Camping Minicamping Werendijke ****

9,2

76 reviews over Camping Minicamping Werendijke in het Nederlands

Super

Lydia Lukkezen, 9-10-2017

De gastvrouwen zijn erg betrokken bij de mensen die hun camping hebben uitgekozen. Een fijn welkom door aandacht te besteden aan bloemen die ze daar voortdurend neer zetten , ziet er gezellig uit!.

De kloostertuin ziet er mooi uit, je mag gebruik maken v/d verse kruiden die ze daar hebben, hier hebben we dan ook lekkere bouillon van gemaakt! WiFi is perfect .

Ook ziet 't sanitair en wasruimte er netjes uit. Grappig en nuttig zo'n zandlopertje in de douche👍

Wat ik wel iets minder vond was dat de douche en wc's in 1 ruimte staat, de wc's zijn niet helemaal afgesloten tot 't plafond.

Toch komen we zeker terug👍

Gr. Hans en Lydia.

Gereisd met partner in september 2017

Jack, 4-10-2017

Vanaf het begin met de boeking was het gevoel goed. Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen. De camping heeft zoals aangegeven op de site alles goed voor elkaar. Zelfs de wifi is zeer snel wat bij veel campings niet zo is. Wat wij belangrijk vinden zoals schoon sanitair is hier altijd voor elkaar. