6,8

Matig

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen6,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Roompot Kijkduin**** bij :

1038 reviews over Vakantiepark Roompot Kijkduin in het Nederlands

Dichtbij het strand en op de fiets naar Den Haag!

Caroline, 18-8-2017
  • Onderkomen7

Ons huisje (136) lag vlakbij het strand. Heerlijke bedden. Wel waren de banken aan vervanging toe. Het leuke van dit park is dat je dichtbij Den Haag bent. Op de fiets is er veel te ontdekken.
Gereisd familie in augustus 2017

Goede ligging vlakbij het strand

Michele, 18-8-2017
  • Onderkomen7

Groot park met veel faciliteit. Schoonmaak van het sanitair op het royal kampeerveld kan beter.

Even investeren !!!

Elisabeth, 17-8-2017
  • Onderkomen5

Met mijn gezin een week naar dit park geweest .

Prijs kwaliteit klopt niet.

We hadden een slecht onderhouden huis ( dit ziet de schoonmaak ook voor de tijd)

we hadden vieze kapotte pannen wc bril doormidden , lampenkap kapot . vriesvakje kapot . En veel stof overal!!!!

Ook miste ik een trap hekje voor mijn kinderen.

Super vakantie!

Fam Rensen, 16-8-2017
  • Onderkomen7

Prima huisje en park met veel te doen voor de kids ,mooie omgeving !
Gereisd familie in augustus 2017

Huisje niet schoon en niet kinder vriendelijk

Hans, 10-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Huisje was erg vies bij aankomst.pannen waren aangekoekt.

Koel diepvries was stuk.

Niet kinder vriendelijk. Geen traphekje.tegen betaling kinderstoel en kinderbed.

Francine geurts, 7-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Prima huisjes.schoon en perfecte ligging
Carel Schrier,

Fijn om te vernemen dat jullie verblijf zo goed is bevallen! Hebben jullie ook van het strand genoten?

Graag tot ziens, groetjes van Richard

Nooit meer

Jeannine, 5-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Onze CHALET (TYPE KD4) was erg vies met veel defecten. Zo zat de wc pot los, was het servies niet schoon, lamp van de afzuigkap ging (na reparatie!) niet meer uit, binnenwerk lamp boven het bed zat los, bij de lamp boven de aanrecht zijn de stroomdraden niet afgeschermd, op de eettafel zaten nog vlekken.

Verder is het personeel in het restaurant erg slecht. Toen wij er om 21.10 op het terras gingen zitten, kwam er niemand naar ons toe. Toen we na 10 minuten zelf drinken wilden halen kregen we te horen dat het restaurant al om 21.00 dicht was. Een paar dagen later werden er door de wind glazen van een tafeltje geblazen maar dit werd niet opgeruimd. Op de gevraagde bezem wachten we nu nog...

Carel Schrier,

Wat jammer dat jullie verblijf niet helemaal naar wens is verlopen. Wij zullen de bemerkingen betreft de accommodatie KD4 en het personeel in de horeca, doorgeven aan de verantwoordelijke personen. Het is erg belangrijk voor ons dat de gasten feedback doorgeven, we gaan hier serieus mee om en zullen een passende oplossing overleggen met de betreffende afdelingen op het park.

Graag tot ziens bij één van onze Roompot Vakantieparken. Groetjes van Richard

Voor ons t Mooiste park !strand zee en natuur voo

j wallenburg, 5-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Dat ze van fietsen ,,wandelen en zee strand moeten kunnen genieten !en van Elkander !!
Gereisd met partner in maart 2016
Carel Schrier,

Bedankt voor de positieve review! Fijn dat het verblijf goed is bevallen, we ontvangen u graag opnieuw.

Groetjes van Richard

Zeker nog een keer

Familie, 5-8-2017
  • Onderkomen7

De ruime woning. Het strand op 10 min. Aan onderhoud woning wordt te weinig gedaan.
Carel Schrier,

Bedankt voor jullie bezoek en nu de review!

Fijn om te lezen dat het verblijf overwegend naar wens is geweest. Wij zullen de feedback doorgeven aan de parkleiding, zodat hier nog aandacht aan gegeven kan worden.

Graag tot ziens! Groetjes van Richard

We gaan er nog wel eens naar toe

Croon, 29-7-2017
  • Onderkomen8

Het is er heel mooi en het plus punt dat ze er hebben is dat ze heel dicht aan de zee zitten. Want we hebben veel aan de zee gezeten, het zwembad is echt heel klein(plonsbadje eigenlijk) en de kinderanimatie was er wel goed maar voor de volwassenen niet dat veel echt tegen. De huisjes waren heel goed en proper en de winkel was ook Ok, je vondt er wat je nodig had.
Gereisd met vrienden in april 2016
Carel Schrier,

Wat fijn dat je van de ligging van het park hebt genoten! Goed om te lezen dat je nogmaals terug komt naar Vakantiepark Kijkduin!

Wij zullen je feedback doorgeven aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan kan worden besteed.

Groetjes Denise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kijkduin in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kijkduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Kijkduin scoort een 6.75 uit 10 op basis van 1078 reviews.