9,3

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Stadsvilla Mozaic Den Haag**** bij :

62 reviews over Hotel Stadsvilla Mozaic Den Haag in het Nederlands

Super hotel, design en warm

Melanie sturkenboom, 28-5-2017

Super vlakbij de denneweg... kan naar scheveningen fietsen die zijn te huur. De kamers zijn top ingericht. Ontbijt geweldig zelfs verse jus!!
Gereisd met partner in april 2017

Beste Melanie,

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen een review voor toekomstige reizigers achter te laten, hartelijk dank daarvoor! Goed om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad en zo genoten hebben van het ontbijt.

We wensen jullie een heerlijke zomer en graag tot ziens in Stadsvilla hotel Mozaic!

Ideaal hotel met personal touch

L.Frijters, 25-3-2017

Dit is een boetiekhotel wat aangeeft dat de kamers een warme (niet zakelijke) uitstraling hebben. Een geweldige ontvangst. Bij ons arrangement stond er champagne en bonbons klaar op de kamer. De badjas en sloffen waren ook aanwezig. Heerlijk bed. Zelden zo goed gehad. Je kon zelfs aangeven of je de matras gewisseld wilde hebben. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Vanaf vrijdagavond gratis parkeren aan de overkant. Het centrum is op loopafstand. Met een leuke wandeling door gezellige straatjes met restaurantjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Gereisd met partner in februari 2017

Beste Ludie,

Het is alweer een tijdje geleden dat je bij ons verbleef maar we willen je nog graag bedanken voor de enthousiaste review die je hebt achtergelaten voor toekomstige reizigers.

We zien je heel graag nog eens terug in Stadsvilla hotel Mozaic!

Heel fijn en mooi hotel met een goede service

Connie, 24-1-2017

Eind januari heb ik een nacht in hotel Mozaic mogen verblijven. Helaas was het door de werkzaamheden aan de straat erg rumoerig. Na hiervan melding te hebben gemaakt werd mij een voucher aangeboden om het verblijf geheel op hun kosten over te doen. Dat had niet gehoeven maar uiteraard erg kantvriendelijk, top!
Gereisd alleenreizend in januari 2017

Beste Connie,

Wat lief dat je de moeite hebt genomen een review voor toekomstige gasten achter te laten. Jammer dat het verblijf door overlast van werkzaamheden niet helemaal naar wens is verlopen. De werkzaamheden zijn inmiddels afgerond, we hopen jullie in de nabije toekomst nog eens in Stadsvilla hotel Mozaic te mogen verwelkomen!

Warme groet

Leuke plek om oud en nieuw te vieren!

Jesse, 1-1-2017

Het hotel is erg mooi en de kamer was luxe. Goed vond ik de persoonlijke aandacht. Erg aardig personeel! Ze dachten echt met je mee. Daarnaast hadden ze nog wat extra's voor oud en nieuw: champagne en oliebollen bij terugkomst. Een echte aanrader!
Gereisd met partner in december 2016

Sfeervol Hotel

Elisabeth, 27-7-2016

Hele relaxte sfeer in het hotel.

Personeel is servicegericht.

Nette, schone kamer. 2 verschillende kussens op het bed, dus je kon kiezen voor een zacht of iets harder kussen.

s'nachts werden we een paar keer wakker van een vreemd geluid. Vermoedelijk iets van een waterleiding oid.

Openbaar vervoer op korte afstand.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk hotel, een aanrader!

Jennifer, 21-3-2016

Fantastisch hotel! Ontzettend vriendelijk personeel, behulpzaam en gastvrij. Heerlijk ontbijt! En super bedden! Een heerlijke plek! Ik kom zeker terug.
Gereisd familie in maart 2016

Beste Jennifer,

Het is alweer een tijdje geleden dat jij bij ons verbleef. Maar wij willen jou heel graag bedanken voor jouw komst en voor de super leuke review over ons hotel.

Wij wensen jou en fijne zomer en graag tot ziens!

Zeer goed

George, 23-11-2015

Zeer aangenaam hotel. Alles gereserveerd exact volgens wens. Het hotel heeft een prettige moderne uitstraling. Het is schoon en goed onderhouden. Het personeel is zeer vriendelijk. Gratis parkeren vlakbij in het weekend. Alle verplaatsingen op de fiets gedaan (meegenomen). Dat is Als we weer naar Den Haag gaan staat het hotel al vast.
Gereisd met partner in november 2015

Geachte meneer Veldman,

Hartelijk bedankt voor uw verblijf in hotel Mozaic. Wat fijn om terug te lezen dat u met zo veel pezier terug kijkt op uw verblijf. Daar doen wij het voor!

Hopeljk tot ziens,

Vriendelijke groeten

Binnenkort weer!

Renate, 20-10-2015

Een prachtig hotel, persoonlijk, schoon en warm! Fijne kamers. Al verschillende keren het hotel bezocht zowel zakelijk als privé ....en zeker niet voor het laatst. De inrichting is smaakvol. Ontbijt is gevarieerd en de mogelijkheid om healthy producten te kiezen....AH zit om de hoek voor een boodschapje. Centrale ligging tussen het centrum en het strand.
Gereisd alleenreizend in oktober 2015

Geachte gasten

Hartelijk bedankt voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaring met andere Zoover gebruikers. Wat fijn om te lezen dat u zo heeft genoten en dat het ontbijt u zo goed is bevallen. Daar doen wij het voor!

Met vriendelijke groeten

Top Hotel

B Koerts, 16-8-2015

Gezellige sfeer en een uitstekende service. Personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig.
Gereisd met partner in augustus 2015

Geachte meneer Koerts

Zojuist lees ik uw bericht op Zoover, vandaar mijn wat late reactie. Toch wilde ik u hierbij bedanken voor uw verblijf en voor het achterlaten van uw positieve beoordeling.

Dank u wel en wie weet tot ziens!

Fijne jaarwisseling gewenst,

Sfeervol hotelletje perfecte ligging

Marsha, 31-5-2015

Dit weekend verbleven wij in hotel Mozaic. We hadden een eenvoudige, maar nette kamer met vooral een heerlijk bed. 's Nachts was het erg rustig in de buurt en ook 's morgens weinig rumoer van overige gasten dus we hebben heerlijk uitgeslapen. Het hotel ligt in een mooie buurt van Den Haag en vanuit het hotel stap je zo op de tram naar het centrum of Scheveningen. Minpuntjes waren dat er geen shampoo en badschuim van Rituals was, zoals op de website wordt beloofd, maar van een veel minder lekker merk. En we vonden de prijs kwaliteit verhouding van het ontbijt niet helemaal kloppen. Prima ontbijt met aardig wat keuze maar voor bijna 15 euro pp kun je in een restaurant of lunchroom behoorlijk luxe ontbijten/ lunchen! Pluspunten waren gratis Wifi, heerlijk bed, mooie inrichting van het hotel, schone kamer, fijne douche, stille kamer, zeer vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stadsvilla Mozaic Den Haag in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stadsvilla Mozaic Den Haag zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stadsvilla Mozaic Den Haag scoort een 9.27 uit 10 op basis van 62 reviews.