Hostel Jorplace *

Jorplace
7,8

38 reviews over Hostel Jorplace in het Nederlands

Prima hostel voor prima prijs en super ligging

Jessica en Dirk, 18-3-2017

Het werkend bij Jorplace geweest.

Prima Hostel in een super leuke straat met winkels.

Binnen 5 min aan het strand.

Gezellige restaurants in de straat.

Schone bedden- vriendelijk personeel en niks is teveel.

Als je wilt ontspannen is er een grote gemeenschappelijke ruimte met sfeerhaard en met een groep regelen ze een fantastische BBQ.

Gewoon een hostel waar je heerlijk kunt ontspannen .

Alles mag en niets moet.

Daar hou ik van.

Gereisd met partner in februari 2017

Wat een enorme klerebende!

Jet, 22-2-2017

De kamer leek in de verste verte niet op de foto's op de site. Een klein ontzettend benauwd hok waar je met 6 personen je kont niet kon keren.

Een open raam was geen optie omdat er in de tuin tot diep in de nacht werd "gefeest" door kleuters van een een jaar of 30. Hard en zinloos geschreeuw, tikkertje op de gang tot 6 uur 's ochtends, dichtslaan deuren waar de veren blijkbaar niet van werkten. Bij elke klap zat ik weer stijf rechtop in bed. Ben serieus bang geweest dat ze met hun dronken koppen de boel in lichterlaaie zouden zetten ofzo. De wc's waren te smerig om bij in de buurt te komen, net als de douches die de volgende dag ook nog eens verstopt bleken te zijn en 1 voor 1 buiten gebruik werden gesteld omdat het water over de gang stroomde.

Het enige positieve punt is de ligging. Een tweede positief punt zou de tuin kunnen zijn, maar dan zullen ze echt groepen vrijgezellenfeesten en andere Neanderthalers moeten gaan weren...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig verblijven

Inge, 18-7-2016

Over 2 weekjes gaan we voor de derde keer naar dit hostel (1x met 5 vriendinnen en 1x met een vrijgezellenfeest).

Alles is super! De inrichting in hippie/surfstijl zorgt voor een ultiem vakantiegevoel, het ontbijt is lekker en de locatie is top :)

Aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2014

My place!

Romy A., 22-6-2016

We zijn bij Jorplace met een grote groep in het weekend verbleven. Sfeervolle bar, we begonnen met een BBQ op vrijdag en daarna lekker in de bar blijven hangen met zijn alle omdat t zo gezellig was (de hele avond haha).

Kamers waren prima, precies wat je verwacht bij een hostel.

Volgende dag hadden we activiteiten op t strand, wat op 5 min loopafstand was, locatie super.

Daarnaast waren er genoeg toiletten en douches die goed schoon gehouden werden, Wat een hard werkend en vriendelijk personeel heeft Jorplace! De eigenaar heeft alles zelf gebouwd, geweldig! Je ziet al zijn passie terug in de uitstraling. Chapeau Jorplace, wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Fantastische plek met een heerlijke reisvibe!

Tessa, 7-6-2016

Jorplace is een heerlijke plek om te ontspannen en om de buurt te verkennen. Nieuwe mensen te leren kennen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Dit hostel is 1 van de schoonste hostels die ik ken (en geloof me, ik ken er een aantal). De bedden zijn heerlijk stevig, geen gewiebel als iemand boven je in je bunkbed slaapt. Deze plek is zeker aan te raden!
Gereisd alleenreizend in juni 2016

Prima plek ,prijs kwaliteit verhouding oke.

Freddy kooij, 20-9-2015

Met een aantal vrienden in yorplace mogen overnachten,

Vriendelijk personeel,leuke locatie,prima eten, fijne service,

Gereisd met vrienden in januari 2015

onvergetelijk

ilse, 15-9-2015

Als je naar een plek wilt om herinneringen te maken en geweldige mensen te ontmoeten dan moet je naar Jorplace. Ten eerste is het personeel vriendelijk en behulpzaam en altijd in om een praatje te maken, ten tweede is het hostel schoon (Yes!).

Ik heb de leukste mensen leren kennen tijdens mijn verblijf in Jorplace. 's Avonds zaten we met een biertje bij de haard naar een muziekje te luisten. Btw, de flamkuchen (een soort van pizza's) die ze verkopen zijn heerlijk!

Kortom,

Ik ga zeker terug en hoop jullie daar ook te zien!

Tot dan!

Gereisd alleenreizend in augustus 2015

WAT EEN NACHTMERRIE!

Prins, 18-7-2015

We hadden geen hoge verwachtingen, maar dit was de slechtste ho(s)tel ervaring uit mijn leven! Uiteindelijk niet eens blijven slapen, maar uit wanhoop midden in de nacht vertrokken.

De kamer was een bezemkast. De kleine bedjes vulden de hele kamer op. Je lag hoe dan ook tegen elkaar aan. Niet prettig als je geen stelletje bent. De lakens waren smoezelig.

's Nachts konden we het hostel niet in. Onze keycard weigerde. Paar keer aan moeten bellen. Iemand van het (nacht)personeel (een vrij enge "dude", inclusief baard) verschijnt en lacht ons eerst een tijdje uit voordat hij open doet. De kamerdeur ging ook niet open. Dit was "ons probleem", we moesten maar op de gang of buiten slapen. De "dude" trok zich terug op een grote meidenkamer (viespeuk!) en liet ons over aan ons lot, bah! Stuur je dochter hier nooit heen!

Bijna de politie gebeld. Uiteindelijk heeft een ander personeelslid onze kamer toch nog geopend. We hebben onze spullen gepakt en zijn direct vertrokken.

Een totale deceptie!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Dit nooit meer!

Linda, 31-5-2015

Als je van vieze bedden, toilet en douche gecharmeerd bent, moet je hier vooral een kamer boeken. Meer luxe en een schone kamer, schoon toilet en douche boek vooral niet!
    Gereisd met vrienden in mei 2015

Super Hostel

Mark Streekstra, 22-8-2014

Hele goede prijs kwaliteit verhouding. Lekker ontbijt en vriendelijk personeel.

Kortom als je een overnachting ben je hier aan het juiste adres.

Gereisd alleenreizend in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hostel Jorplace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Jorplace in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Jorplace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Jorplace scoort een 7.81 uit 10 op basis van 49 reviews.