Vakantiepark Roompot Kijkduin ****

Geweldige locatie

H. Koops, 3-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

De ligging is heel mooi en met hond is het ideaal er is een heerlijk strand waar ze lekker los kunnen rennen
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2017

Hartelijk dank voor de reactie! Wat fijn dat u zo genoten heeft met de hond op het strand!

Groeten Marcia

prettige plek gevonden en rust om ons heen

Harm, 2-10-2017

lokatie prettig, receptie , op 1 uitzondering na, erg ambtenaar-achtig en douche liep niet door en werd niet geregeld , ook na reclamaties
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2017

Hartelijk dank voor de reactie! Vervelend dat de houding van de receptie en de afhandeling van een melding over de douche niet naar wens waren. Wij gaan dit ook doorgeven aan de verantwoordelijke, zodat hier aandacht aan besteed wordt. Fijn dat u verder wel een goed verblijf heeft gehad en heeft genoten van de omgeving van het park.

Groeten Marcia

Mooie locatie waardeloze organisatie

Ouko Reitsema, 22-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Om 15:00 kun je in je huisje, maar waren nog aan het schoonmaken. 15:30 werd gezegd. 3 huisjes gereserveerd bij elkaar omdat we familie weekend hadden. Komen we in een huisje, zien we dat die bewoond is!!! Naar de receptie en bleek dat ze het even veranderd hadden. Zeer slechte organisatie!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-9-2017

Wat vervelend te vernemen dat de start van de vakantie niet zoals verwacht verliep.

Wij hopen dat jullie vakantie verder wel goed is verlopen. Wel zullen wij de bemerkingen intern bespreken, zodat hier aandacht voor komt.

Graag tot ziens op één van onze Roompot Vakantieparken.

Groetjes van Richard

Heel mooi

J. Hesen, 19-9-2017

Perfekte ligging, mooi park

Bedankt voor je feedback.

Wat leuk om te lezen dat je het park zo mooi vind , en genoten hebt van de omgeving.

Groetjes Corine

Veel geld voor oude meuk!

E.H te Z, 17-9-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

370 euro voor een oud huisje zonder bedlinnen en eindschoonmaak. In 1 woord waardeloos! Het huisje (type chalet) is oud, ruikt muf, vloer kraakt en is smoezelig. Zonde van je geld. Vanaf volgend jaar verhuren ze deze niet meer....want dan gaan ze de chalets vervangen, en dat wordt tijd. Zonde dat wij nu zoveel geld ervoor neer moesten tellen.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-9-2017

Bedankt voor jullie review over het verblijf op de Kijkduin.

Jammer dat jullie niet geheel positief waren verrast. Wij zullen de bemerkingen over het onderhoud van de accommodatie bespreken, want we vinden het uiteraard jammer als gasten niet helemaal tevreden naar huis keren.

Wij hopen dat het verblijf verder wel naar wens is geweest.

Graag tot een volgende keer!

Simpel maar mooie ligging

Selma, 15-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Servicegerichtheid super, eten super, activiteiten. Oor kleine kinderen met slechter weer kan beter. Bv iets van indoor of meer speelatributen in het zwembad , bv glijbaan.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Bedankt voor je bericht.

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over Kijkduin.

Over de binnen speel activiteiten zullen wij doorgeven zodat het besproken kan worden voor eventuele verbeteringen.

Nooit meer

Ton de Ruyter, 14-9-2017
  • Onderkomen4

De camping is slecht onderhouden, na een regenbui is het een grote modderpoel, het zwembad is ondanks anders aangegeven regelmatig dicht voor groepslessen, de toiletgebouwen worden heel slecht schoongemaakt het is er een smerige bende en vaak speelplaats voor de jeugd. De receptie is ongeïnteresseerd en niet op de hoogte wat er op de camping gebeurd.

De ligging is wel goed, vlak bij het strand en goede uitvalsbasis voor bezoek aan diverse bezienswaardigheden en fietstochten.

Gereisd met partner in augustus 2017

Bedankt voor je feedback.

We betreuren het dat je verblijf niet geheel naar wens verlopen is.

We zullen je opmerkingen doorgeven aan de parkleiding zodat er besproken kan worden voor verbetering.

Wat betreft de schoonmaak van het toiletgebouw dat zullen wij doorgeven aan de schoonmaak zodat ze daar eventueel verbeteringen in aan kunnen brengen.

Wel fijn om te horen dat je de omgeving erg mooi vind en daarvan genoten hebt .

Graag tot ziens op een van onze parken.

Groetjes Corine

Alles top! Maar het restaurant...

Fam. Van Buitenen, 12-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen7

een heel leuk en kindvriendelijk park! Voor de kids was er genoeg te doen. Mijn kinderen kwamen elke avond enthousiast terug van de kinderdisco. En hadden "vriendjes" gemaakt met het animatieteam! Nog enthousiaster waren ze over de toffe mama mia show van de animatie! Complimenten! Onze camping plek was fijn een mooie plek. Klein stukje lopen van het strand af, erg fijn. Bij het restaurant hebben we 1 malig iets gegeten, was ook 1 keer en nooit meer. Het was koud, niet gaar. Werd een keer op de plaat terug gegooid en werd er met moeite wat aangedaan.. Het personeel erg vriendelijk, behulpzaam en vrolijk. Vooral de twee brunette meisjes. Geen slecht woord over hen. Maar dan over de horeca manager gesproken.. Kijkt enorm chagrijnig, mijn kinderen liepen in de weg... en hoe zij tegen het leuke personeel deed, het was gewoon weg Schandalig! vanuit binnen hoorde we haar schreeuwen naar de meisje wat buiten op het terras keurig hun werk deden. Ze werden afgekat! Erg zielig.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Bedankt voor je feedback.

We vinden erg leuk om te lezen dat je kinderen het zo verschrikkelijk naar hun zin gehad hebben, op het park als met het animatieteam.

Wat betreft je opmerkingen over het restaurant dat gaan we doorgeven aan de parkleiding en de mogelijkheden tot verbetering bespreken.

Wij hopen dat de rest van je vakantie wel geheel naar wens verlopen is

Groetjes Corine

Zeer zeker niet voor herhaling vatbaar.

Peter en Simon van Amelsvoort, 10-9-2017
  • Activiteiten2

Bij aankomst op de camping met caravan een tentplaats toegewezen gekregen, terug naar receptie gegaan en toen te horen gekregen dat we adhv een geprint lijstje zelf maar een plaats uit moesten zoeken. Na diverse keren weggejaagd te zijn door medekampeerders die graag een heel laantje voor zich zelf wilden hebben hadden we na een uur zoeken eindelijk een plaatsje gevonden. Dit was de eerste tegenvaller, zeker als je weet dat we voor 2 overnachtingen met 2 personen 79,84 moesten betalen. Maar nu kon de pret beginnen en konden we eindelijk gaan zwemmen. Tegenvaller nr 2, zwembad gesloten om 18.00 uur. Waar kom je z'on bekrompen openingstijd nog tegen ????. Daags erna opschudding op de camping. Bij de vieze toiletgebouwen stond een groep Polen te blowen die helemaal niets op de camping hadden te zoeken. Maar ja wat wil je als de helft van de tijd de slagbomen open staan en iedereen zonder controle de camping op en af kan komen. Daags erna bleek dat in de nacht bij onze achterburen een mountainbike van de caravan af was gejat. Douchen moest gebeuren in het donker, zonder enige mogelijkheid om je spullen ergens aan op te hangen of op weg te leggen. Toen we over dit alles ons beklag deden bij de receptie, kregen we binnen no time 30,00 stageld retour op vertoon van een Anwb kampeerpas uit 2012. Wat een aanfluiting en wat een waardeloze camping. Nooit meer dus !!!!

Bedankt voor je review .

Wij betreuren het om te lezen dat je vakantie niet naar wens was.

We zullen je opmerkingen doorgeven aan de parkleiding en de mogelijkheden tot verbetering bespreken.

Het is ook niet de bedoeling dat de slagboom meer de deels van de tijd openstaat zodat iedereen erop kan,ook dit geven wij natuurlijk door zodat dit verbeterd kan worden.

Fijn om te horen dat het een en ander met het personeel van de receptie ter plaatse is opgelost.

Graag graag ziens op een van onze parken.

Vies en chaotisch

Joyce, 10-9-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Het toiletgebouw was vies. Lang niet echt goed schoongemaakt en het stinkt er dan dus ook.

De kampeerplek bleek nog bezet, dus een andere plek gekozen. Toen we eenmaal met de luifel uit en de stoelen buiten zaten stonden er mensen voor onze plek die op deze plek moesten staan. Chaos alom dus bij het vergeven van een plek. Al met al geen lekker weekendje weg gehad. Niet voor herhaling vatbaar voor ons.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-9-2017

Wat vervelend dat het verblijf niet geheel is bevallen.

Wij zullen de bemerkingen over het sanitair en de planning doorgeven, zodat hier meer aandacht aan gegeven kan worden.

Graag tot ziens op één van onze Roompot Vakantieparken.

Groetjes van Richard

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Kijkduin bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kijkduin in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kijkduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Kijkduin scoort een 6.74 uit 10 op basis van 1098 reviews.