Hotel Boulevard Hotel Scheveningen ***

Hotel Boulevard Hotel Scheveningen
Boulevard Hotel Scheveningen

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Boulevard Hotel Scheveningen bij:

166 reviews over Hotel Boulevard Hotel Scheveningen in het Nederlands

Heerlijk!

Eitje, 7-7-2017

Drie heerlijke dagen gehad in Scheveningen. Ik voelde me meteen thuis is dit hotel. Erg leuk personeel. We kregen een update van hotelkamer naar appartement met mooi uitzicht over het strand. Echt een super kamer, mooi schoon, fijne bedden. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in juli 2017

Super Fijn Hotel

H Van Veenendaal, 7-7-2017

Zeer fijn hotel. Mooie kamers super vriendelijk personeel service is perfect ontbijt ook super nette en schone kamer en badkamer absoluut een aanrader
Gereisd met partner in juli 2017

heerlijk gastvrij familiehotel (subliem)

john & thea stal, 9-6-2017

de eenvoud ,aan zee, romantisch, gewoon geweldig ,super ontbijt ,gastvrij ,mooie kamers , mooie omgeving , genoeg te doen , mooie boulevard , goeie tramverbinding naar Den Haag ,goede culturele uitstapjes .
Gereisd met partner in juni 2017

fijn hotel zijn er meerdere keren geweest

fam rouleaux, 23-5-2017

het

ontbijt is heerlijk en goed verzorgd

we hadden geen minpunt

Gereisd met vrienden in november 2015

Prima, stijlvol hotel.

Carlo Raaijmakers, 12-2-2017

Goede ligging van een hotel waar de binnen en buitenkant met elkaar kloppen.
Gereisd met partner in februari 2017

Geweldig!!

Brink, 6-1-2017

We kwamen aan en we hadden een mooie nette ruime kamer.

S avonds in het hotel gegeten, heerlijk !!

We wilden voor het eten even borrelen op de kamer, we vroegen om bittergarnituur, dit was niet aanwezig maar er werd wat bedacht en zelfs op de kamer gebracht. Echt grandioos!!

Mensen, een echte aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Uitstekend!!

Diana Brinkerhof, 7-11-2016

Een net hotel met zeer vriendelijk personeel.

Het ontbijt was super en het 3 gangen diner was uitstekend.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in november 2016

Erg goed verblijf

Rob Koggel, 10-10-2016

Dit is een schoon hotel met fijne bedden. Het ontbijt was ook goed en erg uitgebreid.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Perfecte locatie, supergastvrij

kd, 21-7-2016

Lastminute geboekt voor een overnachting vanwege een musical, we hebben er twee fantastische dagen in Scheveningen beleefd en hadden graag langer willen blijven. Het was de laatst beschikbare kamer: klein, eenvoudig en in het souterrain (geen uitzicht), maar schoon en prima voor alleen een overnachting. Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet met fantastisch uitzicht over zee in de serre of op het terras. Supervriendelijk en gastvrij personeel, we werden zelfs heel goed geholpen met het vinden van een parkeerplek (wat in Scheveningen een uitdaging is). Dagticket voor straatparkeren wordt verstrekt voor 8,50. Als we weer naar Scheveningen gaan, gaan we terug naar dit knusse, leuke hotel pal aan het strand. Op korte loopafstand van alle bezienswaardigheden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Klantvriendelijk.

Marieke Hurkmans, 3-7-2016

Wij hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. Onze kamer was schoon en het uitzicht was erg mooi. Wel misten we een balkon maar het terras beneden met uitzicht over de zee maakte alles goed. Het hotelpersoneel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt smaakte goed en werd goed aangevuld als er iets op was wat de kinderen graag lusten. Ik was na het uitchecken vergeten mijn slippers mee naar huis te nemen maar deze zijn door het personeel van het hotel naar mij thuisgestuurd op kosten van het hotel. Chapeau. Ik ben zeer tevreden en we kijken terug op een heerlijk verblijf. Het is zeer zeker de moeite waard.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boulevard Hotel Scheveningen in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boulevard Hotel Scheveningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boulevard Hotel Scheveningen scoort een 8.98 uit 10 op basis van 168 reviews.