Hotel Bilderberg Europa ****

Hotel Bilderberg Europa ****
7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bilderberg Europa**** bij :

1175 reviews over Hotel Bilderberg Europa in het Nederlands

Scheveningen heerlijk, hotel mooi, kamer minder!

Marjan, 11-8-2017

Heerlijke dagen in Scheveningen doorgebracht. Het hotel ligt vlak bij de zee, fijn!

Algemene indruk als je binnenkomt is super mooi. Erg vriendelijk personeel. Het ontbijt is uitgebreid en erg lekker. Helaas moesten wij er elke dag wel 10 minuten voor in de rij. Eetzaal veel te klein!!

We hadden een arrangement met allerlei extra's. We hadden een superior kamer. Nou dat viel vies tegen. Geen minibar, uitzicht vanaf balkon op de containers van het hotel. Omlijsting van het bed vastgeplakt met ducktape. Kleine kamer. Hele hoge wastafel, geen inloopdouche. Geen badjassen, geen kaartjes voor casino zoals beloofd. Kortom dat viel erg tegen!!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer

Nicole, 27-7-2017

De luxe kamer geboekt voor 220. Luxe was ver te zoeken. Piepklein balkon, gewoon bed terwijl het groot zou zijn en weinig plaats oo de kamer. Badkamer was na het douchen een privé zwembad. Ontbijt en ligging prima. Voor dir geld ga ik volgende x wel ergens anders heen.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Goede service en centrale ligging.

F.Stroink, 18-5-2017

Goede uitvalsbasis voor strand en musical. Vriendelijk personeel. We hadden een niet al te grote kamer, maar wel heel schoon en van alle gemakken voorzien.
Gereisd met vrienden in december 2016

Prima hotel

Tonnie, 1-4-2017

Mooi smaakvol ingericht hotel. Mooie, nette kamers met prima bedden, ook de slaapbank is prima. Lekker uitgebreid ontbijt en avond eten (wij hadden het lion king arrangement) was prima.

Klein verbeterpuntje: er ontbrak een mini bar en er was geen waterkokertje met thee en/of (oplos) koffie.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Fijn hotel! Geweldig personeel!

Sandra, 12-3-2017

Het hotel is goed gelegen ! Chapeau voor het personeel! Bij de receptie werden we goed ontvangen! Uiterst vriendelijk en correct, wij voelden ins erg welkom! In de bar een vriendelijke barman! In het restaurant savonds was de service erg goed, ver boven standaard! Vooral Laura sprong eruit! Voor we wat nodig hadden stond het alweer op tafel! Dat wil je!!En sochtends bij het ontbijt weer een prettige ervaring! Iedereen even gastvrij en niks is teveel ! Oh ja de meneer die aan het dweilen was in de lobby zei ons vriendelijk gedag! Een dikke 10 op service niveau!!
Gereisd familie in maart 2017

Het gaat

Helga, 11-3-2017

het ontbijt was prima ! Onze kamer en het zwembad is toch wel aan vernieuwing toe.

Onze hond hadden we mee en er zou een honden pakket aanwezig zijn omdat we 25,00moesten betalen voor 1 nacht. het was een paar brokjes in een bakje waarop stond , dat het bakje eigendom van het hotel was. En dat was het, nog geen 2de bakje voor het water. Het was loei warm in de kamer, de thermostaat kraan was stuk.Maar met het raam open was het te koud ,want onze dochter lag voor het tochtend raam.

Gereisd familie in februari 2017

Voor die prijs behoorlijke tegenvaller

Harm-Jan, 5-3-2017

Geboekt via touroperator. Aan de kassa geen 164 maar 175 euro moeten betalen. Geen zin in gezeik met een rij mensen achter me dus gewoon betaald. Entree, beneden ziet er netjes uit. Dan met lift maar boven, stap uit en dan is het ineens een 'gewoon' hotel en geen '175,- per nacht hotel'. We hadden dit hotel juist gekozen omdat we verwacht hadden met zo'n prijs we echte luxe zouden krijgen. Na het openen van de hotelkamer bleek de luxe ook niet in de kamer te zitten. De kamer was zoals je van een gewoon hotel mag verwachten en prima. Maar waar die hoge prijs nu in zit? Eerst maar eens begonnen met een grote boodschap. Blijkt dat er geen wc borstel is en ik lekker naar m'n poep resten mag blijven kijken. Ook geen wc rol maar van die goedkope tissue / per stuk papiertjes. Pedaalemmer miste een pedaal. Verder was de badkamer prima.. voor een gewoon hotel dan, niets bijzonders. Ontbijt was prima. We zijn niet wezen zwemmen, het vermoeden is dat alle luxe waar daar misschien is verstopt.
Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk hotel

Anouk, 3-3-2017

Centraal gelegen tov bezienswaardigheden den haag en de pier en het strand van scheveningen. Super zwembad met sauna en stoombad in één ruimte (dus met badkleding). Ook leuk met kinderen. Heel schoon.

Geweldig genoten

M Bosscher-Matakoepan, 7-2-2017

Ongedwongen sfeer en een leuke manier van benaderen. Onze dochters mochten overal met de neus bovenop zitten (zelfs achter de bad kijken en helpen met bedienen ;)).

Ruime kamer en rustig gelegen aan de achterkant van het gebouw.

Een kleine wandeling en je staat op het strand. Prima te doen voor onze jongste van vier.

Gereisd familie in februari 2017

Ik zou dit hotel niet aanbevelen

W. v.d. Sman, 8-1-2017

Kamers met zeezicht besteld. Hotel ligt niet aan zee. Kan dus geen zeezichtkamers hebben!! Receptie bekwaam opgelost. Reservering diner was er niet. Bediening was niet vooruit te branden. Rekening was pas na drie keer in orde. In plaats van excuses werd bediening ook nog boos.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg Europa in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bilderberg Europa scoort een 7.82 uit 10 op basis van 1197 reviews.