8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen**** bij :

95 reviews over Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen in het Nederlands

Heerlijk ruim appartement. Goede ligging.

R. Pater, 14-7-2017

Heerlijke vakantie gehad in Scheveningen bij Nautische centrum scheveningen. Wel is het pretting om een fiets te huren, alles in de omgeving is goed te fietsen.
Gereisd met partner in juli 2017
Carel Schrier,

Wat super dat je een heerlijke vakantie hebt gehad tijdens je verblijf op Nautisch Centrum Scheveningen! Wist je dat je op Vakantiepark Kijkduin fietsen kan huren?

Graag tot ziens!

Ideale uitvalsbasis voor scheveningen

boike73, 10-7-2017

-je kan zelf vanaf 15:00 met het toegestuurde pasje toegang tot het appartement krijgen. Op de een of andere manier werkte dit systeem deze keer een kwartier later wat je de indruk gaf dat het pasje niet werkte. Aan het gejuich te horen waren er meerdere mensen met dit probleem (niet dat het gehorig is overigens).

Gevolg van niet werken pasje zou een ritje naar kijkduin zijn waar relatief veel tijd in gaat zitten zeker als je met alle bagage reeds voor de deur van het appartement staat.

-We zijn de afgelopen 2 jaar 4x naar tevredenheid geweest echter ik wil wel opmerken dat de appartementen veel te verduren hebben (veel beschadigingen en kapotte lampenkappen e.d)

Gereisd met vrienden in juli 2017
Carel Schrier,

Fijn dat jullie vakantie weer goed is bevallen. We zullen de feedback terugkoppelen, zodat gekeken kan worden naar zowel het toegangssysteem als de lampenkappen. De omgeving is erg gevarieerd, u kunt vast bij elk nieuwe verblijf weer nieuwe hoogtepunten ontdekken. Waarvoor zou u weer terug komen?

Graag weer tot ziens! Groetjes van Richard

Gevoel of wij aan de mediterranee zaten

Jansen, 23-6-2017

Mensen kunnen met een gerust hart hier na toe gaan

Alles is prima in orde en het appartement ligt vrij neutraal voor uitstapjes bij slecht weer.

Gereisd met partner in juni 2017
Carel Schrier,
Bedankt voor jullie review! Wat fijn dat het verblijf zo goed bevallen is. Heeft u nog mooie jachten gespot in de nieuwe jachthaven?

Niet helemaal schoon en wat mankementjes

R. Kramer, 15-6-2017

Helaas was bij aankomst op dinsdag 6 juni 2017 ons appartement 46a niet helemaal schoon. Op de keukenkastjes zaten nog sporen van etensresten. Ook de beide deurtjes wederzijds van de vaatwasser waren niet schoon evenals de magnetron waar nog etensresten in zaten. Onder het bed haalde ik een patato chips vandaan. In de informatie die in het appartement lag moest ik dit voor 17.00 uur dezelfde dag melden bij de receptie van het Nautisch centrum. Helaas stond er niet bij waar deze is gehuisvest. Of de volgende dag voor 10.30 uur bij? Ik heb het probleem vervolgens op 6 juni 2017 gemeld via het contactformulier op de site van Roompot. Op donderdag 8 juni ontving ik van de receptie van Kijkduinpark het volgende “niets zeggende antwoord”: Bedankt voor uw email.

Onze excuses dat de woning bij aankomst niet goed schoon was.Wij zullen dit direct doorgeven aan ons management van Nautisch Centrum Scheveningen zodat dit besproken kan worden en niet nogmaals zal voorkomen.Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Wat heb ik nu aam zo’n antwoord. Daarmee is mijn probleem niet opgelost. Misschien wel voor een volgende bewoner maar niet voor mij. De vorige bewoner heeft wellicht voor een eindschoonmaak gekozen en daar € 65,00 voor betaald. Wij hebben er voor gekozen om het appartement zelf schoon te maken. Maar om er zeker van te zijn onze borg van € 65,00 terug te krijgen hebben wij alle onvolkomenheden van de vorige schoonmaak moeten oplossen. Wij hebben nu het appartement 2 maal schoon moeten maken. Een keer bij aankomst en een keer bij vertrek. Het zou Roompot sieren inplaats van een excuus een financiele compensatie te verstrekken in de vorm van een korting op de betaalde hoofdsom. Daarnaast zie je dat ondanks dat het vrij nieuwe appartementen zijn bepaalde dingen niet meer goed functioneren zoals bijvoorbeeld de afzuigkap, het afvoerputje van de douche dat verstopt was , wat overigens wel direct hersteld is, en de deuren naar het balkon die niet op slot konden. Je zou toch verwachten dat deze dingen bij het wisselen gecontroleerd worden

Gereisd met partner in juni 2017
Carel Schrier,

Wat vervelend dat je ter plaatse niet goed geholpen bent met je klachten! Wij willen je klacht graag in behandeling nemen. Zou je naar kwaliteit@roompot.nl je reserveringsnummer en dit bericht willen sturen, zodat wij contact met je kunnen opnemen?

Alvast bedankt!

Groetjes Denise

Zeker voor herhaling vatbaar!

