Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen ****

Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen
Roompot Nautisch Centrum Scheveningen
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Nautisch Centrum Scheveningen bij:

99 reviews over Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen in het Nederlands

Super uitzicht en ruim appartement

D Pallandt, 26-9-2017

Schoon en ruim van opzet appartement met een geweldig uitzicht.

Instructie voor inductiekookplaat was handig geweest.

Gereisd met partner in september 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Bedankt voor de tip, we geven het door aan de verantwoordelijke afdeling!

Graag tot ziens.

Groetjes van Richard

We komen volgend jaar weer terug!

Linda, 2-9-2017

Goed schoongemaakt en schoonmaakster was erg vriendelijk, mochten eerder in het appartement.
Gereisd met partner in augustus 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-9-2017

Fijn dat jullie hebben genoten en dat het personeel zo goed is bevallen!

Graag tot een volgende keer bij Roompot Vakanties.

Groetjes van Richard

Een appartementje aan de haven

Magdalena, 31-8-2017

Met een verblijf in een redelijk geprijsd tweekamerappartement aan de haven met uitzicht op jachten en 's avonds kleurige lichten van een aantal restaurants sloten mijn partner en ik het jaar af. We genoten van de geboden accommodatie, t.w. een royale zitkamer met comfortabel meubilair en open keuken, een ruime hal en forse slaapkamer met balkon. Het enige dat me minder beviel, was de gordijndouche, terwijl de badkamer bepaald niet klein bemeten was. Een auto kan veilig in de afgesloten garage onder het gebouw gestald worden. Trouwens, alle deuren en lift zijn uitsluitend met een sleutelkaart te openen, wat een secuur gevoel geeft. Er is alleen op wisseldagen personeel aanwezig, maar toen de verwarming niet bleek te werken, was er wel een monteur beschikbaar.

Wat mij betreft beveel ik deze accommodatie van harte aan. Ik ga in december in ieeder geval weer!

Gereisd met partner in december 2016
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-9-2017

Bedankt voor jullie review!

Uiteraard is er personeel beschikbaar als er bemerkingen of klachten zijn op iets tijdens jullie verblijf.

Wat leuk om jullie weer te mogen verwelkomen in december!

Tot dan, groetjes van Richard

Nooit meer Roompot!

H., 21-8-2017

Appartement prima, niets mis mee. Erg ruim en comfortabel. Service en klantgerichtheid van de receptie ver beneden nul! We konden niet inchecken op de dag van aankomst, keycards werkten niet. Een uur en 3 kwartier buiten moeten wachten op de technische dienst, het sluitwerk moest eruit en er waren nieuwe cards nodig. De receptie vond het slechts vervelend.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-9-2017

Wat vervelend dat de toegangscontrole niet naar behoren werkte! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij zijn op de hoogte van jullie bemerkingen en wij streven er naar dit in de toekomst te voorkomen.

Graag tot een volgende keer op één van onze Roompot Vakantieparken.

Groetjes van Richard

Heerlijk ruim appartement. Goede ligging.

R. Pater, 14-7-2017

Heerlijke vakantie gehad in Scheveningen bij Nautische centrum scheveningen. Wel is het pretting om een fiets te huren, alles in de omgeving is goed te fietsen.
Gereisd met partner in juli 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-7-2017

Wat super dat je een heerlijke vakantie hebt gehad tijdens je verblijf op Nautisch Centrum Scheveningen! Wist je dat je op Vakantiepark Kijkduin fietsen kan huren?

Graag tot ziens!

Ideale uitvalsbasis voor scheveningen

boike73, 10-7-2017

-je kan zelf vanaf 15:00 met het toegestuurde pasje toegang tot het appartement krijgen. Op de een of andere manier werkte dit systeem deze keer een kwartier later wat je de indruk gaf dat het pasje niet werkte. Aan het gejuich te horen waren er meerdere mensen met dit probleem (niet dat het gehorig is overigens).

Gevolg van niet werken pasje zou een ritje naar kijkduin zijn waar relatief veel tijd in gaat zitten zeker als je met alle bagage reeds voor de deur van het appartement staat.

-We zijn de afgelopen 2 jaar 4x naar tevredenheid geweest echter ik wil wel opmerken dat de appartementen veel te verduren hebben (veel beschadigingen en kapotte lampenkappen e.d)

Gereisd met vrienden in juli 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 13-7-2017

Fijn dat jullie vakantie weer goed is bevallen. We zullen de feedback terugkoppelen, zodat gekeken kan worden naar zowel het toegangssysteem als de lampenkappen. De omgeving is erg gevarieerd, u kunt vast bij elk nieuwe verblijf weer nieuwe hoogtepunten ontdekken. Waarvoor zou u weer terug komen?

