Hotel Parkhotel Den Haag ****

Parkhotel Den Haag
8,5

79 reviews over Hotel Parkhotel Den Haag in het Nederlands

Mooi hotel met toch wat verbeterpuntjes

Margo Stoker, 11-10-2017

We hebben genoten van den Haag en de ligging vonden wij uitstekend, midden in het centrum. De kamers zijn schoon en netjes ingericht met goede bedden. Omdat wij een uitje met vrienden hebben georganiseerd zijn we al een half jaar daarvoor t hotel gaan bekijken. De getoonde luxe ontbijtzaal met kroonluchter en kamers hadden uitzicht op de paleistuinen. Toen wij echter aankwamen bleken onze kamers, dat niet te doen! De ontbijtzaal was niet beschikbaar ivm een vergadering o.i.d. hierdoor werden we ondergebracht in een vergaderruimte achter de lift, met te weinig zitruimte en een rij voor de koffieautomaat ,(ook was het vers af te bakken bruine brood op, zowel op zaterdag als op zondag) eigenlijk een aanfluiting, we voelden ons een beetje beet genomen. Het personeel deed zijn uiterste best een tafel voor 6 personen te regelen, dit lukte alleen door 2 stoelen aan een tafel van 4 aan te schuiven en we keken naar een blinde muur i.p.v. het uitzicht over de paleistuinen. Al met al een mooi hotel (met allure) met toch wat verbeterpuntjes.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Heel mooi hotel met heel attente bediening

Chrissy, 25-8-2017

Ik heb dit hotel geboekt voor mijn ouders jubileum en het heeft de verwachtingen overtroffen. Het hotel was prachtig, het eten was lekker en de locatie erg centraal. Vooral het trappenhuis is bijzonder mooi.

Speciale vermelding voor het hotelpersoneel. Ze hebben mijn ouders heel welkom laten voelen en hun jubileum nog feestelijker gemaakt door een gratis upgrade van de kamer en een cadeau met handgeschreven kaart. Bijzonder attent.

Wij komen hier graag een keer terug. We bevelen het hotel van harte aan.

Gereisd met partner in augustus 2017
Management Team Parkhotel Den Haag, Revenue Manager, 28-8-2017

Beste Chrissy,

Wat een prachtige score, hartelijk dank!

Goed te zien dat u zo heeft genoten van het verblijf en de services van onze collega's zo heeft weten te waarderen.

Heel graag tot ziens!

Hotel met perfecte ligging

Iefke, 16-8-2017

Hotel geeft mooie indruk, is schoon en verzorgd. Mooi uitzicht op de paleistuin en fijn dat je ( op aanvraag) een balkonnetje hebt op de zonkant.

Ontbijt is te duur voor wat je krijgt ( 21,50). Wij vonden de koffie echt slecht, geen verse jus, pannenkoeken uit een pak etc. (Je kunt in dezelfde straat bij 'Het Ogenblik" heel goed ontbijten met Illy koffie).

Parkeergarage 22,50 per 24 uur. Is heel klein en je moet hiervoor reserveren.

'Superiorroom' klinkt groot, maar is een kleine kamer met een kleine badkamer.

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Management Team Parkhotel Den Haag, Revenue Manager, 28-8-2017

Beste Iefke,

Hartelijk dank voor uw verblijf en het delen van deze ervaring.

Wat spijtig dat het ontbijt tegenviel. Goed te lezen dat uw verblijf verder naar wens is geweest.

Graag tot ziens ;)

Top hotel

Patricia, 17-7-2016

Het hotel is erg centraal gelegen.je loopt zo naar de terrassen en winkels.rustig hotel goede bedden mooie kamers.en heel vriendelijk personeel.
Gereisd met vrienden in juli 2016
Bonja, Revenue Manager, 28-8-2017

Beste Patricia,

Wat een top beoordeling, bedankt hiervoor!

Graag tot ziens :)

Management Team Parkhotel Den Haag

Wat een geweldig hotel!

Mevr. A.M. Harrijs-Offenberg, 6-6-2016

Hecht je waarde aan een balkon of een mooi uitzicht op de tuin of het park; bel dan tijdig naar het hotel om je hiervan te verzekeren.

Meteen als je binnenkomt ademt de entree een sfeer uit van historie, gecombineerd met een smaakvolle, gezellige inrichting. Zeer mooi hotel.

