Hotel Bilderberg Europa ****

Bilderberg Europa
7,8

27 tips over Bilderberg Europa

m.t briel, 1-3-2015
Elke avond tijdens het eten live muziek bij de big Bell op het strand.
EKM, 15-2-2015
Elders parkeren, want 19.50 parkeerkosten voor een nauwe plek in een niet ogende parkeergarage met kleine ingang in een zijstraat vlakbij, maar niet inpandig, waarvoor je om te parkeren parkeren en auto weer ophalen eerst een sleutel bij de receptie moest halen en die naderhand uiteraard weer terugbrengen werkelijk buiten proportie.
J.A.Figee, 5-8-2014
Men gaf ons bij aankomst een slechte kamer (waarom toch)zonder koelkast, geen zitje op het achter balkon,vastzittende schuifdeuren en erg kleine badkamer(Nr.112)Na onze klacht over deze kamer kregen we een kamer aan de voorzijde(nr.111) groter, zitje op balkon,goed uitzicht,goede verlichting, zitje op de kamer + schrijftafel (Waarom niet meteen een goede kamer gegeven????

Jaap Lubberts, 2-3-2014
Vraag om kaner 502. Die heeft het beste uitzicht en geen glazen deur in de badkamer zoals ik in andere reviews lag. Ook kan je de verwarming zelf aandraaien voor de mensen die zeiden dat ze het koud hadden.
b_akkul_1, 12-1-2014
Met een kamer met zeezicht is het geweldig wakker worden!
s.rikken, 26-11-2013
eten in Oxo, zou zelf niet snel in hotel restaurant gaan eten, vooral niet met de velen mogelijkheden in de buurt alleen door regen binnen gebleven en geen spijt. we zijn vaker in scheveningen geweest en moet zeggen de kwaliteit met het hotel restaurant en de restaurants in de buurt is niet te vergelijken, alleen de service al.

Ron, 10-11-2013
Parkeren is prijzig bij dit hotel €20,- per dag, internet kost €5,- per 24 uur en is traag. Heerlijk gegeten in het restaurant, partner is vegetarisch dat was geen probleem. Daarna zijn we lekker de boulevard op gegaan en als je goed rondkijkt zie je dat de prijzen variëren van €4,- t/m €12,- voor een cappuccino met appeltaart.
Mitch en Kim, 22-9-2013
Verder is dit hotel zeker een aanrader voor mensen die graag een weekendje of week naar Scheveningen willen want het strand en andere accommodaties ligt op 5 minuten loopafstand.
Robuuust, 15-7-2013
Bij de receptie zijn gratis entreekaarten te krijgen voor Holland Casino Scheveningen (of Rotterdam)
suzanne, 2-7-2013
Ga ook eens eten in hun restaurant, kwalitatief beter dan allen eettentjes op de boulevard. goed gastheerschap en goede prijs/kwaliteit verhouding. wij hebben hier genoten.