Hotel Hilton Den Haag *****

8,3

56 reviews over Hotel Hilton Den Haag in het Nederlands

goed hotel, geweldig restaurant

R. van Teylingen, 29-7-2017

Goede kamers, vriendelijke staff. Restaurant was echter de kers op de taart! Excellente correcte bediening! Kennis van zaken en vakmanschap! Evenals de keuken! Mooie smaken, goede balans! Dank jullie wel voor een fijne avond!

We gaan hier zeker nog een keer naartoe!

Gereisd met partner in januari 2017

Zeer goed!

Kim, 9-5-2017

We werden hartelijk ontvangen, met een goede service. De kamer was schoon en luxe, de bedden waren fantastisch en de douche en het bad waren fijn en ruim. Het ontbijt was ook erg goed, er was niet enorm veel keus, maar wat er was, was van zeer goede kwaliteit en smaak. Alle basis onderdelen van een ontbijt waren er wel. De zelfgemaakte fruitdrankjes/smoothies vond ik ook erg lekker. Ook was er verse honing uit een honingraad, wat ik erg apart, leuk en lekker vond! Het enige wat jammer was, was dat er geen live cooking was (eitje bakken). Dit heb ik ook als feedback teruggegeven en toen gaven ze aan dat je altijd kostenloos kan vragen om een vers gebakken ei, wat een service! Al met al een heerlijk verblijf gehad!
Gereisd met partner in december 2016

Prachtig hotel in centrum en toch vlakbij zee

Zonnetje07, 25-3-2017

Hilton Den Haag is een aanrader. Mooi gelegen naast Panorama Mesdag en vlakbij Paleis Noordeinde. Parkeren kan in de naastgelegen parkeerkelder.

Na een stijlvolle vriendelijke ontvangt is het goed toeven op de van alle gemakken voorziene kamer.

Heerlijk bed en alles wat je nodig hebt is er, natuurlijk ook afhankelijk van de gekozen kamer. Geen geluidsoverlast ondervonden, maar ook dit hangt natuurlijk van de gekozen kamer af.

Ontbijt is meer dan voortreffelijk met veel verse producten en brood en ook het diner is een aanrader, erg vriendelijk personeel.

Musea dichtbij, evenals het Binnenhof, Paleis Noordeinde en in het centrum dus winkelen gaat er ook prima. Ook Scheveningen is dichtbij dus een strandwandeling behoort ook tot de mogelijkheden.

Goede prijs/kwaliteit verhouding, dus van mij een zeer positief advies!

Gereisd met partner in februari 2017

Super plek

Marianne, 10-12-2016

We hebben super verblijf gehad in het Hilton Hotel erg vriendelijk personeel en een perfecte service.
Gereisd met partner in december 2016
Jerry Linders,
Geachte Marianne, hartelijke dank voor uw positieve beoordeling. Het is erg leuk om te lezen dat uw verblijf super was en ons team erg vriendelijk met perfecte service. Met vriendelijke groeten, San Huizer, Guest Relations.

Prijzig, maar perfect!

VM, 31-10-2016

Bij aankomst met de auto voor het hotel werd ons aangeboden om onze auto weg te zetten. De portier vroeg onze naam en meldde vervolgens bij de receptie via de telefoon dat wij kwamen inchecken. Echt keurig! Nog nooit meegemaakt. De kamer was heerlijk. Goed bed enz. Ontbijt was ook super.

Vriendelijk personeel. Met taxi naar Scheveningen: 25-30 euro. We hadden de kamer laat geboekt. Er was niks meer vrij in de stad. Daarom deze kamer geboekt voor een heftige prijs. Gelukkig stelde het hotel ons niet teleur.

Gereisd met partner in augustus 2016
Jerry Linders,
Geachte VM, hartelijke dank voor uw positieve beoordeling. Juist de service is hetgeen waar wij graag extra op letten om de ervaring voor de gast zo goed mogelijk te maken. Ik ben heel blij om te lezen dat u dat ook zo ervaren heeft. Met vriendelijke groeten, San Huizer, Guest relations

dat is een koude douche

jan, 18-10-2016

Als je aan de slanke lijn bent dan zit je hier in het restaurant heel goed.