De kamer was niet groot, maar luxe ingericht. Heerlijke bedden, flat screen televisie, relaxstoelen, prima badkamer. Alles was kraakhelder.

We hadden uitzicht op de paleistuinen vanaf ons balkonnetje. Het hotel heeft een grote, besloten tuin met comfortabele zitjes. Wat een rust in dit hotel; je zou niet zeggen dat je in het hartje van Den haag zit. Het warme en koude ontbijtbuffet was goed voorzien en lekker vers. Prima koffie en uitgebreide keuze in thee en dranken.

De ontbijtzaal heeft een prettige, informele sfeer.

Een klein, maar prettig detail was de afwezigheid van papieren handdoekjes. Voor het afdrogen van de handen waren er overal kleine gastendoekjes. Hotel maakt gebruik van Fair Trade producten.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. In de directe omgeving keuze genoeg wat betreft terrasjes, restaurants en bezienswaardigheden.

Het strand van Scheveningen is slechts 10 minuten reizen met OV.

Mijn dochter en ik hebben een geweldig ontspannen verblijf gehad. Volgende keer dat we Den haag aandoen wordt het zeker weer het Parkhotel. Een dikke 10.

Gereisd met vrienden in juni 2016

samenvattend: Okay

Es, 27-3-2016

Kamer was netjes en schoon. Ontbijt was goed geregeld en veel keuze.

Kon eerder in de kamer i.v.m. vroegere aankomt, en auto mocht ook eerder in de parkeer garage, alles zonder bijbetalen, waren behulpzaam.

De kosten voor de parkeergarage zijn moeilijk te vinden en op alles sites lijkt het alsof dit inbegrepen was, kwam er na boeking pas achter dat het 22,50 per dag was. Is zeker geen parkeergelegenheid waar je gemakkelijk in en uit kan rijden zonder iemand te moeten lastigvallen.

Vond het wel wat eigenaardig dat bij het afrekenen niemand vroeg of het verblijf naar wens was.

Verder roomservice besteld, dat was keurig op tijd. Het eten was echter erg slecht. Simpele hamburger met frietjes, hamburger was erg droog en in het midden nog rood en de frietjes waren zo zout dat ze glinsterden in het licht. Jammer, uit eten gaan was betere optie geweest.

Gereisd alleenreizend in maart 2016

gewoon goed

vissers, 13-4-2015

in hartje den haag, leuk behulpzaam personeel.
Gereisd met partner in januari 2015
Management Parkhotel Den Haag, Revenue Manager, 27-5-2015
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Graag tot ziens. Hartelijke groet, Management Parkhotel Den Haag

prima hotel

huffelpuf, 21-12-2014

lekker dicht bij het centrum van den haag. prima ontvangst. mooie kamers. goed ontbijt.
Gereisd met jonge kinderen in december 2014
Management Parkhotel Den Haag, Revenue Manager, 27-5-2015
Bedankt voor uw positieve feedback! We zien graag een volgende keer weer. Hartelijke groet, Management Parkhotel Den Haag

prima ligging en zeer vriendelijke medewerkers

Augie Boogaard, 2-11-2014

We zijn 2 dagen in het parkhotel geweest en we hebben genoten!!!

Zeer behulpzame en vriendelijke kamers. Prima kamers, alleen glas gordijnen aan vervanging toe.

Dit hotel met zijn medewerkers hebben ons verblijf in Den Haag zalig

gemaakt.

Gereisd met partner in oktober 2014
Management Parkhotel Den Haag, Revenue Manager, 27-5-2015
Leuk dat u Parkhotel Den Haag voor uw weekend had gekozen! Fijn dat uw verblijf naar wens is geweest. Graag tot ziens. Hartelijke groet, Management Parkhotel Den Haag

Wat een fantastisch hotel

Reinie, 30-4-2014

Afgelopen weekend samen met het hele gezin hier geweest, we hebben onze 25 jarige huwelijk gevierd. We kregen als verrassing een gratis update naar een luxe kamer met een fles prosecco. Personeel behulpzaam en vriendelijk.

Ligging middenin het centrum. Parkhotel bedankt voor een super weekend.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Parkhotel Den Haag bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Den Haag in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Den Haag zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkhotel Den Haag scoort een 8.52 uit 10 op basis van 79 reviews.