht bij binnenkomst.Oude kamer, oude douche, beddengoed met gaten erin en twijfels of dit beddengoed wel schoon was.Midden in de nacht werden wij wakker gemaakt door andere gasten die op de deur stonden te bonken omdat ze de deur niet open kregen en eigenaar niet te bereiken was. Ontbijt: oud brood, 1 kuipje boter en vragen om andere dingen zoals koffiemelk.Enige voordeel: de perfecte ligging.50 m. van Circustheater en 100 m. van boulevard.Dat is dan ook de reden waarom dit hotel nog steeds gasten heeft, de prijs/kwaliteitverhouding klopt absoluut niet!
Gereisd met partner in september 2009

mvr Lameres, 20-11-2007

leuk hotel vlabij boulevard en casino dicht bij theater
Gereisd met partner in oktober 2007

mvr Lameres, 6-11-2007

mooie pas opgeknapte kamers.

groote tv.

dicht bij theater 50 meter lopen.

Gereisd met vrienden in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Sonnehuys in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Sonnehuys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 't Sonnehuys scoort een 6.77 uit 10 op basis van 16 reviews.