Hotel WestCord Hotel Delft ****

8,7

118 reviews over Hotel WestCord Hotel Delft in het Nederlands

Verrassend !

M.Janssen, 30-9-2017

Dit hotel is door Ikea ingericht en, hoewel de eerste indruk van de lobby niet zo gezellig is, blijkt het zeer verrassend te zijn. Ook de kamers , fris, kleurrijk,schoon, ruim en zeer praktisch.Achter de schuifdeur van een kastdeel, kluisjes,koelkastje en koffie-en theehoek.Een persoon in het gezelschap reisde alleen,maar ook zij kreeg een tweepersoonskamer ,naast de anderen. Ontbijtbuffet prima, uitgebreid. Ook diner uitstekend. Verder vriendelijk aan de balie.Wat heel leuk is,is de shuttleservice vanuit het hotel Delft in met een soort tuktuk voor 4 euro per dag , hopon-hofoff. Parkeren gratis.
Gereisd met vrienden in september 2017

Mooi gastvrij hotel

Jan, 3-8-2017

We zijn hier drie dagen geweest. Super fijn hotel, gastvrij met vriendelijk personeel. Ontbijt was prima en goed verzorgd.
Gereisd met partner in augustus 2017

bijna te mooi om waar te zijn, maar het is echt!

Adrie, 18-6-2017

Een fantastische ervaring. Van de aankomst (kamer bleek zoals beloofd rustig te liggen, maar wel op 4 hoog langs een open atrium en manlief hheeft erge hoogtevrees) waar een kamerprobleem soepel en snel werd opgelost, tot de uitcheck de andere ochtend. Daartussen i aten we (lekker!) gebruikte een ontbijt, ook zo ruim voorzien, vers en smakelijk, lagen we op heerlijke bedden en genoten van een fijne douche. De kamer was smetteloos en goed onderhouden, smaakvol en ruim genoeg. De nespresso op de kamer was fijn. Maar het meest viel het personeel op. Allemaal even vriendelijk en service gericht. Wij komen zeker terug!
Gereisd met partner in juni 2017

Toffe en mooie stad

Manuela Veekmans, 4-3-2017

Delft is als klein Amsterdam, mooi omringd door water en bruggen, gezellig, ideaal om te fietsen. Het Westcordhotel ligt op een steenworp van het centrum en is modern ingericht. Toffe winkeltjes en plaatsjes om te ontdekken!
Gereisd met partner in februari 2017

Super hotel met goed restaurant

Michel, 3-1-2017

Samen met de kinderen een overnachting gehad in dit hotel. De kinderen hadden een eigen kamer en waren dol enthousiast. Alles is op en top geregeld. Het personeel is zeer kindvriendelijk en erg servicegericht. Mooie uitvalsbasis voor uitstapjes in Den Haag, Rotterdam en natuurlijk Delft. Zonder meer voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

super service, heerlijk comfortabel en bereikbaar

liesbeth loef, 29-10-2016

Prima hotel, goede bereikbaarheid voor delft, rotterdam en den haag.

uitstekende service, comfortabele kamers met goede bedden, goede klimaatcontrole, prima voorzieningen op de kamers, TV met functionerende zenders en afstandsbediening, praktische en schone badkamer; goeie douche!

via aanbieding toch betaalbaar

Gereisd met partner in oktober 2016

Prima voor een weekendje Delft e.o.

Barry, 18-10-2016

Gewoon een prima hotel voor een weekendje Delft. Niet bijzonder maar ook geen minpunten te noemen. Nette en schone kamer, fijn bed. Geen last van de snelweg (wel als je hier in de zomer zit met het raam open). Ontbijt was goed. We hebben ook nog gebruik gemaakt van de (gescheiden) sauna.

Met de shuttle service die voor de deur stopte stonden we zo in het centrum maar ook lopend is het prima te doen.

Gereisd met partner in oktober 2016

dit nooit meer!

ali, 23-8-2016

Heb eem lastminute kamer gepland en allea liep goed tot dat ik in mijn kamer kwam, niet schoon gemaakt, heb ik gemeld en weer een uur gewacht , de kamers zijn kwa architectuur zeer slecht als je naar buien kijkt kijk je bij andere kamers naar binnen , net een flat gebouw dus weinig pricay, de medewerkers heb ik om hulp gevraagd omdat de douchruimte overspoeĺd werd door een verstopte putje , deze kwamen letterlijk 2 uur later na de melding waardoor zelf mijn hal vol liep met water. Heb er wat van gezegd en kreeg nog een grote mond ook van 1 van de marokkaanse medewerkers. Nou nooit meer. Wil je gefrustreed zijn en je geld weg gooien (130 euro per nacht , veelste duur voor deze kwaliteit en onvriendelijkheid.
Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Goede verhouding prijs-kwaliteit

Tess, 2-5-2016

Lag goed gelegen, op wandelafstand van Delft centrum, vlak naast Ikea en snelweg. Maar je had absoluut geen last van drukte of lawaai van de weg. Degelijk ontbijt. Ruime badkamer, enkel de verplaatsbare douchewand was niet zo handig.
Gereisd met vrienden in maart 2016

Toch iets meer van verwacht.

Dirk, 2-5-2016

Dit Hotel voelt iet wat te zakelijk aan, alles loopt wel zoals het moet, en alles is correct, het personeel is vriendelijk, maar toch dat tikkeltje gemoedelijkheid mankeert. Wat ik ook zeker niet goed vind, is dat men bij het inschrijven vraagt voor een borg van €50 vast te zetten, dit geeft een wantrouwelijk gevoel tegenover de klant.

Als u een bungalow of appartement boekt is het een gewoonte en borg te vragen, maar bij een hotel, neen!

De kamers hebben bijna alles wat ge van een hotelkamer vraagt, maar ook hier een beetje sfeerloos.

Ruimte is er wel voldoende, en er wordt zeker voldoende netgehouden.

Een pluspunt is wel dat er voldoende gratis parkeerplaats is.

Wat het eten betreft, bij het ontbijt is er zeker van alles aanwezig, maar ook hier dat tikkeltje meer is minder.

Bijvoorbeeld, er zijn wel verschillende soorten broodjes en pistolets voorradig, maar wel van dat voorgebakken spul, dat men verder ter plaatse afbakt (opwarmt) in de oven, gelukkig is er een keuze van verschillende broden.

Wij hebben ook eenmaal s’avonds een menu in het restaurant gegeten, ook hier weer hetzelfde, het is niet echt slecht te noemen, maar bijvoorbeeld bij een lekkere steak ,in de magnetron opgewarmde krielaardappeltjes uit blik of vacuüm verpakt serveren kan toch niet!!

Het was onze bedoeling, om een paar dagen Delft en omgeving te bezoeken, hiervoor is het hotel wel goed gelegen.

Zeer lekker restaurant : Le Mariage in de Hippolytusbuurt 8.

Zeker het "antiek" marktje op zaterdagmorgen in het centrum bezoeken!!

Gereisd met partner in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor WestCord Hotel Delft bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Hotel Delft in Delft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Hotel Delft zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord Hotel Delft scoort een 8.67 uit 10 op basis van 119 reviews.