Hotel Patten ***

5,8

27 reviews over Hotel Patten in het Nederlands

Niet aan te raden...

Lisa, 23-9-2017

Slechtste hotel ooit. Op de kamer (27) zat het tapijt onder het bloed,ook in de gang en dit zit er al sinds mei gezien de recensie. Handdoeken stinken en badkamer erg vies. Locatie wel goed, dichtbij het centrum en treinstation. Nooit meer!!
Gereisd met partner in september 2017

Geweldige ligging, hotel niet geweldig

Esthet, 18-8-2017

Patten hotel, prima om te slapen, maar daar is alles ook mee gezegd. De meest luxe kamer was erg gedateerd en niet schoon. Veel te duur voor z on hotel. Zou er zelf nooit meer heengaan
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Voor en nadelen...

Greetje, 25-7-2017

Het enige voordeel was de ligging en misschien dat je bijna geen mens zag...

Dat je geen mens zag is ook een nadeel want had je iemand nodig ,vond je dus vaak de receptie onbemand..trouwens ze spraken allemaal engels ,dus eerts een cursus engels volgen..

Wij hebben toch wat minpunten..de kamer zonder raam was voor ons erg benauwend en als het was vermeld tijdens de boeking ,hadden we een keus gehad..nu dus niet en moesten we bijbetalen voor een andere kamer. Het ontbijt was sober ,maar thuis heb je vaak niet zoveel keus,wat echter niet goed was ,waren de oude broodjes die we kregen van de dag ervoor ,hard en droog. En ja de wasbak....of de kraan zat niet goed of de wasbak ,maar samen vormden ze een geknoei.?

Gereisd met partner in juli 2017

Een bijzonder hotel in een bijzondere buurt

Penni, 6-7-2017

Het hotel ligt in China Town in Den Haag dat is een bijzondere buurt, Het hotel heeft een aantal kamers zonder ramen maar met een goed airco, het voordeel is dat je geen last hebt van straatgeluid, het kan daar wel eens rumoerig zijn, ook 's nachts.
Gereisd met partner in juli 2017

Tof hotel!

Daya, 1-7-2017

Super tof hotel! Kamers zonder raam? Niets over te klagen, waren gewoon nette kamers! ik ben hier een week lang verbleven en was erg tevreden over alles eigenlijk. Ontbijt was erg groot, veel luxe hapjes wat ik echt speciaal vond en de medewerkers waren ook allemaal erg vriendelijk, zij probeerden zoveel mogelijk contact te zoeken. Tof hotel om te overnachten!
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Super!

Naomi, 25-6-2017

Ik zie hier erg veel slechte recensies, maar ik vond het echt een super hotel! Ik ben hier voor de 7e keer blijven overnachten en ik heb wederom geen klachten! Ook weet ik, want ik kom uit de buurt, dat de prijzen van de kamers heel laag liggen en dat de meeste gasten veels te hoge eisen hebben. De frontoffice manager was heel vriendelijk bij het inchecken. Ik heb zelfs een gratis upgrade gekregen! Ook het uichecken verliep soepel, al hoorde ik wel een stel klagen over hun vloerbedekking, waarvan ik weet dat het niet prachtig is, maar ik begrijp dat dit niet iedere maand vervangen kan worden. Echter kom ik graag in dit hotel, het is modern maar ook wel een beetje aziatisch! Ook alle medewerkers vindt ik heel vriendelijk en zij verdienen meer respect dan dat ze krijgen!
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Prima locatie

Bianca, 5-6-2017

Prima locatie

Kamers schoon, bedden goed

Ontvangst door receptioniste was onvriendelijk

Ontbijt oke,

Gereisd met vrienden in mei 2017

Prima voor een nachtje

Daphne, 23-5-2017

Na alle slechte recensies te hebben gelezen was ik toch een beetje bang om in Hotel Patten te verblijven. We hadden geboekt via bon voor een klein prijsje dus ik verwachtte niet teveel. Voor een nachtje is het hotel prima, de ligging is goed, binnen 5 minuten sta je midden in het centrum. Het enige nadeel was dat we geen raam hadden maar dit wist ik. Ik had van tevoren nog gemaild of ik eventueel een kamer met een raam kon krijgen maar dan moest ik 30 euro bijbetalen dus dit heb ik niet gedaan. We vonden het ook niet heel erg. Het enige nadeel hiervan was is dat het 's ochtends leek alsof het nog 's nachts was omdat het zo donker was. Verder was de kamer erg schoon en de bedden liggen prima, ook het ontbijt was oké. Ik zal geen week in dit hotel verblijven maar voor een nachtje was het helemaal prima.
Gereisd met partner in mei 2017

Prima

Lisanne, 17-5-2017

De locatie is perfect, dicht je loopt zo het centrum in. De incheck verliep prima en de kamer was goed met als enige min punt dat er geen ramen in zaten en er grote vlekken ( bloed?) op het tapijt zaten. Ontbijt prima en fijn dat we de bagage nog even konden laten staan na de uitcheck
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Patten in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Patten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Patten scoort een 5.8 uit 10 op basis van 27 reviews.