Bed and Breakfast Soul Inn

Bed and Breakfast Soul Inn
Soul Inn
9,4

14 reviews over Bed and Breakfast Soul Inn in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wim en Margot van de Griendt, 6-11-2016

Vriendelijke mensen, prima service, leuke kamer, goede bedden, uitgebreid en lekker ontbijt... gewoon gezellig!
Gereisd met partner in november 2016

fijne ervaring

robert, 27-3-2016

een weekendje Delft gepland. en gezocht naar een leuk adres voor bed and breakfast.

blij verrast door Soul Inn!

bijzonder leuke kamer - retro ingericht met goed oog voor leuke details.

prima sfeer, lekker ontbijt en vriendelijke mensen .

gaan we als we in de buurt zijn zeker nog een keer doen!

Gereisd met partner in maart 2016

Positief terug in de Tijs

Fred, 30-6-2014

Een prachtig onderhouden pand waar wij konden genieten van Delft. Parkeren voor de deur, goed verzorgd ontbijt, vriendelijk personeel, schoon sanitair. Het centrum op loopafstand!!

Een aanrader voor wie de jaren '70 sfeer wil proeven. Wij komen zeker terug!!

Gereisd met partner in juni 2014

Super gezellig B&B in het mooie Delft

Kim Mulder, 10-2-2012

Heel mooi B&B. Alle kamers zijn anders en erg leuk ingericht. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

De kamers zijn schoon en in de ontbijtzaal kun je ook 's avonds gezellig zitten.

Er is een computerzuil met internet aanwezig. En de wifi werkt ook perfect.

De locatie is ook prima, het centrum van Delft is lopend te bereiken.

Het ontbijt is vers en lekker. Behoorlijke keuze uit broodjes en beleg.

Niet alle kamers hebben een douche en toilet op kamer, maar voor de 10 kamers zijn er wel 3 douches beschikbaar.

Gereisd alleenreizend in februari 2012

heerlijke accomodatie

de Bonte, 28-10-2010

Voor een paar dagen Delft is dit een heerlijk bed en breakfast. Vriendelijke mensen en een prachtige schone ruime kamer!
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Uitstekende bed and breakfast

Esther, 23-8-2010

Een echte aanrader! Dicht bij het centrum, mooie en sfeervolle kamers en uitstekende service. Een perfecte uitvalsbasis om Delft en de regio te ontdekken.
    Gereisd met partner in januari 2010

te duur en slechte service

Marjon, 7-1-2010

We hadden via de Soul Inn een appartement gehuurd aan de Donkerstraat. Volgens hen geschikt voor kinderen, maar er zat wel een gevaarlijk open trapgat in de woonkamer en een enge half open trap naar de zolderverdieping.

Er was geen informatiemap in het huisje met huishoudelijke informatie. We zaten na een aantal dagen met volle vuilniszakken die we nergens kwijt konden. Afval bleek bij navraag eens per week opgehaald te worden, maar daarover waren we niet ingelicht.

De auto kan alleen buiten het centrum geparkeerd worden, zeker 10 minuten lopen om je auto te halen of te parkeren.

In het inventaris van de woning ontbrak het een en ander.

Service was matig. Onvolkomendheden in het huisje waren bekend, maar nog niet verholpen.

Al met al viel het ons erg tegen, zeker gezien het appartement EUR 700 per week kost, plus EUR 2 p.p.p.n. toeristenbelasting.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Geweldig!

kim, 3-7-2009

Het is een hele ervaring op zich om hier te verblijven! Prachtig ingerichte kamers.... Veel meer sfeer dan een hotel.
    Gereisd met partner in maart 2009

jansen, 7-4-2008

zag er zeer gezellig en mooi uit bij aankomst. Personeel dat ons welkom heette was ontzettend enthousiast en gaf meteen tips over delft en de bezienswaardigheden. Kamer was nog niet in orde helaas, maar mochten wel onze tas achterlaten zodat wij delft al konden gaan verkennen.

s avonds konden we genieten van de knusse en zeer mooie kamer... er zat zelfs een klein tuintje bij. Prachtig.

de volgende ochtend waren we helaas te laat voor het ontbijt omdat de klok verzet bleek te zijn en moesten we meteen uitschecken. Dat was het enige jammere.

Gereisd anders in april 2008

tamara, 3-3-2008

Geweldige B&B, elke kamer is anders en een lust voor het oog!! Ik zou ze allemaal wel eens uit willen proberen!
    Gereisd met vrienden in juni 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Soul Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Soul Inn in Delft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Soul Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Soul Inn scoort een 9.43 uit 10 op basis van 14 reviews.