Vakantiepark Delftse Hout ****

Prima camping

Monique, 20-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen6

Het is een prima camping, leuke omgeving en een uitstekend animatie team voor de kids, ze waren helemaal weg van het meisje met bruin haar en de twee jongens! Zeer kindvriendelijk!

Zwembad is klein maar we hebben de kans niet gehad erin te zwemmen ivm slecht weer.

Wel een oude camping, oude receptie en oud restaurant. Kan wel wat renovatie gebruiken, is niet meer van nu.

Leuk personeel in de receptie, altijd vriendelijk.

Leuke vakantie gehad maar ik zou niet nog een keer naar deze camping gaan, 1x is genoeg om omgeving te bekijken etc.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

was goed, maar ga niet weer

linda, 20-8-2017
  • Onderkomen7

wij hadden een chalet gehuurd voor 6 personen. wij vonden het wel krap binnen met 6 personen, niet veel bergruimte. Grote veranda. De chalets stonden dicht op elkaar. camping was wel schoon en overzichtelijk. Ook de tenten stonden dicht op elkaar. het winkeltje had een groot assortiment.

Fijn om lopend, snel in Delft te zijn en bij de snelweg voor een dagje uit.

Naast de camping lag een kinderboerderij met een waterspeeltuin, maar het water stonk verschrikkelijk, dat hebben we maar niet gedaan.

het was voor een weekje leuk, maar niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Emma, 27-5-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooi park, mooie omgeving, aardig personeel, je word goed geholpen,

schoon sanitair.

zeker de moeite waard om naar toe te gaan.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

een heerlijke tijd gehad

M.Zandvoort, 15-5-2017
  • Onderkomen6

Wel goed was : mooi gelegen, rustig (behalve snelweg), veel groen en bomen, prachtig park vlakbij om te wandelen, goed winkeltje met groot assortiment, heel vriendelijk personeel.

Niet goed was : internetverbinding, wij hadden een houten blokhut en die was niet zo goed bijgehouden, kon goed zien dat ie vrij oud was. Niet veel ruimte voor onze spullen, vooral in de badkamer en geen leg ruimte en nachtkastjes. In een van de slaapkamers stonden alleen twee bedden en verder helemaal niks. Schoonmaak was niet helemaal 100%, vooral de vloer en ook hadden we vrij veel spinnen webben en de ramen waren niet schoon.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Mooie camping sanitair gedateerd

Nico, 13-5-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Super aardig personeel. Goede sortering winkeltje geen bbq vlees, zwembad dicht is raar in het seizoen.

Restaurant dicht op 12 mei 2017, is raar terwijl je camping vol staat.

Sanitair schoon netjes, echter gedateerd.

Reserveren aangeraden deze camping is gezellig druk, wij hadden laatste plek.

Ook camperplaatsen buiten de camping wel zo makkelijk voor laat aankomen, vroeg vertrekken

Snelweg alleen overdag hoorbaar, in de avond en nacht nouwelijks.

Veel vliegverkeer, daar kan men niets aan doen.

Lekker dicht bij centrum van het mooie plaatsje Delft.

Gereisd met partner in mei 2017

mooi gelegen camping

Yvonne, 1-4-2017
  • Onderkomen9

We hadden in eerste instantie 2 weken in het voorseizoen geboekt en betaald omdat onze dochter tijdelijk onderdak nodig had. Later bleek dit toch niet nodig. Bij aankomst hebben we gevraagd om een weekend te blijven en om te mogen boeken naar 1 week in het naseizoen. Dit was geen probleem. We kregen nu zelfs een comfortplaats en nog geld terug. Topservice!

We zijn ook in het restaurant wezen eten, het was lekker en weer een zeer vriendelijke bediening.

Sanitair was de hele dag schoon, ondanks dat de camping druk bezet was.

De camping is erg centraal gelegen, je bent zo in Delft, Rotterdam en Den Haag zijn lekker dichtbij en je zit ook zo aan het strand. Camping ligt ook bij een natuurgebied. Mooi stukje groen in de Randstad. Voor ons wel een camping om zeker vaker terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Kleinkinderen genoten, Delft, internationaal

Hans Lindeboom, 24-2-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Het bruist ieder jaar weer, bij veel regen zijn sommige veldjes wat nat.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Goede camping centraal gelegen in groen Delft

Joey A., 13-10-2016

Is voor de 4e keer dat wij deze camping aan doen. Voorheen altijd de standaard campingplaats genomen ditmaal de comfortplek. Dit viel tegen vanwege slechte bodemgesteldheid (steen) te weinig grasbodem en hagen slecht onderhouden. De meerprijs staat in geen verhouding wat de standaard plek wel biedt. Wifi heeft zwak signaal,waardoor met regelmaat geen verbinding. Pos. Met fiets 5 min centrum Delft. Goede busverbinding en shuttle. Met tram naar Den Haag, Scheveningen, Trein Amsterdam, Rotterdam.
Gereisd met partner in oktober 2016

Een mooie, complete accomodatie!

Ellen, 15-9-2016
  • Onderkomen8

De accommodatie, 6-persoonse sta caravan/chalet, was heel compleet en gaf ruimte aan ons allemaal. De bedden slapen heerlijk en alles is aanwezig, zelfs de eerste wc rol ligt voor je klaar. Je kunt heerlijk buiten zitten op je eigen terras, er is een zwembad, een winkel, een restaurant en op maandag een viskar waar je heerlijke kibbeling, gebakken vis en een haring kunt kopen.

Gewoon een fijne plek tussen de stad Delft en het natuurgebied.

Min puntje is de kleine waterkoker en het is een beetje gehorig in de caravan.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

mooie plek

henk, 29-4-2016
  • Onderkomen6

Mooie stadscamping. We komen er jaren. Sanitair mag wel beter worden onderhouden. Ook het onderhoud van bestrating en gras kan wel wat beter. In onze periode waren er een aantal sanitaire voorzieningen gesloten terwijl de camping goed gevuld was. Ook moesten we in het weekend reg wachten bij de douche en hadden we vervolgens koud water. Pluspunt is de Service bij de receptie en de warme Bakker. Ook fijn is dat je dicht bij Delft en de landelijke omgeving bent
Gereisd met partner in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Delftse Hout bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Delftse Hout in Delft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Delftse Hout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Delftse Hout scoort een 7.89 uit 10 op basis van 63 reviews.