Graag weer tot ziens! Groetjes van Richard

Gevoel of wij aan de mediterranee zaten

Jansen, 23-6-2017

Mensen kunnen met een gerust hart hier na toe gaan

Alles is prima in orde en het appartement ligt vrij neutraal voor uitstapjes bij slecht weer.

Gereisd met partner in juni 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 13-7-2017
Bedankt voor jullie review! Wat fijn dat het verblijf zo goed bevallen is. Heeft u nog mooie jachten gespot in de nieuwe jachthaven?

Niet helemaal schoon en wat mankementjes

R. Kramer, 15-6-2017

Helaas was bij aankomst op dinsdag 6 juni 2017 ons appartement 46a niet helemaal schoon. Op de keukenkastjes zaten nog sporen van etensresten. Ook de beide deurtjes wederzijds van de vaatwasser waren niet schoon evenals de magnetron waar nog etensresten in zaten. Onder het bed haalde ik een patato chips vandaan. In de informatie die in het appartement lag moest ik dit voor 17.00 uur dezelfde dag melden bij de receptie van het Nautisch centrum. Helaas stond er niet bij waar deze is gehuisvest. Of de volgende dag voor 10.30 uur bij? Ik heb het probleem vervolgens op 6 juni 2017 gemeld via het contactformulier op de site van Roompot. Op donderdag 8 juni ontving ik van de receptie van Kijkduinpark het volgende “niets zeggende antwoord”: Bedankt voor uw email.

Onze excuses dat de woning bij aankomst niet goed schoon was.Wij zullen dit direct doorgeven aan ons management van Nautisch Centrum Scheveningen zodat dit besproken kan worden en niet nogmaals zal voorkomen.Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Wat heb ik nu aam zo’n antwoord. Daarmee is mijn probleem niet opgelost. Misschien wel voor een volgende bewoner maar niet voor mij. De vorige bewoner heeft wellicht voor een eindschoonmaak gekozen en daar € 65,00 voor betaald. Wij hebben er voor gekozen om het appartement zelf schoon te maken. Maar om er zeker van te zijn onze borg van € 65,00 terug te krijgen hebben wij alle onvolkomenheden van de vorige schoonmaak moeten oplossen. Wij hebben nu het appartement 2 maal schoon moeten maken. Een keer bij aankomst en een keer bij vertrek. Het zou Roompot sieren inplaats van een excuus een financiele compensatie te verstrekken in de vorm van een korting op de betaalde hoofdsom. Daarnaast zie je dat ondanks dat het vrij nieuwe appartementen zijn bepaalde dingen niet meer goed functioneren zoals bijvoorbeeld de afzuigkap, het afvoerputje van de douche dat verstopt was , wat overigens wel direct hersteld is, en de deuren naar het balkon die niet op slot konden. Je zou toch verwachten dat deze dingen bij het wisselen gecontroleerd worden

Gereisd met partner in juni 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-6-2017

Wat vervelend dat je ter plaatse niet goed geholpen bent met je klachten! Wij willen je klacht graag in behandeling nemen. Zou je naar kwaliteit@roompot.nl je reserveringsnummer en dit bericht willen sturen, zodat wij contact met je kunnen opnemen?

Alvast bedankt!

Groetjes Denise

Zeker voor herhaling vatbaar!

Famke, 19-4-2017

Het was een erg mooie en zeer ruime accommodatie. Uitzicht op de haven en het appartement gaf een luxe uitstraling. Alles netjes en hygiënisch en goede bedden. Verder alleen wat problemen met de stoomdouchecabine maar dit was niet hinderlijk. Het was ongeveer 20 minuten lopen naar een busstation maar dan ben je binnen 5 minuten midden in Scheveningen. Supermarkt Hoogvliet ligt op 5 minuutjes rijden. Wij waren erg tevreden.
Gereisd met partner in februari 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 24-4-2017

Wat fijn dat je tevreden bent over je verblijf en dat het voor herhaling vatbaar is, Famke! Wij zullen je feedback, betreft de stoomdouchecabine, doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Graag tot de volgende keer in Nautisch Centrum Scheveningen!

Fijn verblijf

Alie, 21-3-2017

We hadden mooi weer, mooie lokatie, zee aan de ene kant en de haven aan de andere kant. Appartement was mooi schoon en ruim. Alles in de keuken wat je nodig hebt was aanwezig. Medewerkers van Nautisch Centrum Roompot waren zeer vriendelijk.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-3-2017

Wat geweldig dat je je verblijf op Nautisch Centrum Scheveningen met een 10 beoordeeld, Alie! Het is inderdaad een mooie locatie en met een zonnetje erbij is het helemaal super!

Graag tot ziens!

Groetjes Denise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen scoort een 8.09 uit 10 op basis van 101 reviews.