7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel NH Atlantic Den Haag**** bij :

199 reviews over Hotel NH Atlantic Den Haag in het Nederlands

Geweldig gelegen aan het strand

Joke, 6-7-2017

Het hotel is prima gelegen. Ontvangst was goed, vriendelijke personeel. Kamer was ruim, voorzien van 2 x 2persoonsbedden. Badkamer prima. Toilet in de badkamer maar wel een deur er voor, dat is wel zo fijn. Dubbele wastafel lekker ruim en een ligbad.

Balkon was niet heel ruim. 2 stoelen terwijl je er met 4 personen kunt overnachten. Wel zeezicht en zicht op de boulevard.

Gereserveerd voor 3 personen maar er lag maar voor 2 personen een handdoek en badjas. Bij de receptie aangegeven en toen werden er alsnog handdoeken gebracht.

Zwembad in de kelder met uitzicht op de tuin en de vele konijnen. Klein bad maar wel lekker als het buiten slecht weer zou zijn en je wilt even zwemmen. Je kunt alleen maar in de zwembadruimte (met zonnebank) komen met je sleutelkaart. Dus 2 kaarten bij de receptie vragen is wel handig wanneer je niet tegelijk gaat zwemmen.

Ontbijt is top. Heel veel keus uit zoet en hartig, diverse broodsoorten en yoghurt met vele toppings. Ook genoeg warme gerechten zoals roerei en pannenkoekjes. Helemaal top was de aparte kidscorner, kleurplaat met wasco er bij en als eten lekkere donuts en daarbij chocolademelk, fristi of dubbelfriss. En, speciale borden en kommetjes.

Onderhoud aan het hotel kan wat beter gezien het balkon. Maar, er gaat verbouwd worden dus dan zal het er goed uit komen te zien. Achter het hotel betaald parkeren, in de omgeving gratis. Bij mooi weer wel zoeken naar een plekje.

Gereisd familie in juli 2017

Onderhoud, ouderwets

Isa, 18-6-2017

Uitzicht en ligging zijn geweldig en daar betaal je ook voor. Voor de prijs had ik luxere kamers verwacht. Vetvlekken op de lampenkappen, strepen op de muren, oude vlek in kussensloop, scheurtje in laken, grote vlekken in vitrage en helaas zeer gedateerd. Badkamer helemaal top en zeer fijne producten.
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Goed hotel met een perfecte ligging!

Yannos, 5-5-2017

Goed Lekker rustig gelegen aan de rand van de duinen. Goed ontbijt.

Minder Sommige deuren slaan wel erg hard dicht.

Gereisd met partner in mei 2017

Fijn hotel op super locatie.

Harma Polman, 8-3-2017

Bij binnenkomst zie je direct de fijne sfeer van het hotel. Mooie receptie en kleurige mooie vloerbedekking. De kamer was schoon evenals de ruime badkamer. De afmeting van de kamer was prima. Het uitzicht magnifiek. Dichtbij de boulevard en winkeltjes. Het ontbijt was zeer uitgebreid en.erg lekker. Alleen de kleine broodjes waren te hard. Toen ik bij het uitchecken meldde, dat ik het bed te hard vond, werd er gezegd dat ik bij een volgende gelegenheid van te voren kon bellen en dan leggen ze een zacht matras op het bed, eventueel nog met een topper. Dus, geweldige service!! Zeker een aanrader. We komen graag nog eens terug.
Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk uitwaaien

Lynn, 28-12-2016

Hotel ligt natuurlijk super. Gezellige boulevard (Pizzaria is een aanrader) Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet.

Incheck en schoonmakers zeer vriendelijk.

Onze kamer was verouderd, stukken behang dat los hangt, oude meubelen en vloerbedekking beetje vies, jammer voor een 4 sterren hotel. Badkamer was wel keurig. Zwembad was lekker warm (ook voor onze baby) Alleen het omkleden daar is een beetje lastig, omkleedhokjes met een douche erin dus alles nat. Maar dat is dan ook het enige minpunt daar. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd familie in december 2016

Mooi hotel, maar erg gehorig.

