Beoordelingen Hotel Johannes Vermeer***

Johannes Vermeer***
42 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Johannes Vermeer***
Molslaan 20, 2611 RM, Delft

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Johannes Vermeer*** in Delft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Johannes Vermeer*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Johannes Vermeer scoort een 8,6 uit 10, op basis van 42 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Johannes Vermeer*** in Delft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Johannes Vermeer***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Johannes Vermeer*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 12 vakantiefoto's van Hotel Johannes Vermeer*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel Johannes Vermeer*** met andere accommodaties in Delft.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 volgende

41 beoordelingen over Johannes Vermeer***

42 beoordelingen
9,4
8,3
8,7
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2014
"Absolute aanrader"vertalen
Lola Smit
10,0

10-05-2014 Mooi hotel, gelegen in het centrum van Delft. Vriendelijk personeel. Mooie ruime kamers. Heerlijk ontbijtbuffet. Helemaal top dus.

"Twitter beoordelingen"
16-12-2013 @MePacepuma @nobelschoenen @HotelVermeer Ziet er mooi uit. --- Bron: https://twitter.com/MePacepuma/status/412357181745659904
15-12-2013 @nmlovescg @nobelschoenen @HotelVermeer het ontbijt ziet er ook heerlijk uit --- Bron: https://twitter.com/nmlovescg/status/412356221728194560
15-12-2013 @Zeemeervrouw @nobelschoenen @HotelVermeer Prachtig! --- Bron: https://twitter.com/Zeemeervrouw/status/412356059454402560
met een groep, Feb. 2014
"Aanrader!"vertalen
Yvon
9,0

16-02-2014 Dit weekend in Hotel Johannes Vermeer vergaderd met 14 personen. Ideale locatie, parkeergarage op loopafstand. Vriendelijke ontvangst, heerlijke koffie, goede lunch, aparte vergaderruimte. 's Avonds wezen eten en borrelen in de stad, alles <5min lopen. Kamers goed verzorgd, heerlijke bedden!, mooi sanitair. Ontbijt was ook prima buffet! Wij komen hier zeker terug!

met een groep, Feb. 2014
"Gezellig hotel midden in het centrum!"vertalen
janneke
9,0

06-05-2014 Vriendelijk personeel, lekker geluncht en ontbeten, de ligging is geweldig. Alle restaurants en kroegjes op loop afstand. Dus na een gezellige avond kun je prima 'rollend' een heerlijk bedje in!
Bedankt!!

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Johannes Vermeer*** bij:

met partner, Jan. 2014
"Top hotel"vertalen
Fam. quak
10,0

12-02-2014 Geweldig, sfeervol hotel. Leuke kamer op de 2e etage. Heerlijk ontbijt, goede kwaliteit prijsvehouding. Zeker voor herhaling vatbaar en wat is Delft een leuke stad

met partner, Dec. 2013
"Mooie ligging!"vertalen
Dirk Zuidema
4,0
7,0

12-12-2013 Algemene indruk is goed, het personeel bij het begroeten was zeer hartelijk. De tweede dag bij een ander personeelslid een vraag, die afgewimpeld werd en dezelfde die ons uitschreef, we betalen, en ze draait zich om, loopt zo weg, zonder iets te zeggen, helemaal Niets. Erg onvriendelijk en zeer onprofessioneel!! We hadden het goed naar de zin, maar toen vertrokken we wel raar, met geen goed gevoel!

met partner, Okt. 2013
"Gezellig hotel"vertalen
sasss75
6,0
6,0
7,0

21-10-2013 Via bon, verbleven wij twee nachten in hotel Vermeer. Bon arrangement kregen we aangeboden inclusief ontbijt, de zoete zonden, en een kleine attentie bij vertrek. Om die laatste twee te ontvangen, moesten wij er om vragen..., wat niet fijn is. Ook hadden wij inclusief ontbijt. Wij hadden gevraagd of wij 1 dag ontbijt bezorgd op de kamer konden krijgen. Met afrekenen moesten wij voor de bezorging 25 euro betalen!!!. De ontbijt/ lunch zaal ziet er er gezellig uit. De kamer was schoon en van alle gemakken voorzien.

met vrienden, Sept. 2013
"Goed hotel"vertalen
Nancy Schippers
8,0

15-09-2013 Goed hotel, toplocatie midden in het centrum.
Vriendelijk personeel, mooie kamers en een goed ontbijt. Wij zijn zeer tevreden.
Midden in het centrum gelegen, geen overlast van drukte en/of geluid.
Parkeergarage op loopafstand van het hotel. Parkeren met korting.
In het hotel is geen lift aanwezig.

"Fantastisch hotel"vertalen
Connie
7,0

17-09-2013 Ideale ligging, midden in het centrum van Delft.
Zeer lekker ontbijt.
Voor herhaling vatbaar.

"Leuk hotel met karakter!"vertalen
elly hielkema
7,0

12-08-2013 Centraal gelegen, alle winkels en bezienswaardigheden op loopafstand, zaterdag's markt langs de grachten.

"Leuk hotel in hartje Delft"vertalen
Robin
8,0

01-10-2013 Alles was prima in orde, personeel verzorgde alles prima. De kamers waren schoon.

De ligging is perfect, midden in de stad en en station is 10 minuutjes lopen.

Leuk weekendje weg gehad in dit hotel

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?