Hotel Strandhotel ***

8,3

47 reviews over Hotel Strandhotel in het Nederlands

mooi gelegen

Brota, 1-7-2017

Het hotel ligt mooie aan de boulevard.Je loopt zo het strand op.

De kamers zijn niet te groot en de badkamer is wat krap.Maar alles ziet er prima uit. Goed onderhouden, schoon . Het ontbijt is prima verzorgd.Minpuntjes zij n het ontbreken van een lift en de toch wel en stijle en krappe trappen.

Gereisd met partner in juni 2017

Verassend

Erwin Hagels, 28-6-2017

Het is een gezellig ogend hotel met verschillende kamers. Kreeg kamer aan zijkant van Hotel. Voordeur zat aan de straat. Wat lawaaierig in de nacht als er mensen langs lopen, maar hotel ligt aan einde of begin van boulevard en daar komen dus niet alle mensen langs.Kamer was groot en grote douche vergeleken met kamer van vriend waar ik mee naar Scheveningen was. Mijn kamer was goedkoper als zijn kamer, terwijl mijn kamer een stuk groter was.Bij ontbijt miste ik het roerei met spek of gebakken ei. In alle vorige hotels waar ik ben geweest was dit aanwezig.Dus dit was een persoonlijke afknapper. Gekookte eitjes waren daarintegen perfect. Verder ontbijt sober maar goed, niets speciaals. Personeel wat ik heb gezien was erg vriendelijk.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijke verblijfplaats direct aan het strand.

Wim Melten, 17-1-2017

Elk jaar in maart verblijven wij in dit hotel om onze trouwdag te vieren en dit nu al 12 jaar. De kamers zijn totaal gerenoveerd, zijn schoon en goede bedden. Vriendelijke familie. Het ontbijt is uitgebreid en goed. Wij komen hier graag en hebben niets meer te wensen voor een weekendje weg.

Bijkomend iets is wel dat er steile trappen zijn en geen lift.

Gereisd met partner in maart 2016

K. Nieboer, 9-6-2016

Budget kamer. Prima te doen. Kamer, badkamer alles super schoon.

Ontbijt perfect. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2016

Knus hotel

R de Rover, 14-2-2016

Personeel was vriendelijk. Kamer simpel, maar schoon en heerlijke bedden. Een knus ingericht hotel met een goed ontbijtbuffet.

In de nacht was het ook stil.

Tot 21:30 kon er drinken besteld worden, helaas was er geen flesje Rose op voorraad en moesten we wachten op personeel. Maar niet storend.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Sympatieke ontvangst in charmant familiehotel.

Berd Wegman, 23-1-2016

Waar je gratis kunt parkeren want Scheveningen is duur.
Gereisd met partner in november 2014

Alles was goed

Holland, 28-9-2015

Van het begin tot het eind perfect
Gereisd met partner in september 2015

Fantastische hotel

Liz, 28-9-2015

Het hotel ligt vlakbij de zee en de boulevard. Het is een oud klassiek hotel, met schone kamers,vriendelijk personeel en een goed ontbijt. Als je van openbaar vervoer afhankelijk bent is het goed te doen. Een steenworp van het hotel ligt het tram en busstation. We hebben heerlijke drie dagen gehad in het strandhotel en we komen zeker terug.
Gereisd met vrienden in september 2015

dit nooit meer

fam.bijl, 16-6-2015

wat een slecht hotel. gaan hier nooit meer heen. bedden werden niet verschoond , toilet papier moesten we zelf vragen , badhanddoeken werd niet dagelijks bijgevuld. echt heel slecht. wat een amateurs daar. moesten bij aankomst 100 euro bijbetalen waar wij van tevoren niet op de hoogte waren. kregen een discussie met de man achter de balie , het enige wat hij zij is dat we ook weg konden gaan want we kregen ons geld toch niet terug. wat een klant onvriendelijk zooitje daar. dit hebben we echt nog nooit meegemaakt. hier gaan we echt nooit meer heen. verschrikkelijk!!!!!
Gereisd familie in juni 2015
Jeroen Schraag,

Geachte Heer ....,

Hieronder de eerste +- 1000 karakters van de reactie die wij u ook per e-mail hebben toegestuurd. De volledige reactie kunt u terugvinden in uw e-mail, en onder uw beoordeling op tripadvisor:

Wat jammer dat u uw verblijf in ons appartement slecht heeft gewaardeerd.

Wij hebben deze situatie besproken met de receptioniste die u gesproken heeft alvorens u reserveerde.

Zij gaf aan dat zij u inderdaad niet verteld heeft dat er extra kosten voor uw kinderen worden berekend.

Zij heeft u echter ook niet verteld dat kinderen gratis verblijven. Zij heeft u slechts de informatie verschaft die u van haar wilde weten, namelijk of het appartement ook te gebruiken is door 4 personen. Hoewel het vollediger was geweest als zij u direct had geïnformeerd over de kosten, zijn wij van mening dat u hier ook naar had kunnen vragen indien u dit wilde weten.

Als u de reservering via onze receptioniste had gemaakt, had zij u uiteraard zowel telefonisch, als in de bevestiging de juist

Supper hotel!

fransen, 13-7-2014

Mooi, schoon, onwijs vriendelijk en behulpzaam personeel! En mega goedkoop overnachten! We gaan er binnenkort voor de 3e keer heen, en kijk er weer naar uit! Ga zo door mensen! Dikke pluim!!!
Gereisd familie in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Strandhotel*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strandhotel scoort een 8.29 uit 10 op basis van 47 reviews.