Angelique Hofman, 8-11-2016

Afgelopen september verbleef ik in het NH hotel in Kijkduin. Ik ging daar naartoe vanwege de ideale locatie voor het Pokemon vangen.

Ik had de standaard kamer genomen, maar het was tot mijn verassing een vrij grote kamer met bad en balkon.

Schoonmaak was goed, ontbijt iets te duur voor wat ze aanbieden.

Het enige waar ik echt last aan ondervond was het geluid dat er de hele dag was. Het leek wel of er constant met meubels geschoven werd in de kamers naast mij. Hierdoor heb ik helaas slecht geslapen.

Overal een goed hotel, maar wel wat prijzig voor wat je er voor terug krijgt. Locatie is top.

Gereisd alleenreizend in oktober 2016

Een fijn hotel aan zee

Joke, 17-10-2016

Hotel Atlantic is een prima hotel om van strand en duinen en de stad Den Haag te genieten. De sfeer is goed, personeel erg vriendelijk en het ontbijtbuffet goed verzorgd.
Gereisd familie in oktober 2016

superhotel met topservice

Nitro, 19-9-2016

Als jong koppel met dochter van 7 ging mijn man voor de pokémonhunt en mijn dochter en ikzelf voor het strand.

Topligging pal aan het strand en Deltaplein.

Het hotel geeft een ietwat verouderde indruk aan de buitenkant maar aan de binnenkant is dit niet merkbaar.

Alles zeer proper en net.

Ondanks dat er honden toegelaten zijn is daar op de tapijtbekleding weinig van te merken.

Kamer was ruim met zijdelings zeezicht en voorzien van alle gemakken zoals, koffiezet met Nespressocups, microgolfoven, minibar, slippers en badproductjes.

Badkamer met ligbad, aparte douche en toilet.

Prima verduistering in de kamer en geluiddicht.

Ontbijt zeer uitgebreid en vers, (zelfs cava voor de liefhebbers).

1 koffiemachine voor een hele ontbijtzaal op een drukke zondagmorgen is wat weinig en zorgt voor een lange rij, gelukkig was een attente medewerker in de bediening zo vriendelijk om in te springen en extra koffie te halen.

Omdat we nog een dagje aan het strand zouden doorbrengen mochten we s'avonds nog gebruik maken van het zwembad en douches waar ook het krijgen van extra handdoeken geen probleem vormden.

Zwembadwater lekker warm en de regendouches zalig.

Geen gebruik gemaakt van de sauna noch fitness.

Parking betalend maar er is genoeg gratis parking rondom het hotel.

Ook zeer gezellige strandbars en charmante eetgelegenheden in de nabijheid.

Fietsen door de duinen richting Scheveningen is zeker een aanrader.

Indien vele hordes kinderen en volwassenen met smartphones u niet storen is NH Atlantic een aangenaam hotel aan de Nederlandse kust van Kijkduin.

Gereisd familie in september 2016

Geweldig hotel op een geweldige plek

Imke Molenhuis, 16-9-2016

Hotel Atlantis ligt prachtig aan zee. Vanaf het grote balkon kun je daar erg van genieten. De kamers waren fantastisch en van alle gemakken voorzien. Het personeel is heel hulpvaardig en vriendelijk. Het ontbijt was enorm uitgebreid.
Gereisd met partner in augustus 2016

Hotel met Goede ligging en slechte gratis wifi

marcel, 11-9-2016

Wifi gratis is hopeloos - betalend niet geprobeerd - parking is betalend en dikwijls volzet gelukkig een gratis publieke parking in de buurt

Personeel is onderbezet of slechte leiding - de kamers zijn goed geïsoleerd ontbijt meer dan ok

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Atlantic Den Haag in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Atlantic Den Haag zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Atlantic Den Haag scoort een 7.92 uit 10 op basis van 200 reviews.