Hostel Jorplace *

7,8

40 reviews over Hostel Jorplace in het Nederlands

Fantastische plek

Cynthia, 9-7-2012

Het was geweldig, alle mensen uit verschillende landen. Ik heb genoten van mijn verblijf hier, Ik heb gelijk een nieuwe boeking gemaakt! Personeel is echt vriendelijk en behulpzaam, ook al sliep ik in de 24 pers. kamer en deze kamer was echt schoon, de douches en de toiletten waren spiek en span.
Gereisd alleenreizend in juni 2012

Aanrader!

Marion, 9-7-2012

Relaxte sfeer, kleurrijk hostel met verschillende gezellige hoekjes, zowel binnen als buiten in de tuin. Perfecte locatie. 5 minuten van strand & vissershaven. Personeel is heel vriendelijk en vrolijk. Ik ben al in veel hostel geweest, dit is een van de beste qua prijs/ kwaliteit verhouding!
Gereisd met vrienden in juni 2012

Jorplace voor de niet veel eisende toerist

Grietje, 4-5-2012

Jorplace is een prima hostel als je niet veel eisend bent! Alles is super eenvoudig (ontbijt, kamers,douches) maar daar is de prijs ook na! Was zelf blij dat ik er maar een nachtje sliep!
Gereisd met vrienden in mei 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Jorplace bij:

Voor dagje Scheveningen prima!

Anoniem, 17-8-2011

Hier met 7 dames geweest!

Prijs kwaliteit ondanks dat het een hostel is vind ik best aan de prijzige kant.

Kamers waren niet schoon, overal haren in de douche en stof en schimmel.

Heel gehorig allemaal, maar goed je komt hier niet voor je rust dus dat is niet zo erg maar dat hou je natuurlijk ook niet een week vol.

Ontbijt is simpel maar gewoon goed genoeg vlees keuze en jam voor op je boterhammetje.

Wel heel aardig personeel allemaal, jammer dat de bar maar beperkte openingstijden heeft waardoor dat wij een drankje bij de AH moesten halen om op onze kamers te wachten.

Ligging is echt perfect! je bent zo bij het strand!

Voor een weekendje Scheveningen is dit hostel best te doen!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Aanrader als uitvalsbasis!

Weekdendjeweg, 14-8-2011

ik ben hier in juni met vrienden geweest en het was super, de sfeer is uitermate relaxed en de kamers zijn prima te doen.

Verwacht geen 5 sterren hotel! maar daar is de prijs dan ook zeker naar.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Super!!

Melanie, 26-11-2010

Erg leuk hostel.

Gezellige / relaxe sfeer.

Schone kamers.

Mooie grote keuken.

Maar 5minuten van het strand!!

Gezellig personeel.

Kortom: Ik kom hier zeker nog een keer terug!!

Gereisd alleenreizend in oktober 2010

Fantastisch!

Leonie, 2-10-2010

SUPER!!!! Sfeer is fantastisch alleen maar leuke mensen! Gezellig feestje gehad in de grote tuin. Kamers waren schoon en lekker simpel. Als je naar Scheveningen gaat is Jorplace de beste keuze!
Gereisd met vrienden in juni 2010

vies, vies en nog eens vies

anoniem, 30-9-2010

daar word je niet vrolijk van. Je zou ziek thuiskomen, zo'n goor hostel. Zelfs de smerige hotels in Salou zijn hier nog schoon bij!
Gereisd met vrienden in september 2010

Super......

Mike, 30-9-2010

Afgelopen weekend hier overnacht met 5 vrienden...Hele relaxe sfeer net of je in het buitenland ben.....Kamer was simpel en schoon maar wat verwacht je voor die prijs......Kom zeker weer terug..Thanks voor het leuke weekend..
Gereisd met vrienden in januari 2010

Nooit meer!

Judith, 22-9-2010

We sliepen hier gelukkig maar 1 nacht! We waren met een groep van 11 personen, en hadden 2 6-persoons kamers geboekt. Op een van onze kamers woonde een student, en die sliep dus gewoon bij ons op de kamer! Het stonk er verschrikkelijk, en de vloerbedekking was nog te vies om naar te kijken! We hebben niet gedoucht, want dan was je nog viezer dan daarvoor! Mensen die hier een voldoende voor geven, wonen denk ik op de vuilnisbelt!
Gereisd met vrienden in september 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Jorplace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Jorplace in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Jorplace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Jorplace scoort een 7.78 uit 10 op basis van 51 reviews.