Hotel Gevers ***

41 reviews over Hotel Gevers in het Nederlands

Weer geweldig genieten

Van den berg, 17-8-2016

Heerlijk genieten tijdens het vuurwerk weekend. Lekker 2 nachten

In Gevers. Heerlijk hotel dicht bij het strand. Ook de eigenaresse is zo aardig.

Denkt altijd met je mee. Echte gastvrouw. Kan alleen maar zeggen perfect en tot

De volgende keer. Alex van den berg

Gereisd met partner in augustus 2016

Wat een fijne ervaring.

Alex van den berg, 13-2-2016

Afgelopen 2 dagen bij hotel Gevers geweest. Echt helemaal niets mee. Vooral als je het vergelijkt met alle andere ketens in Scheveningen. Dicht bij het strand/boulevard tegenover 3 tramlijnen. Wat ik zo geweldig vindt is dat het heel persoonlijk is. Wat een lieve vrouw de eigenaresse. Dat vind ik belangrijk!!!
Gereisd met partner in februari 2016

wel aardig, voor 1 keer.

mireille.rijcken@hotmail.nl, 19-7-2014

de fotos op internet waren mooier dan de werkelijkheid. Voor ons was het geen hotel, maar eerder een Bed and Breakfast. De prijs vonden wij erg hoog voor de kamer die we geboekt hadden, we hadden de comfortkamer, nou het stelde niet veel voor. hele kleine kamer (op foto leek dit een ruime kamer en werd ook in beschrijving gezegd, maar viel vies tegen)., je moest een schuifkast openen, dan had je een kleine wastafel en kleine douche. Wij vonden het net niet....goed voor 1 x. Bedden lagen in ieder geval wel goed. Wij hadden kamer op de tweede verdieping....geen lift aanwezig, ligging wel prima, om de hoek is het strand...Voor ons gewoon voor 1 keertje.
Gereisd met partner in juli 2014

Leuk en verzorgd hotel

Theo, 31-12-2013

Hotel Gevers ligt dicht bij de boulevard van Scheveningen. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid bij het 'Zwarte Pad'. Alles is op loop afstand en mocht je naar Den Haag willen, dan kun je eenvoudig op de tram stappen.

In het hotel wordt je vriendelijk ontvangen. Eigenlijk heeft het iets meer weg van een B&B. Het zijn twee woonhuizen aan elkaar, die omgebouwd zijn tot hotel. In het linker gedeelte bevinden zich de kamers en in het rechter de suites.

Gereisd met vrienden in december 2013

Super!

srms65, 22-12-2013

Toen we voor de deur stonden schrokken wij eerst een beetje. Lijkt van buiten een heel simpel hotel. De ontvangst was hartelijk en toen we onze kamer zagen (suite) waren wij verkocht. De suite is ruim, luxe en netjes. Veel kastruimte, minibar, balkon, mooi bad, voldoende handdoeken, lekkere bedden ... Alles was top! De sfeer is zeer huiselijk. Ontbijt kon op ons verzoek om 11 uur (er waren geen andere gasten in het hotel). Ontbijt was prima ... Alles aanwezig. De locatie is centraal: vlak bij strand en de hotspots van Scheveningen. Wij raden dit hotel zeker aan.
    Gereisd met oudere kinderen in december 2013

Leuk hotel vlakbij het strand.

Claudia den Hertog, 8-10-2013

Bij aankomst kregen we van de vriendelijke gastvrouw een (gratis) upgrade naar de suite omdat we 20 jaar getrouwd waren. In de suite kan je kiezen uit slapen in de voor- of achterkamer. Alleen een beetje vreemd dat er ook nog 2 bedden stonden in de badkamer. De suite was zeer ruim en schoon. Ontbijt op de kamer was zeer uitgebreid met verse broodjes.

Het hotel is zeer dichtbij het strand gelegen (om de hoek) en vlakbij het uitgaanscentrum (circustheater/casino etc.)

Gereisd met partner in september 2013

superhotel

BrendavdB, 2-5-2013

Wegens overboeking de suite gekregen. 2 grote kamers met tussendeur en in de badkamer nog 2 bedden. Heerlijke bedden, dubbel bubbelbad en vloerverwarming in de badkamer. Vlak om de hoek van het Carlton Beachhotel, minuutje lopen van het strand en boulevard. Aanrader.
    Gereisd met partner in april 2013

Prima hotel voor weekend Scheveningen

js_hoogland, 18-11-2012

Dit is een leuk, kleinschalig hotel voor niet te veel geld. Prima uitvalsbasis om Scheveningen en De Haag te bezoeken. Aardige mensen, kamer was ruim en netjes. Zit lekker dicht bij bijvoorbeeld het Holland Casino en de boulevard. Wij hebben er met plezier overnacht. Ontbijt in de kamer was geen enkel probleem. Als we weer naar Scheveningen toegaan , zullen we zeker dit hotel weer boeken.
    Gereisd met partner in november 2012

Fantastische plek

Annemarieke, 7-9-2012

Een zeer prettig hotel, dat voelt als een eigen huis, met veel vrijheid en een heerlijke sfeer. Een heel behulpzame gastvrouw, die ervoor gezorgd heeft dat we met een wisselend gezelschap een hele etage voor onszelf mochten bewonen. Waar vind je zoiets? Kortom, wij komen zeker terug! Een aanrader
    Gereisd met oudere kinderen in september 2012

Heerlijk weekendje uitgewaaid

J. de Weerd, 2-4-2012

Een weekendje weg. Hotel Gevers aan de rand van de boulevard. Heerlijke uitvalbasis om aan zee te zijn. Binnen een minuut bij de tramhalte, vanwaar je alle kanten op kan. Parkeerkaart voor 12,50 euro per dag. Sleutel kamer en voordeur voor dag en nacht. Wel een de-luxe kamer geboekt, andere kamers zijn erg klein. Bed goed, ontbijt goed (wel apart voor betalen), compleet met de krant.
    Gereisd met partner in maart 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Gevers bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gevers in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gevers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gevers scoort een 8.59 uit 10 op basis van 41 reviews.