Famke, 19-4-2017

Het was een erg mooie en zeer ruime accommodatie. Uitzicht op de haven en het appartement gaf een luxe uitstraling. Alles netjes en hygiënisch en goede bedden. Verder alleen wat problemen met de stoomdouchecabine maar dit was niet hinderlijk. Het was ongeveer 20 minuten lopen naar een busstation maar dan ben je binnen 5 minuten midden in Scheveningen. Supermarkt Hoogvliet ligt op 5 minuutjes rijden. Wij waren erg tevreden.
Gereisd met partner in februari 2017
Carel Schrier,

Wat fijn dat je tevreden bent over je verblijf en dat het voor herhaling vatbaar is, Famke! Wij zullen je feedback, betreft de stoomdouchecabine, doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Graag tot de volgende keer in Nautisch Centrum Scheveningen!

Fijn verblijf

Alie, 21-3-2017

We hadden mooi weer, mooie lokatie, zee aan de ene kant en de haven aan de andere kant. Appartement was mooi schoon en ruim. Alles in de keuken wat je nodig hebt was aanwezig. Medewerkers van Nautisch Centrum Roompot waren zeer vriendelijk.
Gereisd familie in maart 2017
Carel Schrier,

Wat geweldig dat je je verblijf op Nautisch Centrum Scheveningen met een 10 beoordeeld, Alie! Het is inderdaad een mooie locatie en met een zonnetje erbij is het helemaal super!

Graag tot ziens!

Groetjes Denise

Mooie, schone ruime accommodatie voor 6 personen.

Indra, 30-1-2017

Ruim en mooi ingericht en het was ook schoon. Wat schoonheids-mankementen aan het plafond in de woonkamer door lekkages van afbladeringen en verkleuringen.
Gereisd met vrienden in januari 2017
Carel Schrier,

Wij hopen dat je genoten hebt van je verblijf in Nautisch Centrum Scheveningen, Indra! Wij zullen je feedback, betreft het plafond in de woonkamer, doorgeven aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Groetjes Denise

Voor herhaling vatbaar, sfeervol, ruim en uitzicht

Robert, 26-1-2017

Wij zaten in een 6 persoonsappartement aan de zeekant, 50C. Het is een hoekappartement waardoor je vanuit de zijkant ook de haven inkijkt. Wat een sfeervol en heel erg ruim appartement. Heerlijke boxspring bedden, met (volgens mij) nieuwe extra dikke matrassen. Het uitzicht, vrij over de haveningang met altijd wat te zien, was echt genieten. Alles aanwezig in het appartement. Je voelt je er direct thuis. Het parkeren in de parkeergarage en dan met de lift bij je appartement uitkomen is ook erg praktisch. We gaan zeker nog een keer.
Gereisd met vrienden in december 2016
Carel Schrier,

Wat leuk om te lezen dat je zo’n geweldig uitzicht had vanuit het gehuurde appartement, Robert! Wij begroeten je graag weer op Nautisch Centrum Scheveningen binnenkort! :-)

Groetjes Denise

Wat een ramp , nooit en nooit weer

Hollyhobby, 29-12-2016

Duurste appartement gekozen voor de kerstdagen om het luxe. Bijna 800 euro betaald. Bij parkeer garage werkte pasje niet evenals de deuren. Gemiddeld 6 bezig om binnen te komen of iemand uit de wachtende autorij te vragen. Appartement ramen deuren , spiegels en keuken smerig vol vegen. De vaatwasser was Total löss . Onderdelen lagen er los in. Niet bruikbaar. Over gebeld. Ze zouden komen. Niet gelukt te fiksen zouden dag later terug komen. Dan maar in bubbelbad dachten we. Van de acht jets werkte er 1 en minimaal. Van het bedieningspaneel werkte twee van de vier knopjes. De stop van de bodem was stuk. Weer gebeld. Avond dus lampen aan. Plafonnière werkte niet en beide buitenlanden ook niet. Waarschijnlijk had dit met de dim knop te maken. Senseo apperaat was vies. Nog spul in vriezer , filter en tank van wasmachine was vol. De woning was geïnspecteerd door ene alicia. Uiteindelijk is vaatwasser en stop gefikst rest niet. Keiharde bedden dus allen rugpijn en slechte nachten.
Gereisd familie in december 2016

Beste gast,

Bedankt voor je review!

Wij vinden het vervelend om te lezen dat je verblijf niet geheel naar wens is geweest op Nautisch Centrum Scheveningen. Wij gaan uiteraard met al je punten aan de slag, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Wij hebben hier inmiddels ook contact met je over gehad. Wanneer je nog vragen hebt kan je altijd contact opnemen met ons via kwaliteit@roompot.nl.

Dit nooit meer

Eveliene, 16-12-2016

Het begon al dat we het appartement niet in konden en 20 min moeste rijden naar de receptie.

Het zou kind vriendelijk zijn dat was het alles behalve. Er kwamen veel extra koste bij wat van te voren niet was verteld. De bank zat voor geen meter en de bedden lagen ook niet lekker. De kussens zijn nog geen drie cm dik als je dat een kussen kunt noemen. Als je buiten stapt moet je eerst een half uur door een bouwplaats lopen voor je bij de leuke tentjes komt.

Gereisd familie in december 2016

Beste Eveliene,

Bedankt voor je review!

Wat vervelend dat je verblijf op Nautisch Centrum Scheveningen niet naar wens is geweest. Wij communiceren alle kosten vooraf aan het verblijf aan onze gasten. Wij zijn heel benieuwd hoe dit bij jou heeft kunnen gebeuren. Wellicht dat je contact zou willen opnemen met ons via kwaliteit@roompot.nl, zodat we het een en ander voor jou kunnen uitzoeken.

Wij zullen uiteraard al jouw bevindingen bespreken met de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Groetjes Denise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen scoort een 8.07 uit 10 op basis van 97 reviews.