BedAndBreakfast Feel@home

BedAndBreakfast Feel@home

Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Feel@home in het Nederlands

Uitstekend verzorgde B&B, vlakbij het centrum!

RW van den Akker, 20-6-2013

B&B Feel@home doet zijn naam eer aan. De gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, de kamers erg verzorgd vv eigen douche en toilet en het ontbijt is uitgebreid en heerlijk. De ligging van de B&B is mooi, op 5 min lopen van station Holland Spoor en op 5 minuten lopen van de Bijenkorf. Helaas moesten wij onze reservering 3x op het laatste moment afzeggen, wat erg vriendelijk werd ontvangen met de woorden: " Er gaat bijna een vloek over uw weekend komen, maar daar werken wij niet aan mee hoor. Wij gunnen u en uw vriendin zeker een weekend Den Haag. We gaan gewoon een andere datum prikken". Een bijzonder vriendelijke reactie wat de sfeer van de B&B goed verwoord. Kortom: een aanrader!
Gereisd met vrienden in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Feel@home in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Feel@home zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Feel@home scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.