Je komt met trek naar binnen en met trek naar huis toe.

van de hoeveelheid wijn die wordt geschonken raakt je niet aangeschoten.

Misschien komt dit door de aktie ?

Gereisd met vrienden in oktober 2016
Jerry Linders,
Geachte Jan, hartelijke dank voor uw beoordeling. Fijn om te zien dat u de kamer goed vond, jammer dat uw ervaring in ons restaurant niet aan uw verwachtingen voldeed. Met vriendelijke groeten, San Huizer, Guest relations

Een droom

Theo, 5-9-2016

Een prachtig hotel met centrale ligging bij de stad en het Vredespaleis. Parkeren kost wel veel geld
Gereisd met partner in augustus 2016
Jerry Linders,
Geachte Theo, hartelijke dank voor uw positieve beoordeling. Het is heel fijn om te lezen dat wij u een heerlijk verblijf hebben kunnen bieden. Met vriendelijke groeten, San Huizer, Guest relations

Perfect voor een stedentrip!

Mevr. Bella, 2-8-2016

Wij waren hier met oud en nieuw. De kamer was heel mooi en ruim. In de beschrijving stond dat we allerlei films konden kijken op de tv. Dit was niet het geval. Wij hebben dit aan de balie gemeld en er kwam hier werd gezegd dat dit vanaf november was afgeschaft. Er werd niks mee gedaan. Wij vonden dit heel jammer en mijn reisgenoot heeft toen een mail gestuurd. Wij werden meteen gebeld door de manager. Zij bood ons een fles champagne aan, maar wij hadden dit al zelf meegenomen. Zij bood toen een ontbijt voor twee personen aan. Wij waren hier ontzettend blij mee! Het ontbijt vonden wij niet 5 sterren waard. Wij werden niet in het restaurant geplaatst, maar in een andere ruimte. Er was niet veel en wat er wel was, was hard of oud, jammer! Wij kregen het gratis, maar als je hier voor betaald is dit het niet waard. Misschien is het in het restaurant beter.

De locatie is perfect. Je bent meteen in het centrum. Ook werden de problemen goed opgelost.

Gereisd met partner in januari 2016
Jerry Linders,
Geachte Rebecca, hartelijke dank voor uw positieve beoordeling. Het is heel goed om te lezen dat ons team kan helpen met het oplossen van problemen. Jammer dat het ontbijt niet voldeed aan uw verwachtingen. Met vriendelijke groeten, San Huizer, Guest relations

Het geld niet waard

K, 24-7-2016

Super ligging maar kamers zagen en oudbollig uit. Zeker het geld niet waard. Bedden lagen ook niet lekker. Vaker in een hilton hotel geslapen, normaal zijn de bedden super hier helaas niet
Gereisd anders in juli 2016
Jerry Linders,
Geachte gast, hartelijke dank voor uw beoordeling. Fijn dat u de ligging zo goed vond. De bedden zijn Hilton standaard, jammer dat ze deze keer niet zo goed zijn bevallen. Wij hebben toppers op aanvraag voor gasten die de voorkeur voor een zachter bed hebben. Met vriendelijke groeten, San Huizer, Guest Relations

Zeer oubollige kamers, bedden donker eiken (1970)

Ellen en Hans, 2-1-2016

Ontvangt, baliemedewerkers, parkingservice
Gereisd met partner in december 2015
Jerry Linders,
Geachte Hans, hartelijke dank voor uw beoordeling. Wij zijn continu bezig onze faciliteiten actueel te houden en goed onderhouden. Met vriendelijke groeten, San Huizer, Guest Relations

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hilton Den Haag***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Den Haag in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Den Haag zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Den Haag scoort een 8.32 uit 10 op basis van 56 reviews.