Hostel Jorplace *

7,8

40 reviews over Hostel Jorplace in het Nederlands

Dit nooit meer!

Linda, 31-5-2015

Als je van vieze bedden, toilet en douche gecharmeerd bent, moet je hier vooral een kamer boeken. Meer luxe en een schone kamer, schoon toilet en douche boek vooral niet!
Gereisd met vrienden in mei 2015

Super Hostel

Mark Streekstra, 22-8-2014

Hele goede prijs kwaliteit verhouding. Lekker ontbijt en vriendelijk personeel.

Kortom als je een overnachting ben je hier aan het juiste adres.

Gereisd alleenreizend in augustus 2014

Jorplace to be!

Martijn Läkamp, 18-8-2014

Dit is zoals een hostel hoort te zijn, simpel en laid-back. Mooie prijs voor een goed hostel. Ik vind vooral de aankleding erg tof gedaan. Letterlijk en figuurlijk 'werelds'!
Gereisd met vrienden in augustus 2014

Gezellig Hostel!

Anoniem, 21-7-2014

Gezellig hostel met goede sfeer. Heerlijke tuin om een drankje te drinken en andere mensen te ontmoeten. Locatie is echt perfect, supermarkt is naast de deur en het strand is aan het einde van de straat. Het personeel was erg vriendelijk en gezellig en maakte het verblijf nog leuker. De kamers en badkamers zijn basic maar goed, het is een hostel.
Gereisd met vrienden in januari 2014

AANRADER!

Evi, 17-7-2013

Wat was dit een lekker weekendje zeg! Dit ga ik heel snel herhalen. Wat een leuke mensen allemaal en ik heb als een baby geslapen! We hebben genoten van een heerlijke BBQ en een lekker drankje van de bar. Het ontbijt is ook dikke prima en het strand is 3 minuten lopen. Het centrum is 15 minuten met de tram die zo'n beetje voor de deur stopt. Me happy!
Gereisd met vrienden in juli 2013

Geen aanrader

Siebren Groen, 10-7-2013

Wij waren hier met een groep, en om te beginnen hield het ontvangst van het personeel bij aankomst niet over. Laten we het m aar houden op slechte communicatie!

Om er te slapen is het een prima hostel, verwacht er niet te veel van.

Wij hadden een pakket met daar een bbq en ontbijt bij in. De bbq (niet gezien trouwens) was ronduit karig, het eten was slecht en de friet (die wel erg overvloedig aanwezig was voor een bbq) moest terug gestuurd worden. Als ontbijt kreeg iedereen die er snel genoeg bij was, één snee wit brood, met als je geluk had een plakje ham of kaas. Op verzoek kregen we en kannetje melk, verder niets. In mijn ogen schiet je dan echt te kort als je denkt je gasten een goede maaltijd voor te schotelen.

Gereisd met vrienden in januari 2013

wat een stank

ronny, 21-2-2013

je mag idd weinig luxe verwachten bij een hostel, maar maak iig de kamers gewoon even schoon. Wat een smerige boel.

De stank was ook niet te harden!

Ligging super en sfeer heelrelaxed, maar neem wel een knijper mee vooropje neus

Gereisd met vrienden in mei 2010

Aanrader!

Venlo1, 28-1-2013

Super leuk hostel, met een hele relaxte sfeer. Ook de kamers zijn van prima kwaliteit en het personeel is er erg vriendelijk en behulpzaam. De locatie is perfect, je kunt lopend naar het strand of met de tram naar Den Haag. De sanitaire voorzieningen worden drie keer per dag schoongemaakt dus dit is uitstekend!
Gereisd alleenreizend in januari 2013

Heerlijk ontspannen en gezellige plek

Chila van den Eertwegh, 10-11-2012

Zeer vriendelijk, behulpzaam, flexibel en gastvrij personeel. Kamer, douche, wc's schoon en netjes. Rustig in de nacht en vroege ochtend. Goede keuken. Gezllig en ontspannen sfeer. Zeer geschikt voor groepen. Vlak bij strand in leuke winkelstraat. Gratis parkeren, vlak bij tram en pin automaat gelegen
Gereisd met vrienden in november 2012

DOE HET NIET!!!!

Kimmie81, 13-8-2012

Het is bekend dat een hostel geen overbodige luxe betekent en dat hadden we dus ook niet verwacht....maar met verschimmelde douches, stinkende kamers, keiharde muziek, gestommel en dronken geschreeuw tot half zeven 's-ochtends, instabiele stapelbedden, dronken nachtelijke bezoekers op je kamer en een open gezette brandslang waardoor je hele kamer onderloopt met water.... voor 31 euro.... overtrof het onze ergste verwachtingen. Dit was oprecht de ergste nacht die wij - unaniem met z'n tienen besloten - ooit hebben meegemaakt.... Ik zal hier nooit, maar dan ook NOOIT meer naartoe gaan...
Gereisd met vrienden in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Jorplace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Jorplace in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Jorplace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Jorplace scoort een 7.78 uit 10 op basis van 51 reviews.