Camping De Hollandse Boerderij(+ groeps accommodatie)

Camping De Hollandse Boerderij(+ groeps accommodatie)
De Hollandse Boerderij(+ groeps accommodatie)

7 reviews over Camping De Hollandse Boerderij(+ groeps accommodatie) in het Nederlands

Mooie plek maar

Frank fransen, 6-8-2017

Wij zijn hier geweest op een svr camping maar ze hebben ook 50+ stacaravans hiervoor gaan wij niet naar een scr camping

Omgeving is geweldig

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooi plek en ff genieten van rust en stress

Cindy Jerphanion, 17-4-2017

Om de omgeving veel te zien. En ook gelegenheid voor drankje.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Gezellige gastvrije Camping

patricia_zwartkatje, 25-4-2011

In een korte tijd leerde ik al vele campingverblijvers kennen. Het zijn veelal echte aardige sociale Hagenezen. Het leuke is je hebt dieren op de Camping en er is een vis/zwemvijfer.

Ik (nu 25 jaar) vond dat er maar weinig meiden van mijn leeftijdsgroep op de camping waren, maar wel veel jongens. Dus meiden... Kom gezellig de jongens ff opzoeken op de camping. ;-)

Er is veel wandel en kanomogelijkheden in de buurt.. Ik heb een geweldige tijd gehad en zal zeker eens terug komen.

Gereisd alleenreizend in april 2011

Richard

Gereisd met vrienden in mei 2010

zeer leuke vakantie plek

m doolhoff, 16-2-2011

heb het nog nooit zo naar me zin gehad

en een zeer leuke groeps accomodatie

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

geweldige site

nick, 5-2-2011

het is een geweldige site, je vindt hier altijd de beste deals.[8]
Gereisd met vrienden in januari 2011

Aardige groepsaccomodatie

Roel, 24-9-2009

De Hollandse Boerderij bestaat uit een groepsaccomodatie en een camping met een passantenveld voor 25 kampeer-eenheden. De grote accommodatie bestaat uit een verblijfsruimte geschikt voor overnachtingen tot 50 personen.

We hebben hier met onze grote vriendengroep gezeten en was voor een lang weekend uitstekend geschikt.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hollandse Boerderij(+ groeps accommodatie) in Bodegraven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hollandse Boerderij(+ groeps accommodatie) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Hollandse Boerderij(+ groeps accommodatie) scoort een 7 uit 10 op basis van 7 reviews.