Hostel Jorplace *

7,8

38 reviews over Hostel Jorplace in het Nederlands

Niet naar toe gaan!!!

kaar, 27-7-2010

Jorplace lijkt leuk maar is het zeker niet! Service is super slecht! De locatie is top hoor maar verder... Er werd een feest tot vroeg in de morgen gegeven. Wij wisten daar niks van en zaten er niet op te wachten maar vanwege de herrie binnen en buiten op straat hebben wij tot 7 uur wakker gelegen. Dat kan niet als je als gast voor een kamer betaalt!!! Het hotel is inderdaad vies en het personeel was meer met zichzelf bezig dan met de gasten. Drugs? We zagen de egenaar zelf om 6 uur 's morgens op straat staan schreeuwen. Hij kon niet meer op zijn benen staan! Nee hier kan je beter niet naar toe gaan!
Gereisd met vrienden in juli 2010

Amazing, makes you feel at home!

Rianne, 2-11-2009

Wat een kicke plek is dit zeg...Het hostel wordt het verlengstuk van het karakter van Jordy Koningh genoemd; de eigenaar...Ik ben er nu 2x in 1 jaar tijd geweest en er waren veel dingen veranderd...Dit hostel wordt steeds mooier en beter! Een fijne sfeer, respect voor elkaar, schone kamers en bedden en een ontbijtbuffetje waar je meer dan genoeg aan hebt!

Echt de moeite waard! Tram naar de stad op de hoek, en strand op een paar minuten wandel afstand...What more do you need?

Gereisd alleenreizend in november 2009

A place that feels like home...

Rianne, 2-11-2009

Een tijdje geleden heb ik in Jorplace gelogeerd...Wat een fijne plek. Iedereen doet lekker normaal en is zichzelf. Het voelde echt als een thuis!!! Schoenen uit, voeten op de bank. Heerlijk. Een superschoon bedje; je krijgt een (nog in plastic ingepakt) linnenpakketje wat je zelf op je bed neerlegt: Zo weet je zeker dat het schoon is!

De douches zijn ruim en schoon en het ontbijtbuffetje heeft voor ieder wat wils.

De locatie is te gek. 500 meter; rechte lijn, naar het fijne strand van Scheveningen. Op 50 meter afstand een tramhalte die je naar het centrum van Den Haag brengt.

Ik kom snel terug!!!

Gereisd alleenreizend in september 2009

geen aanrader!

mab, 22-9-2009

De kamers in dit hostel zijn erg duur, krap en klein (met 6 personen in een kamer van 6 m2 voor 180 euro per nacht!). De driedubbel hoge stapelbedden hadden geen trappetjes. Verder konden sommige douches/wc's op de gang niet op slot en was het allemaal niet erg schoon. Advies; een simpel schoon hotel boeken lijkt me beter.
Gereisd met vrienden in mei 2009

Studenten, Vrijgezellenfeesten, sportclubs

Noordermeer, 14-8-2009

Hier ben je voor weinig op je plekkie. Dicht bij alles! Slapen op kamers die klein zijn, maar wel op loopafstand van het strand. Jorplace voelt ook écht als jouw plekkie. Je beseft dan wel wel dat het geen hotel, maar the place to be is! Het ontbijt is er een uit een hele standaard keuken. Pak maar wat je lekker vindt en schuif aan! Of je wel de afwas wilt doen...
Gereisd met vrienden in augustus 2009

Afschuwelijk

Leanne, 18-5-2009

Jorplace Scheveningen is bedoeld voor mensen die daar hun spullen willen opslaan.

's Nachts te worden wakker gemaakt door lui die daar niet eens logeren geeft je geen veilig gevoel, naast dat de medewerkers op dat moment net zo stoned / high waren als de bezoekers van het feest (tot 7.30 's morgens).

Er lagen nog bierflesjes tegen je voeten aan tijdens het ontbijt (o ja, na een feest in een hostel moet er wel opgeruimd worden ja!)

En dan nog zo belachelijk veel geld ervoor vragen ook!

Doe je zelf een lol en ga ik een **-hotel slapen. Dat is wat frisser!

Gereisd met vrienden in mei 2009

Very friendly people!

Barry Westerveld, 18-11-2008

Nicest place to stay in The Netherlands. There was a party on the night we stayed there and that was great! We made a lot of new friends.
Gereisd met partner in september 2008

Absoluut een aanrader!!!!

Manna Kloosterman, 8-11-2008

Dit hostel ligt in het hartje van Scheveningen. Je loopt naar buiten en rechtsaf en je staat op het strand.

Je huurt er een bed voor weinig en het ligt midden in een drukke winkelstraat. Je hebt alles bij de hand.

Dit is zeker een aanrader voor team buildings dagen maar ook zeker voor gewoon even er tussen uit en lekker dicht bij het strand. Veel surfers en sportmensen maken gebruik van Jorplace en je ontmoet er mensen van over de hele wereld. Ideaal voor Backpackers. Ik vond het geweldig!

Gereisd met vrienden in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hostel Jorplace* bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Jorplace in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Jorplace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Jorplace scoort een 7.81 uit 10 op basis van 49 reviews.