Hotel De Arendshoeve ****

Hotel De Arendshoeve
De Arendshoeve
8,6

48 reviews over Hotel De Arendshoeve in het Nederlands

Mooi gelegen 4*hotel met royale kamers, goed bed.

H.C.van der Vlist-van der Hee, 29-9-2017

Hotel met zwembad, landelijk gelegen, naast molen en 100 m. van winkelstraat..

Vriendelijke ontvangst, mooi restaurant.

Koffie- en theefaciliteiten op de kamer.

We gaan er graag weer heen, wat door ziekte dit jaar niet lukte.

Gereisd met partner in maart 2016

Goede uitvalbasis

Mieke, 10-9-2017

Erg mooi hotel en heel centraal gelegen om de grotere steden te bezoeken. Ruime kamers maar erg donker. Bedden elektrisch verstelbaar maar erg hard matras. Badkamer erg groot maar een beetje vreemde indeling. Hele lage wastafel en laag toilet. Badkamervloer erg glad na douchen dus een antislip badmat is geen overbodige luxe. Kamer en douche netjes schoon. Wij zaten op de 1e etage in ander gebouw en hebben geen last gehad van rumoer ondanks dat er 2 bruiloften werden gevierd. Ontbijt is ruim voldoende en werd goed aangevuld. Verse croissantjes en vers brood. Hebben ook gebruik gemaakt van zwembad en jacuzzi en die waren goed op temperatuur en alles netjes schoon. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Minpuntje: er is geen lounge waar je even kunt zitten.

Pluspuntje: prijs/kwaliteit verhouding oké.

Gereisd met vrienden in september 2017

Voor Valentijn hebben we daar een verblijf geboekt

Henk, 12-5-2017

Je voelt je er thuis. Alles was prima.
Gereisd met partner in februari 2017

Mooie omgeving

Petra van geest, 1-5-2017

Heel mooi hotel en centraal gelegen . Het centrum van bergambacht heeft hele leuke winkels , de grotere plaatsen zijn binnen bereik .
Gereisd met partner in maart 2017

Prachtige hotel

Esther, 30-4-2017

Wij waren hier vanwege de bruiloft van mijn schoonzus. Prachtig hotel, geweldige ligging in het groen met slootjes eromheen, en een molentje naast het hotel. Bruiloftsfeest in de zaal was super goed, bediening ook goed. De hotelkamer, was ontzettend ruim, net een balzaal, ook de badkamer heel groot. Alleen er kon geen raam open, alleen een deur. Dat is een groot nadeel. Ook lagen er nog winterdekbedden op, erg warm. De wastafel zit veel te laag, en de wc zit ook vreemd laag. Douche verder prima. Wel een klasse duurder hotel dan de meeste Hampshire hotels. Ontbijt was wat minimaal. Geen ruimte om je bord neer te zetten. Weinig zitplaatsen en geen gekookte eieren. Wat er wel was, was goed.
Gereisd met partner in april 2017

Prachtige locatie

Jan & Joyce, 24-3-2017

Mooi hotel en prachtige locatie. Aardig, klantvriendelijk en erg jong personeel. Ontbijt was goed. Hier electrische fietsen gehuurd en deze waren prima maar wel aan vervanging toe.

Kamers waren énorm gehorig. We waren van te voren gewaarschuwd door de receptie dat er een feest zou zijn 's avonds maar daar hebben we totaal geen last van gehad aangezien dat in een ander deel van het gebouw was. Wel overlast van de receptie zelf en de 'achtergrond' muziek die veel te hard stond.

Prima hotel maar zoek dan wel met een kamer ver van de receptie vandaan.

Gereisd met partner in maart 2017

aanmerkelijke verbetering na de overname.

Frank, 20-2-2017

Ik ben er, naar later bleek voor de overname door nieuwe uitbater, geweest en was toen erg ontevreden over met name over de zeer beperkte menukeuze. (had ik dat van te voren geweten was het een ander hotel geworden) met de betaling bleek het ook fout te gaan. ik had de kamer van een ander betaald en het werd alsnog van mijn creditcard afgeschreven duurde lang voor ik het terug had. (2 mnd.)

Nu was alles tot in de puntjes geregeld en ga ik er zeker nogmaals heel. een heerlijk ontzorgd gevoel, goed eten, goede klantvriendelijkheid van de receptie en bedienend personeel. schone mooie grote kamers. in een mooi gelegen gebied ook. Kortom een aanrader. ik ga er zeker nog eens naar terug.

Gereisd met partner in november 2016

Thuisgevoel

Welkom Thuis, 31-12-2016

Supermooi hotel op super locatie in Nederland, dichtbij allerlei steden. Receptie vierentwintig uur per dag vriendelijk, professioneel en altijd bereid je te helpen. Verrassend lekkere Nederlandse gerechten in het restaurant, welke geserveerd worden in een prettige ambience van haardvuur, uitkijkend op een oerhollandse molen en opgetuigde kerstboom. In het hotel zelf prachtige tegels met afbeeldingen van Nederlandse taferelen, maar ook prachtig houtsnijwerk, en kunstzinnig opgezette werken en sieraden. Een zwembad en hottub, en een sauna om te relaxen, welke vrij te gebruiken is als gast. Kamers die ruim zijn, een bureau hebben, waar je lekker aan kunt werken, maar ook de inwendige mens niet wordt vergeten door de mogelijkheid er zelf koffie en thee te maken en een ruime badkamer met veel comfort door de gratis badartikelen. Echt een plek om je thuis te voelen, om tot rust te komen, je zaken te doen in een prettige ambience, ook geschikt voor families die rust en natuur waarderen. Voor meekomende kinderen een pannekoekhuis, een leuk klein bruggetje om over heen te lopen en als je als ouders hen echt een stuk mooi Nederland te willen laten zien de mogelijkheid zowel de Krimpenerwaard, maar ook het Groene Hart te laten ervaren door het veer over te steken. Schoonhoven als Zilverstad op steenworp afstand met al haar mooie restaurantjes en straatjes. Echt een superervaring om in dit mooie hotel te verblijven. Zeker het geld waard: ik had dit thuisgevoel niet willen missen....
        Gereisd alleenreizend in december 2016

Teleurstelling

J.L, 11-12-2016

Kamers zijn in orde, maar niks speciaals. Vooral het ontbijt was een aanfluiting. Geen schone tafels, koffie was op, geen borden, fruit uit blik. Absoluut niet de vier sterren waard!
        Gereisd met partner in januari 2016

Het was een mooie en net hotel en goede service

Derk &Gea, 23-10-2016

Wat ik goed vond dat ik een vraag had en ik even moest wachten met nog een gast .En dat ons een drankje werd aangeboden door de ober voor het ongemak .en toen ik om een extra kussen vroeg ik het niet kon afkijken of hij lag er al top van deze dame.

wat ik niet goed vond zou het niet weten

Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Arendshoeve bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Arendshoeve in Bergambacht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Arendshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Arendshoeve scoort een 8.56 uit 10 op basis van 48 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: