Beoordelingen Hotel Johannes Vermeer***

Johannes Vermeer***
49 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Johannes Vermeer***
Molslaan 20, 2611 RM, Delft

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Johannes Vermeer*** in Delft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Johannes Vermeer*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Johannes Vermeer scoort een 8,5 uit 10, op basis van 49 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Johannes Vermeer*** in Delft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Johannes Vermeer***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Johannes Vermeer*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 22 vakantiefoto's van Hotel Johannes Vermeer*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel Johannes Vermeer*** met andere accommodaties in Delft.
Even geduld a.u.b.

8,1
8,4
7,9
8,5
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Ja een 10"vertalen
hennie
10,0

19-09-2014 Een heel gezellig hotel .Het personeel is heel aardig .Het personeel van de schoonmaak zijn super gezellig en harde werkers .De kamers zijn erg schoon en gezellig.Het ontbijt is goed en erg lekker.alles een super hotel.Hennie.

""Uit te houden""vertalen
irisnummerdor@live....
5,0
6,0

29-08-2014 's avonds aangekomen in dit hotel en er was gelukkig nog een kamer vrij. De kamer was vrij ouderwets ingericht, maar dit leek bij het plaatje te passen. Op het eerste gezicht zag alles er prima uit, maar dit bleek helaas niet zo te zijn: in het flesje met douchegel vonden wij een lange haar en onder het bed lag ontzettend veel stof en zelfs een verbandgaasje met pleisters. Niet heel fris dus. Ook de wc leek het niet al te leuk meer te vinden, want deze kraakte enorm. Daarentegen sliep het bed wel prima en was en ontbijt heerlijk.

Met partner, Aug. 2014
"Dit hotel is een aanrader"vertalen
Arjan
8,0

02-09-2014 Johannes Vermeer is een heel gezellig hotel. Personeel is heel vriendelijk. Eten is goed. Bediening is goed. Kamers zijn mooi en schoon. En het ligt gezellig in de binnenstad.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Johannes Vermeer*** bij:

"Echt een top hotel"vertalen
wolvers

11-09-2014 Het is een heel gezellig hotel...personeel heel gezellig en spontaan

"Nooit meer"vertalen
Bianca
2,0

10-08-2014 Wij hadden voor 2 dagen geboekt bij het Johannes Vermeer hotel, met de bevestiging in onze zak kwamen wij aan bij het hotel. Daar stonden we voor een dag geregistreerd. Na wat heen en weer geloop was het opgelost en konden we naar onze kamer. We moesten met onze koffer twee hoog en in een achteraf kamer zouden wij ons weekend door kunnen brengen. De deur maakte we open, niet te ver, want daar stond het bed. Als de een in de badkamer ging staan kon de ander om het bed heen lopen. In de badkamer troffen we 1 handdoek aan. Om de andere moesten we vragen. De volgende dag gingen wij Delft in, een schitterende plaats. Terugkomend in het hotel waren onze handdoeken niet vervangen. We hadden ze wel op de grond gelegd zoals gevraagd. Wederom ging mijn man naar beneden. Er werd beloofd dat we nieuwe handdoeken kregen. Na een uur ging mijn man weer naar beneden, om de handdoeken dan maar zelf op te halen. Hoezo service? Ruimte ontbreekt om alles goed te beschrijven. Dit hotel nooit meer!!

Met partner, Juli 2014
"Kleine zolderkamer"vertalen
Peter Nansink
4,0

04-09-2014 Wij hadden via touroperator in juli 2 overnachtingen geboekt.
Het Hotel lag op een mooie plek op loopafstand van het centrum, de sfeer was er erg goed evenals de bediening.
Alleen was het erg jammer dat we (volgens ons) de kleinste (zolder)kamer van het hotel kregen vol met muggen. Aan het plavond kon je zien dat er al meerdere gasten last van hadden gehad. Waarom dan geen raamhor plaatsen?? Verder hebben we ons er prima vermaakt.

Met partner, Apr. 2014
"Absolute aanrader"vertalen
Lola Smit
10,0

10-05-2014 Mooi hotel, gelegen in het centrum van Delft. Vriendelijk personeel. Mooie ruime kamers. Heerlijk ontbijtbuffet. Helemaal top dus.

Met een groep, Feb. 2014
"Aanrader!"vertalen
Yvon
9,0

16-02-2014 Dit weekend in Hotel Johannes Vermeer vergaderd met 14 personen. Ideale locatie, parkeergarage op loopafstand. Vriendelijke ontvangst, heerlijke koffie, goede lunch, aparte vergaderruimte. 's Avonds wezen eten en borrelen in de stad, alles <5min lopen. Kamers goed verzorgd, heerlijke bedden!, mooi sanitair. Ontbijt was ook prima buffet! Wij komen hier zeker terug!

Met een groep, Feb. 2014
"Gezellig hotel midden in het centrum!"vertalen
janneke
9,0

06-05-2014 Vriendelijk personeel, lekker geluncht en ontbeten, de ligging is geweldig. Alle restaurants en kroegjes op loop afstand. Dus na een gezellige avond kun je prima 'rollend' een heerlijk bedje in!
Bedankt!!

Met partner, Jan. 2014
"Top hotel"vertalen
Fam. quak
10,0

12-02-2014 Geweldig, sfeervol hotel. Leuke kamer op de 2e etage. Heerlijk ontbijt, goede kwaliteit prijsvehouding. Zeker voor herhaling vatbaar en wat is Delft een leuke stad

1 2 3 4 5 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?