7,8

5 reviews over BedAndBreakfast Tulpenzicht in het Nederlands

Heerlijk rustig en vrij

Carla uit weert, 5-6-2017

Wij verbleven voor de derde keer in deze leuke B&B. Het appartement is ruim en heerlijk rustig. Het ontbijt is erg goed en uitgebreid. Ook aan onze kindjes van 5 en 2,5 werd gedacht. Speelgoed lag klaar en bij het ontbijt waren ook altijd lekkere dingetjes voor de kids. Kortom wij komen hier altijd erg graag en zijn uitermate tevreden over de gastvrijheid. Wij komen zeker weer terug in deze fijne B&B
Gereisd familie in juni 2017

Helemaal goed!

Rob Menkveld, 16-5-2017

Tulpenzicht is mijn favoriet als ik in het westen van het land wil overnachten. Goede bedden, echt vriendelijke eigenaren.

Zo leuk dat ik kortgeleden met echtgenote en 2 kleindochters een weekend ben geweest. Lekker ontspannen.

Gereisd zakelijk in mei 2017

Aanrader - super B@B met prachtig weids uitzicht

Familie van Stokkum, 4-5-2017

Heerlijke rustig gelegen B&B, voor de tweede keer hier geweest en weer zeer tevreden. Een compleet ingericht appartement met een fijn terras met schitterend uitzicht over de bollenvelden. Vriendelijke eigenaren. Saskia bedankt weer voor al je goede zorgen en lekker ontbijt met warme broodjes, vers fruit, etc. etc. Prima uitvalsbasis voor tochtjes in de omgeving (vlakbij de Keukenhof, het strand, Leiden, Haarlem, Den Haag enz.) Wij kunnen deze B&B van harte aanbevelen!
Gereisd met vrienden in april 2017

Prachtige locatie, midden in de bloembollenstreek

Fred Poiesz, 17-4-2017

Er zijn 2 locaties, één vast aan het huis van de eigenaar (waar ik de eerste weken verbleef) en één locatie achter de loods (waar ik de rest van de tijd verbleef). Beide locaties vond ik erg goed. Vanaf de eerste dag voelde ik me daar thuis. Ik heb er vanwege mijn werk in Haarlem langere tijd gezeten van januari 2015 tot en met oktober 2015. En dit was altijd door de week, in de weekenden was ik in Leeuwarden, waar ik woon. Ik heb er al die tijd met heel veel plezier gezeten. Een prachtig uitzicht over de bloembollenvelden, en een heel compleet "B &B" met eigen keuken, grote woonkamer en aparte slaapkamer en badkamer. Ruime parkeergelegenheid en een terras ! Een ideale plek om de regio te verkennen (de bloembollenstreek , het strand is vlakbij, de historische steden Haarlem, Amsterdam en Leiden vlak bij in de buurt. Ik koos voor de variant zonder ontbijt omdat ik 's ochtends vroeg naar mijn werk ging, dus kan kan ik daar niet over schrijven. Ik had een goed contact met de eigenaren, ze zijn echt heel aardig en heb in hun woonhuis ook wel eens een wijntje gedronken.

Ik zou deze B & B juist aanraden om dit prachtige gebied te verkennen. En ook voor werknemers ideaal om langere tijd te verblijven.

Gereisd alleenreizend in november 2015

Zeer slecht!

Ingeborg, 17-3-2017

Bij aankomst was het vies er was niets aangedaan, ontbijt was een bord met een paar plakjes kaas, 6 boterhammen en een pakje jus orange en wat boter.En de vermelding dat ze 3 dgn weg moest, na dag 2 was het brood oud en droog de kaas was al te smerig voor worden. Heb er 4 weken gezeten omdat ik niet anders kon (huisjes waren verhuurd) heb 4x hanndoeken gehad die stug (schuurpapier) aanvoelde en ze roken naar sigaretten rook. Als wij er niet waren kwam ze regelmatig spioneren in het huis, alle deuren waren dicht en cv op 15graden en de ventilatie dicht. En nooit is er actie geweest om mijn bed te verschonen dat moesten we zelf doen, ook moest ik zelf stofzuigen de laatste week was de fanilie weg een paar dagen het werd een week en er was niemand in geval van nood om ol terug te vallen. Kortom nooit meer!!
Gereisd alleenreizend in februari 2017
Saskia Oostdam,

Ik wil u bedanken voor u review, maar er is heel veel anders gegaan als dat u schrijft.

Het app. was helemaal schoon ( zag ook andere reviews van jullie bij andere accommodaties allemaal hetzelfde )

U bent vergeten dat u div. broodjes, croissants, krentenbollen, verse melk eieren, kaas van de kaasboer, jam, joghurt enz. had.

Bij aankomst zei zelf dat u zelf ging zuigen ivm u honden. Tevens vertelde ik ook als u schoon beddengoed, hand/keukenlinnen nodig heeft deze in de mand die in de badkamer staat in te leggen zodat wij kunnen zien wat u nodig heeft. Beddengoed nooit aangetroffen wel soms hand/keukenlinnen.

U heeft uit zich zelf de vitrage gewassen ( Korting gevraag op de huur ) het is ons eigendom als verhuurder. Na meerdere keren vragen de vitrage weer opgehangen.

Meubilair werd verplaats nu krassen op de vloer en waar de hondenmand stond was erg smerig.

Onze andere gasten op nog geen 50 meter afstand hadden last van u taalgebruik ( Ga de worden hier niet vermelden ) en geschreeuw, gelukkig dat er geen kinderen erbij waren.

Wij als verhuurder hebben het recht om in de accommodatie te komen ivm. verwisselen van handdoeken enz.

Wij kregen een verzoek om schone was in een zak buiten de accommodatie te leggen, echt volstrekt belachelijk nog nooit mee gemaakt.

Tevens liep u partner tijdens onze afwezigheid rond om ons huis en stond ineens op het terras bijna bij ons binnen. Er werd op het erf met de auto gescheurd, dit hebben wij van andere mensen gehoord.

Nog steeds is ons GASTENBOEK wat bijna 6 jaar in de accommodatie ligt spoorloos verdwenen ook een kussensloop wat bij een hele set hoort kan deze nu niet meer gebruiken.

Weet niet wat u hiermee wil bereiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Tulpenzicht in De Zilk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Tulpenzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Tulpenzicht scoort een 7.84 uit 10 op basis van 6 reviews.