Hotel Shanghai Holland ****

5,5

94 reviews over Hotel Shanghai Holland in het Nederlands

Liggen op spiralen

Marian ten Thij, 29-4-2017

We sliepen de eerste nacht op een boxspring matras zonder topper.

De volgende dag melden we de klacht en kregen een kleinere kamer met een fatsoenlijke matras. Maar er kwam geen woord van verontschuldiging.

De scrambled eggs bij het ontbijt waren beide dagen droog en oud. En een gebakken ei als alternatief was niet mogelijk.

De afstand tot het centrum is 25 minuten lopen

Beslist geen Aanrader!

Gereisd met partner in april 2017
Management Shanghai Hotel Holland, Sales Coordinator, 12-6-2017

Geachte mevrouw ten Thij, vriendelijk bedankt voor uw overnachting en uw score op Zoover. Wij begrijpen dat uw overnachting niet geheel naar wens is verlopen doordat u niet geheel goed heeft kunnen slapen op onze bedden, hierbij onze oprechte excuses.

Uw bevindingen omtrent ons ontbijt zullen wij zeker gebruiken om onze ontbijt-service te verbeteren zodat wij voor de toekomst een kwalitatief ontbijt kunnen garanderen.

Wij hopen u in de toekomst te mogen verwelkomen zodat u een mooie ervaring kan hebben in ons hotel.

Dit nooit meer

K, 25-7-2015

In principe was het een prima hotel. Tot 00:20 van 25/07/2015 (ik zit dus nog hier). Een muisje! In mijn kamer (206). Dit kan toch niet, en het mag ook niet. Wat is de administratie van dit hotel aan het doen? En de schoonmaksters? Belachelijk. Ik wil van hier weg. 😖😖😖😖. Ik heb zelfs een filmpje gemaakt. Ik kom NOOiT MEER terug. Niet een gratis. En mijn 2 jaar oud kind mee genomen ( die slaapt dus met dat muisje in het kamer. Ja.. Ik heb zeker meer last van) Vreselijk. De personeel is wel aardig. Maar ik slaap niet bij hun. 😖😖😖😖

Aaaghhh ik wil naar huis

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Dit nooit meer

À.klein Overmeen, 18-2-2015

Zakelijke overnachting.

Te weinig parkeerplaats.

Diner was niet mogelijk, naar een ander hotel gegaan.

Haren in de badkamer en het rook niet fris.

Geen aanrader.

Gereisd zakelijk in februari 2015

Mooie uitvalbasis

vroomar97, 27-12-2014

Hier terecht gekomen via actie ... Alleen ontbijt gebruikt...voldoende keuze... Alles was netjes en schoon...hier en daar wel gebruikssporen(beschadigingen)... Men kan hier vandaan alle kanten op...
Gereisd met partner in december 2014

Goed hotel

maggi, 7-10-2014

Goed hotel, leuk thema, ideale ligging naast snelweg (15 min van Den Haag en 15 min van Scheveningen), prima ontbijt.

Helaas waren de bedden wat harder wat wij persoonlijk wat minder vonden liggen. De kamers zijn wat gehorig maar bij ons was dat waarschijnlijk door de grote groep naast ons.

Gereisd met partner in oktober 2014

Heerlijk hotel

Remy van Antwerpen, 19-11-2012

Het hotel ligt vlak aan de snelweg (heb je in de kamer geen last van), MacDonalds om de hoek.

Toen we bij het hotel aankwamen, kon ik mijn auto goed (overdekt) kwijt. Eenmaal binnen werden we erg hartelijk ontvangen. De kamer was ruim en aangenaam warm. Vooral de badkamer was een verademing. Een ligbad én een ruime douchecabine en keurig schoon. Door de aankleding van het hotel waan je je even in het buitenland. Het eten en het ontbijt voldeed prima.

Ook zijn we s'avonds nog bij de overburen (Race planet) gaan karten.

Echt een aanrader!!! Ik kom zeker nog een keer terug!!

Complimenten ook voor de receptie. Erg vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met partner in november 2012

Heerlijk hotel, met fijn restaurant en goede prijs

Wico Ankersmit, 21-8-2012

Ik overnacht tegenwoordig regelmatig in dit Hotel. Het is een prima hotel, met ruime kamers, Zeker de suites zijn betaalbaar, zeer ruim en met alle comfort. Op verzoek werd de Airco al een paar uur voor mijn aankomst aangezet waardoor het heerlijk koek was op de kamer.

Aanrader is ook het Dim Sum restaurant met een zeer uitgebreide kaart. Probeer maar eens de Peking Eend.. Heerlijk. Zeker nu er een nieuw management op het hotel zit kan ik dit hotel zeker aanraden!

Gereisd zakelijk in augustus 2012

super mooi hotel!

willem, 6-8-2012

ik heb hier eerder voor zaken overnacht en ben vorige week met mijn vrouw een weekendje geweest. De lobby ziet er met al het marmer chique en stijlvol uit. Het ontvangst is warm en vriendelijk. Het marmer in de lobby vind je terug in de luxe badkamer in de kamer.

We hebben een fiets in het hotel gehuurt en zijn binnen 15 min. naar het centrum gefietst.

Het restaurant heeft een traditionele Chinese keuken.

Het schijnt dat het hotel een halfjaar geleden is gewisseld van eigenaar...

Gelukkig want het zou zonde zijn als het hotel zou worden verwaarloost.

Kortom wij hebben een super weekend gehad en zijn super gastvriendelijk behandeld. wij komen hier zeker terug, zakelijk en prive.

Gereisd met partner in januari 2012

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Theo, 2-8-2012

Zelf verblijf ik hier regelmatig ivm zaken en bevalt me erg goed (anders kwam ik er uiteraard ook niet meer terug)

De entree,lobby en bar zien er netjes en luxe uit en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zelf ben ik fan van de aziatische keuken en dat er een chinees restaurant in het hotel zit is dan ideaal. Overigens is het eten van een goede kwaliteit.

De prijskwaliteit verhouding van de hotel kamers is erg goed, de kamers zijn ruim, heeft goede bedden en zijn schoon.

Gereisd zakelijk in januari 2012

prima overnachting

chris, 22-7-2012

Ik heb hier een nacht gelogeerd voor mijn werk.

Receptie is heel vriendelijk en behulpzaam. Ik moest documenten afdruken en scannen. Dit was geen probleem.

Kamers zien er mooi uit en het bed was prima en er is een leuke oosterse sfeer.

Bar heeft lekkere cocktails!

Gereisd zakelijk in januari 2012
Arien Hermsen, Front Desk Manager, 30-7-2012
Beste Chris, Hartelijk dank voor je opmerkingen. Het is leuk om te horen dat je het naar je zin hebt gehad, bij het Shanghai Hotel Holland. Graag tot een volgende keer!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Shanghai Holland bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shanghai Holland in Delft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shanghai Holland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Shanghai Holland scoort een 5.51 uit 10 op basis van 96 reviews.