Hotel Novotel Den Haag World Forum ****

Hotel Novotel Den Haag World Forum
Novotel Den Haag World Forum
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novotel Den Haag World Forum bij:

12 tips over Novotel Den Haag World Forum

Patrick, 12-8-2017
Zorg voor een gezellige ontbijtruimte
mieke, 19-3-2017
Op loopafstand van Madurodam
bijle01, 8-9-2014
In de omgeving van het hotel kun je gratis parkeren. Terwijl dit bij het hotel (ik dacht) 20 euro kost. Dus met een paar honderd meter lopen kun je al snel wat verdienen.

pipoopdemaan, 4-8-2014

Mijn deur was niet dicht kwamen ze langs om dat tezeggen.

het vreselijke min punt is dat de hele avond tot nu 23 uur om de 5 a 10 minuten een kabaal komt wat me doet denken aan stoelen verschuiven.

De wifi op de kamer doet het prima.

mijn elektrische fiets mag zelfs op de kamer staan.

ruime kamers.

super lekkere douche!!

via vakantieveling geboekt

Jasmijn van Gent, 4-8-2014
Mijn tip is om sowieso naar het strand te gaan. Ik vond het daar super gezellig. Ook zijn ze daar erg klant vriendelijk. Ik en mijn vriend hebben s'avonds in een pannenkoekhuis gegeten. Super snelle service en wat was het lekker!! Ik heb het erg naar mijn zin gehad.
Bart, 4-1-2014
Madurodam, Museon, Scheveningen.

Jeroen, 12-10-2013
Vraag om een zo hoog mogelijk gelegen kamer, dan heb je mooi uitzicht over Scheveningen.
neiske, 6-10-2013

We hadden via vakantieveilingen ook pizzeria geboekt in den haag. Dus lekker low budget. Pizzeria was sfeer niks. Maar eten was goed.

En vlakbij was een tapas restaurantje waar we met de bus heen gingen. Grote porties, en lekker. Personeel was voldoende qua sfeer en oplettendheid.

A. te Nijenhuis, 25-8-2013

Omniversum, Museon en het Gemeentemuseum liggen op loopafstand. Tip: parkeren onder het hotel kost 15 euro per dag maar je kunt gratis parkeren in de nabije omgeving, in de buurt rond het Catshuis.

We verbleven hier afgelopen zomer met 50 % korting inclusief ontbijt. Vergelijk dus goed de boekings-sites.

Miriam, 9-6-2013
Wij hebben niet ontbeten in het hotel, maar bij Bagels & Beans, goed, gezellig (daar vlakbij zit speeltuintje) en bij Vlaams Broodhuys; duur en slechte service. De bekende musea zitten ook vlakbij het hotel en in het statenkwartier zijn genoeg goede restaurantjes. Wij hebben gegeten bij Toko Sawa, zeer klein, maar goede prijs/kwaliteitverhouding. Minpuntje is het opwarmen met de magnetron.