Hotel Hampshire - Babylon Den Haag ****

Hotel Hampshire - Babylon Den Haag
Hampshire - Babylon Den Haag

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hampshire - Babylon Den Haag bij:

178 reviews over Hotel Hampshire - Babylon Den Haag in het Nederlands

mooi verzorgd zeer zeker voor herhaling vatbaar

Gerards, 16-9-2017

Alles was perfect geregeld. Voordeel nabij centrum en met de tram ben je vlug in scheveningen
Gereisd met partner in juni 2016

prima hotel

Marian, 15-8-2017

Alles was goed. Ligging, kamers en ontbijt.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig familie weekend in Den Haag

Brandtner, 14-5-2017

Hotel Hampshire Babylon is een heerlijk hotel, gelegen naast het Centraal Station en op loopafstand van het centrum van Den Haag. De kamers zijn comfortabe van alle gemakken voorzien, de bedden heel erg goed. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Het diner kwalitatief een tien.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Mooi hotel, goed ontbijt, prachtig uitzicht

Hilde, 16-4-2017

Dicht bij het station en met de tram of bus naar het Centrum, de Haagse markt of Scheveningen
Gereisd met partner in augustus 2016

Zeer fijn hotel!

Tiggelaar, 22-2-2017

Onze aankomst was op 14 februari,Heel erg leuk dat er iets aan Valentijnsdag werd gedaan!.

Zeer vriendelijk personeel! Bij de receptie wisten ze ons goed te helpen (wegwijs maken van omgeving,tram)

De kamer was schoon en netjes!

En heerlijk ontbeten!

Bij het uitchecken mag er alleen wel iets meer aandacht worden besteed aan de gast.

wij hadden alles van te voren betaald, en was het alleen bedankt en tot ziens

Hier komen wij zeker nog een keer!

Gereisd met partner in februari 2017

Ontbijt op zondag waardeloos

Benny, 8-1-2017

Prima kamer, echter wat gehorige airco. Bedden fijn. Badkamer netjes, maar onhandige plank boven wasbak.

Ontbijt op zaterdag tip top, maar op zondag waardeloos. Geen borden, brood was op, roerei op, zalm op, suikerbrood op, harde broodjes op, aardbeien jam op, melk op, koffie op, etc..... bijvullen duurde bijzonder lang, roerei duurde bijna een half uur.

Alle tafels waren bovendien vies en werd maar weinig opgeruimd.

Bij receptie dit aangegeven en reactie was 'had ik inderdaad gehoord' en dat was het, geen excuses of wat dan ook.

Eerste dag was ons verblijf een dikke 9, tweede dag een zware onvoldoende, 4* onwaardig.

Gereisd met partner in januari 2017

Oke hotel, goede locatie...

Vera, 6-1-2017

De ligging van dit hotel is perfect. Direct aan het centraal station van Den Haag en op loopafstand van de binnenstad.

Wij verbleven tijdens kerst in dit hotel maar op een kerstboom in de eetzaal na en chocolade kerstkransjes bij de receptie hebben we niets vernomen van het feit dat het kerst was. Erg jammer. Een gemiste kans.

Het ontbijt a 18,50 (!) per persoon bevatte ook geen speciale kerstdingen. Wij vonden dit erg jammer. De kamer was prima, redelijk schoon alleen wat stoffig. De badkamer was alles behalve praktisch. Je kon je gezicht niet wassen onder de kraan van de wasbak. De hele badkamer was dan direct nat en je stootte je hoofd aan de plank die er boven hangt.

Personeel is overigens erg behulpzaam én vriendelijk!

Gereisd met partner in december 2016

Vreselijk Hotel.

Karolina, 3-1-2017

Uitstekende Locatie. Prijs/kwaliteit is goed. Prima kamers, bedden hadden iets beter gekund. Hygiene is goed. Ontbijt is goed. Maar verder......de bejegening is plichtmatig en geeft een enorm onwelkom gevoel. Let op met het afrekenen, want daar klopte bij ons niets van. Werd teveel in rekening gebracht. Werd met pijn en moeite en een zuur gezicht gecorrigeerd. Geen verontschuldiging ! Kortom we waren blij dat we buiten stonden en konden vertrekken en we zullen ook nooit meer dit Hotel bezoeken.
Gereisd zakelijk in november 2016

Geweldig verblijf in het prachtige hotel.

Hilda, 23-11-2016

Goede ligging, dichtbij het openbaar vervoer en op loopafstand naar de gezellige binnenstad.
Gereisd met partner in juni 2016

Super fijn hotel!

Familie Linnewiel, 17-10-2016

Perfecte ligging, vriendelijke en uitermate gastvrije ontvangst, correcte en zeer beleefde bediening (ook naar de kinderen toe hele aardige medewerkers), mooie ruime en schone kamer, mooi uitzicht, goed ontbijt. Ook heerlijk geslapen op een fijn bed met goed matras, kortom je voelt je inderdaad more than welcome.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Babylon Den Haag in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Babylon Den Haag zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire - Babylon Den Haag scoort een 7.96 uit 10 op basis van 182 reviews.