Hotel Andante

Hotel Andante

43 reviews over Hotel Andante in het Nederlands

Nooit meer

Yvonne, 13-8-2017

Wastafel badkamer veel te klein. Douchewater erg heet. Gaten in handdoeken. Glasgordijnen vuil. € 177,- voor 1 nacht in de kleinste kamer zonder ontbijt. Veel te duur.
Gereisd familie in augustus 2017

Veel te duur in verhouding

Niek, 26-5-2017

Bij aankomst was er geen parkeerplek beschikbaar zoals bij de andere hotels in de buurt wel het geval is. Er werd ook geen andere optie aangegeven waar wel parkeergelegenheid zou kunnen zijn. Uiteindelijk 3 km van het hotel een plek gevonden. Op de kamer aangekomen bleek deze enorm klein te zijn. Als je in de badkamer je tanden wilde poetsen, stootte je je hoofd tegen een spiegel aan. Totaal geen ruimte. Hygiëne is niet om over naar huis te schrijven. Ik heb zelf de tv aangesloten en de WiFi lag eruit. En dan zoveel geld voor een kamer durven te vragen. Wij gaan nooit meer in dit hotel.
Gereisd met partner in mei 2017

Tegenvaller

Jelle, 3-4-2017

Hotel staat op een mooie locatie, echter zijn de appartementen/ kamers in de naastgelegen villa erg gehorig en is de hygiene niet top.
Gereisd met partner in april 2017

Geweldig

Dijk, 23-2-2017

Aardige personeel, zeer behulpzaam.. top ontbijt alles vers, zelf vers fruit de meisje die ontbijt serveert zeer antent en behulpzaam, heel beleeft. Ook haar snelle services vondt top mijn complimenten vindt jammer dat haar naam ben vergeten. Kamers konden wat beter. Hotel is modern . Zal zkr terug komen
Gereisd met partner in februari 2017

ligging mooi

J H, 15-1-2017

Wij zijn met 3 vriendinnen geweest Buitenkant zag er goed en modern uit en was vlak aan zee en makkelijk te lopen naar theater Toen we binnen aan receptie kwamen kwam ons een zeer onaangename geur tegen moet Leek wel gloor Daar moeten ze echt iets aan doen was echt goor hing in het hele gebouw. Wij werden verwezen naar de naastgelegen villa . Dit is een karakteristiek oud huis we moesten 2 steile trappen op naar de bovenste verdieping met heel kleine smalle traptreden Erg gevaarlijk en dat met een koffer De kamer was veel te klein voor 3 personen Je kon amper om het bed lopen De badkamer was Amper 2 meter waar douche en wc en wasbak instond Er was geen plaats om je spullen op de badkamer te leggen Het bed dat er bij was gezet was te zacht Je rolde er zowat uit Maar het was maar voor 1 nacht Het ontbijt was karig maar goed Het was er alleen steenkoud Wij hebben met de sjaal om moeten eten van de kou Als we ons niet geschaamd hadden dan hadden we de jassen aangetrokken Het meisje dat er rond liep was onvriendelijk De inrichting van het hotel zag er modern en schoon uit Je kunt er s avonds wel nog lekker een afzakkertje pakken tot 1 uur s nachts Nogmaals voor 1 of 2 nachtjes zou ik het wel weer doen mits we in het hoofdgebouw zouden mogen slapen In de villa is de trap veel te gevaarlijk en de kamers zijn oud en klein
Gereisd met vrienden in januari 2017

Prima

Robin, 2-1-2017

Locatie van het hotel is goed. Villakamer was schoon, maar érg klein voor een 'villakamer'. Dat was de meerprijs niet waard. De badkamer was mooi en schoon maar ook erg klein. Hele aparte en indringende geur door het hele gebouw. Volgens mij was dit de geur van het schoonmaakmiddel. We hebben eerst maar even de ramen open gezet.

Ontbijt was goed. Parkeren slecht geregeld.

Gereisd met partner in december 2016

Excelente service

Connie Singels, 11-11-2016

Wij hadden kaartjes voor een concert op de dag van aankomst, maar het hotel had ons geboekt voor het diner. Hadden wij niet meer aan gedacht. Het personeel heeft deze dubbele boeking perfect opgelost. Wij zijn ze daar dankbaar voor. Hun service was zo wie zo heel goed. Ook de kamer was goed, het bed lekker zacht en alles heel mooi schoon.
Gereisd met partner in november 2016

Prima hotel

Kim, 30-10-2016

1 nacht geslapen na The Lion King.

Mooi ingericht hotel, erg modern. Nette kamer, schoon en goede bedden. Kamer inderdaad een beetje klein maar prima te doen voor een nachtje. Douche erg modern en goed schoon, ook beetje klein maar lekkere douchestraal.

5-10 minuten lopen naar circustheater en binnen 3 minuten op de boulevard.

Ontbijt niet in hotel gehad, heerlijk ontbijt buffet op de boulevard bij Westewind (iedere zondag ontbijt buffet voor €9,95).

Parkeren kan voor €20 bij hotel. Niet veel plaats dus je moet geluk hebben. Je koopt een parkeerkaart bij de receptie tijdens inchecken.

Goedkoop overnachten in prima hotel. Aanrader, zou er zo weer een nachtje boeken.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

goed hotel

van de graaf, 11-10-2016

ontbijt was top jammer dat kort daarna de ontbijt totaal anders was minder vers en ongeintereseerd personeel boze gezichten totaal andere sfeer.. daar in tegen heb twee dagen verse ontbijt gehad, veel variatie, vers fruit.. vrolijk personeel. tafels opgeruimd en schoon gemaakt want heb ook mee gemaakt tafel werd afgeruimd niet schoon gemaakt. jammer dat niet alle personeel zelfde werkwijze hebben.. badkamers konden beter. veder hotel heeft goede ligging mooi modern interieur
Gereisd met partner in oktober 2016

Vriendelijk en Schoon Hotel en Goede Ligging

arno en jorgen, 7-10-2016

Ontbijtbuffet was grandioos,de incheckprocedure prima,gastvrij personeel en 1 klein minpuntje was de grootte van de kamer,erg minimalistisch,maar voor 2 nachten geen probleem,want het weer was 2 dagen goed.Zeker voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Andante bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andante in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Andante scoort een 7 uit 10 op basis van 44 reviews.