Hostel Jorplace *

Hostel Jorplace *
7,8

38 reviews over Hostel Jorplace in het Nederlands

Jorplace voor de niet veel eisende toerist

Grietje, 4-5-2012

Jorplace is een prima hostel als je niet veel eisend bent! Alles is super eenvoudig (ontbijt, kamers,douches) maar daar is de prijs ook na! Was zelf blij dat ik er maar een nachtje sliep!
Gereisd met vrienden in mei 2012

Voor dagje Scheveningen prima!

Anoniem, 17-8-2011

Hier met 7 dames geweest!

Prijs kwaliteit ondanks dat het een hostel is vind ik best aan de prijzige kant.

Kamers waren niet schoon, overal haren in de douche en stof en schimmel.

Heel gehorig allemaal, maar goed je komt hier niet voor je rust dus dat is niet zo erg maar dat hou je natuurlijk ook niet een week vol.

Ontbijt is simpel maar gewoon goed genoeg vlees keuze en jam voor op je boterhammetje.

Wel heel aardig personeel allemaal, jammer dat de bar maar beperkte openingstijden heeft waardoor dat wij een drankje bij de AH moesten halen om op onze kamers te wachten.

Ligging is echt perfect! je bent zo bij het strand!

Voor een weekendje Scheveningen is dit hostel best te doen!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Aanrader als uitvalsbasis!

Weekdendjeweg, 14-8-2011

ik ben hier in juni met vrienden geweest en het was super, de sfeer is uitermate relaxed en de kamers zijn prima te doen.

Verwacht geen 5 sterren hotel! maar daar is de prijs dan ook zeker naar.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Super!!

Melanie, 26-11-2010

Erg leuk hostel.

Gezellige / relaxe sfeer.

Schone kamers.

Mooie grote keuken.

Maar 5minuten van het strand!!

Gezellig personeel.

Kortom: Ik kom hier zeker nog een keer terug!!

Gereisd alleenreizend in oktober 2010

Fantastisch!

Leonie, 2-10-2010

SUPER!!!! Sfeer is fantastisch alleen maar leuke mensen! Gezellig feestje gehad in de grote tuin. Kamers waren schoon en lekker simpel. Als je naar Scheveningen gaat is Jorplace de beste keuze!
Gereisd met vrienden in juni 2010

vies, vies en nog eens vies

anoniem, 30-9-2010

daar word je niet vrolijk van. Je zou ziek thuiskomen, zo'n goor hostel. Zelfs de smerige hotels in Salou zijn hier nog schoon bij!
Gereisd met vrienden in september 2010

Super......

Mike, 30-9-2010

Afgelopen weekend hier overnacht met 5 vrienden...Hele relaxe sfeer net of je in het buitenland ben.....Kamer was simpel en schoon maar wat verwacht je voor die prijs......Kom zeker weer terug..Thanks voor het leuke weekend..
Gereisd met vrienden in januari 2010

Nooit meer!

Judith, 22-9-2010

We sliepen hier gelukkig maar 1 nacht! We waren met een groep van 11 personen, en hadden 2 6-persoons kamers geboekt. Op een van onze kamers woonde een student, en die sliep dus gewoon bij ons op de kamer! Het stonk er verschrikkelijk, en de vloerbedekking was nog te vies om naar te kijken! We hebben niet gedoucht, want dan was je nog viezer dan daarvoor! Mensen die hier een voldoende voor geven, wonen denk ik op de vuilnisbelt!
Gereisd met vrienden in september 2010

Verschrikkelijk

sanne keunen, 15-8-2010

De opzet was om met vier meiden een gezellige weekendje weg te gaan en goedkoop te verblijven. We hebben in totaal 128 euro betaald voor een kamer met twee stapelbedden en een wasbak, that's it. Het was er smerig en muf, de bedden moesten eigenhandig opgemaakt worden en het linnengoed zat vol met gaten. Vreselijk, daar stop je je hond nog niet in. Service was er niet en er moest ook nog een borg van €20-, p.p. betaald worden. Belachelijk, het interieur van de kamer was nog geen €30-, waard. De douche moest gedeeld worden, alleen was deze niet te gebruiken omdat de klink ontbrak.

Er waren regels opgesteld die het personeel zelf niet eens nakwam, zo was er de regel dat het tussen 23.00 en 07.00 rustig moest zijn i.v.m. buurt etc. Gedurende dat tijdsbestek was het één grote bende, geschreeuw, en de muziek ging met het uur harder. Kortom, aanfluiting eerste klas en dat voor een bedrag van €32,- p.p.p.n.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Ongelofelijk slecht!

Ellen, 15-8-2010

Scheveningen heeft 1 hostel, maar kan net zo goed geen hostel hebben. Het personeel is zelf gast van het hostel en drinkt nog meer dan de daadwerkelijke gasten. We troffen zelfs een medewerker laveloos aan met een fles Jägermeister. 's Nachts werd onze kamer om 04.15 uur open gemaakt om te checken of de kamer vrij was. Deze medewerker stond met beide handen vol bier en een gast naast onze stapelbedden of we wel daadwerkelijk hier hoorden. Verder is het eng vies en totaal geen service. Ligging is cool, maar is verder van het strand verwijderd dan dat de website doet geloven. Echt een hele nare ervaring...zonde en noooooooooit meer!
Gereisd met vrienden in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hostel Jorplace* bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Jorplace in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Jorplace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Jorplace scoort een 7.81 uit 10 op basis van 49 reviews.