Appartement Royal

8,7

5 reviews over Appartement Royal in het Nederlands

heerlijke plek

vera hamers, 5-5-2009

appartement royal is ons erg goed bevallen. Het ligt op een dikke 5 minuten lopen van het centrum van Den Haag. Er is gratis parkeermogelijkheid. De gastvrouw is erg vriendelijk. Ze heeft ons in de watten gelegd. Het appartement is klassiek ingeicht en van alle gemakken voorzien (mooi sanitair, lekkere verzorgingsspulletjes, wasmachine, handdoeken en beddegoed, vaatwasser, design gashaard, keukentje, digitale tv, dvd's, heerlijke koffie en zelfs wat drankjes in de koelkast). Je kunt fietsen huren bij het appartement waarmee je op een paar kilometer fietsen van scheveningen zit.
Gereisd met partner in april 2009

Fantastisch appartement met alle gemakken

Erik Dols, 3-5-2009

Wij hebben zojuist een extra lang koninginneweekend in Den Haag verbracht. We hebben volop genoten van een mooie stad. We waren blij verrast met de luxe in het appartement en het gastvrije ontvangst door de eigenaresse. Het appartement is voorzien van alle gemakken, nespresso apparaat, oven, dvd speler, zeep, shampoo, tijdschriften, toeristeninformatie ga zo maar door. Het appartement ligt op 7 min. lopen van de stad door Chinatown. Ook was het erg rustig s'avonds!

We gaan zeker terug als we naar Den Haag gaan!

Aanrader!

Voor meer info mail ons:

Erik & Vera uit Sittard

email: faithlesd@hotmail.com

Gereisd met partner in mei 2009

Fantastisch appartement met alle gemakken

Erik Dols, 3-5-2009

Parkeren was overigens gratis, ze hebben parkeervergunning en parkeerplaats op loopafstand.

We gaan zeker terug als we naar Den Haag gaan!

Aanrader!

Voor meer info mail ons:

Erik & Vera uit Sittard

email: faithlesd@hotmail.com

Gereisd met partner in april 2009

els, 5-1-2007

Geweldig leuke accommodatie met heerlijke bedden!

Volop informatie aanwezig en zeer attente gastvrouw/gastheer.

Afstand naar centrum is een flinke wandeling en parkeren voor de deur erg duur..

Gereisd anders in januari 2007

Gerard Bos, 24-3-2006

Kwaliteit van bed is sper! Goede atmosfeer in het appartement. Uitstekende ontvangst en verzorging. Goede adviezen voor activiteiten en eten. Rustige omgeving. Leesvoer. Spelletjes. Baby mocht kostenloos mee.
      Gereisd anders in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Royal in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Royal scoort een 8.67 uit 10 op basis van 6 reviews.