Hotel Bridges House ***

6,3

16 reviews over Hotel Bridges House in het Nederlands

Klachtwaardig hotel!

Verdrietig, 5-10-2017

Zeer ondermaats hotel, foto’s komen niet overeen met de werkelijkheid. Geboekt op basis van positieve recensies. Touroperator gaf aan dat deze waarderingen van het hotel afkomstig zijn. Ik zou persoonlijk meer energie steken in gastvrijheid, hygiëne en dubbel glas!!
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Huis(houden) van Jan Steen, een 2 sterren hotel

Thimoty, 29-9-2017

niet of nauwelijks geslapen, erg gehorig aan de voorzijde. geleefd uit de koffer omdat de kamer erg stoffig was en de kledingkast rook erg muf. vlekken op de boxspring en draden stof hingen in de kamer. tegels beschimmeld in de badkamer.

het ontbijt was zeer teleurstellend, nee nooit meer!

Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer, gehorig, onvriendelijk en vies

Karin, 29-9-2017

Zeer stoffige kamer, schimmel in de badkamer, kleding van de vorige gasten lag nog in de kast. Ontbijt zeer karig, krappe ontbijtruimte en bovendien niet fris! Karnemelk bleek yoghurt te zijn, niet gekoeld. Goedkope afbakbroodjes.

dat er geklaagd wordt is kennelijk aan de orde van de dag, hier wordt op gereageerd noch iets mee gedaan.

de locatie weegt echter niet op tegen het verblijf

Gereisd met partner in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bridges House bij:

Fantastisch, voor mij geen ander hotel meer!

Melvin, 28-9-2017

Ik zit voor zaken veel in delft, nu probeer ik regelmatig van hotel te verwisselen aangezien ik dan uiteindelijk wel een hotel kan kiezen waar ik vast heen ga. Ik denk dat ik dit hotel nu al gevonden heb. Perfecte service, de koffer werd netjes naar de kamer gebracht. Ontbijt was zeer uitgebreid en verzorgd. Alles lekker vers afgebakken en op aanvraag werd er een eitje gebakken voor mij. De kamer was heel schoon en ik heb geslapen als een roos. Totaal geen last gehad van geluidsoverlast of slechte bedden. In 1 woord TOP! Dit word dan ook het hotel waar ik al mijn overnachtingen zal gaan houden mocht ik in delft of omstreken moeten zijn!
Gereisd zakelijk in september 2017

Degelijk, goede locatie, maar erg rumoerig

Niels, 27-2-2017

Het hotel heeft een mooie centrale ligging, 1-2 minuten lopen vanaf het centrale plein. Geen parkeergelegenheid, dichtstbijzijnde locatie is parkeergarage Zuidpoort, da's ongeveer 10 minuten lopen. Goed te doen dus.

We hadden een Junior Suite geboekt, maar bij aankomst kregen we te horen dat we een "upgrade" hadden gekregen naar de Studio, een stuk grotere kamer. Klinkt goed, echter werd de studio online veel goedkoper aangeboden (beetje raar). Ook was de kamer niet in het hotel zelf, maar in een apart pand, twee straten verderop. Dat was nog dichter bij het centrum, dus geen probleem. Wél een probleem was het rumoer: de kamers zijn enorm gehorig. Nu scheelde het misschien dat we er tijdens carnaval waren, maar we konden het gelal en gestamp van onze bovenburen tot vier uur 's nachts horen en deden geen oog dicht. Dit terwijl wij elk jaar kamperen en daardoor wel e.e.a. gewend zijn. Jammer dus! De receptie verzekerde ons dat ze er naar zouden kijken, maar daar heb je natuurlijk niet zoveel aan.

De kamer is verder wel mooi en netjes. Ook de badkamer is ruim en mooi. airco deed het helaas niet. Ontbijt in het hotel was ook prima, maar niet heel bijzonder.

Gereisd met partner in februari 2017

klant onvriendelijk

JP, 10-8-2016

Hotel beloofde gratis overboeking naar andere datum.

Echter gewoon geld van creditkaart gedebiteerd.

Vlak voor nieuwe afreisdatum en na vraag tot confirmatie rechtzetting hebben ze gewoon een dag voor afreis de kamer geannuleerd. Daar stond ik met vrouw en kinderen.

Kortom klant onvriendelijkheid / service ....

Heb alleen op service punten gegeven. Kan best zijn dat hotel ok is maar let op de afrekening.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

prima service, lieve mensen

kloostermop, 9-3-2016

perfecte ligging in de stad, vriendelijk personeel, zéér service gericht.
      Gereisd met partner in maart 2016

Handige locatie

Natasha, 16-11-2014

Knus hotel, hele grote kamer. Wel behoorlijk aan de prijs, maar ja het is een hotel, middenin het centrum, van een zeer toeristische stad. Raam dicht laten, anders wel geluidsoverlast én het is moeilijk dicht te krijgen. Het dakraam op de kamer en de badkamer stond open, gevolg, het rook op de kamer naar de Griekse keuken van het restaurant wat ernaast zit.
      Gereisd met partner in november 2014

mooie en netjes hotel

as, 17-9-2014

prima hotel in centrum van Delft. Mooi op loopafstand tussen station en centrum. Nadeel is de afwezigheid van parkeerruimte. Kamer en ontbijt waren ook prima. Rustige buurt langs een van de grachten.
      Gereisd alleenreizend in september 2014

Aanrader

Linda, 10-8-2014

Heerlijk hotel midden in centrum Delft. Goede kamer met heerlijk bed. Ook het ontbijt is goed verzorgd.
      Gereisd met partner in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bridges House bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bridges House in Delft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bridges House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bridges House scoort een 6.25 uit 10 op basis van 16 reviews.