Hotel De Stern

9,3

33 reviews over Hotel De Stern in het Nederlands

Perfecte ligging, goed hotel

Karin wang, 23-7-2017

Dit hotel krijgt van ons een dikke 10! De kamers zijn comfortabel (fijne bedden, douche, toillet, tv .... alles wat je nodig hebt is aanwezig). De gastheer en gastvrouw zijn fantatstische mensen die met alles voor je klaar staan.... super vriendelijk. Het ontbijt, dat op de kamer wordt gebracht is ontzettend uitgebreid en heerlijk. De ligging is geweldig, je gaat de hoek om en je bent bij het strand. Op korte loopafstand, in dezelfde straat vind je de bioscoop, het casino en diverse eetzaakjes (maar hiervoor kun je beter bij de vele zaakjes op het strand zijn waar je geweldig kunt zitten en kunt genieten van de zee.
Gereisd met partner in juli 2017

Een aanrader!

Wendy van den Brink, 8-3-2017

Ideale locatie. 5 minuten van het strand, Circustheater, etc. Parkeren kan voor de deur. Mooie schone kamer, voorzien van douche en toilet, heerlijke bedden en heel verrassend en lekker een goed verzorgd ontbijt op de kamer. Dineren kan je doen aan één van de leuke tentjes aan het strand en 2x Mac Donalds in de buurt. Voor elk wat wils. Het is voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Gemoedelijk, ruim en centraal.

Mariët 't Hart, 5-2-2017

Hotel de Stern ligt fijn dicht bij de boulevard en het circustheater. Terwijl iedereen de auto zoekt, zitten jullie al met een glaasje wijn na te genieten van de voorstelling en daarna duik je zo je bed in.

(Wijn of iets anders kun je naar vragen en wordt voor je klaargezet)

Badkamer klein en functioneel, kamer juist lekker ruim. (3-persoons)

Bedden erg fijn.

Ontbijt zeer royaal en lekker.

Gastheer en gastvrouw vriendelijk en behulpzaam.

Komen graag nog eens weer.

Gereisd anders in februari 2017

Zeer goed familiaal hotelletje

Nelis Danny, 20-9-2016

Propere standaard kamers en rijkelijk ontbijt op de de kamer en gebracht door de gastheer.

Zalig geslapen en meer moet dat niet zijn.

Hier komen wij zeker terug bij ons volgend bezoek.

Bedankt en doe zo verder.

Gereisd met partner in september 2016

Ontzettend genoten

Marieke, 10-5-2016

Afgelopen zaterdag, 7 mei, na hemelvaart heerlijk een nachtje naar Scheveningen geweest. Omdat het zo'n gewild weekend was waren er niet veel kamers meer beschikbaar in Scheveningen en na een lange zoektocht bij dit hotel terecht gekomen. Er was nog 1 kamer beschikbaar, een budgetkamer. Deze kamer heeft wel ramen, maar zitten hoog tegen de muur waardoor je niet naar buiten kunt kijken. Geen enkel probleem vonden wij, wat ben je immers op de kamer? En wat zijn we blij dat we dit gedaan hebben. Kamer was hartstikke prima, ontzettende fijne bedden en lekker een douche en toilet op de kamer. De kamer was schoon en het ontbijt werd de volgende ochtend op de kamer geserveerd. De eigenaar en zijn moeder die het hotel samen runnen zijn ontzettend vriendelijk en je werd warm welkom geheten. We hadden een parkeerkaart erbij geboekt, maar omdat het zo druk was, was er geen plekje meer in de straat. Dat was geen probleem, de eigenaar verzette zijn auto zodat wij daar konden staan. Het hotel zit echt om de hoek van de boulevard en heeft daardoor een toplocatie. Super prijs-kwaliteit verhouding, wij komen zeker terug naar dit fijne plekje in Scheveningen!
Gereisd met partner in mei 2016

Gezellig familiehotel

Aysel Pasveer, 6-8-2015

Ontzettend gezellig familiehotel! Schone kamer met douche en toilet. Heerlijk ontbijt s'ochtends op de kamer geserveerd. Vriendelijk ontvangst, gastheer en personeel supervriendelijk en behulpzaam!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Appartement de Stern is tóp!!

E.v.Vlijmen, 27-7-2014

Hotel de Stern heeft ook een vierpersoons appartement naast winkelcentrum Palace promenade. Deze komt uit op de boulevard. Echt een toplocatie!! Het appartement ziet er modern uit en is zeer compleet, met vaatwasser, wasmachine, magnetron, droger, tv, open keuken enz. We waren aangenaam verrast door de compleetheid. Vanuit het appartement kijk je schuin op zee, een schitterend uitzicht dus. Vanwege mijn handicap moest er vooraf het een en ander geregeld worden. De eigenaar verleende alle medewerking, waarvoor vele complimenten en dankbaarheid. Kortom een topvakantie op een toplocatie en een topper van een eigenaar. Een tien plus!
Gereisd anders in juli 2014

Super hotel!

Tamara, 17-3-2014

Wat een top hotel. Wij super vriendelijk ontvangen waardoor wij ons meteen welkom voelde. Mooie ruime kamer. De schoonmaak was ook perfect. Het ontbijt dat op de kamer wordt geserveerd was ook super. De ligging was ook perfect. Wij zijn die avond naar een concert in het circuqtheater geweest en dat was nog geen 5min lopen. Ook de boulevard is op nog geen 5min lopen. Wij komen zeker nog een keer terug.
Gereisd anders in maart 2014

Een super leuk hotel

Meriam den Oudendammer, 19-2-2014

Ik ben samen met mijn vriendin 1 nachtje blijven overnachten,Ik geef ze een dikke 10! alles was goed verzorgd
Gereisd met vrienden in februari 2014

Prima verblijf!

Linda, 26-1-2014

Prima verblijf, ruime kamers, schoon, goede bedden en een super ontbijt. Prettig ontvangen, vriendelijk, behulpzaam, voor herhaling vatbaar! Alles o loopafstand
Gereisd met partner in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Stern bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Stern in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Stern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Stern scoort een 9.32 uit 10 op basis van 34 reviews.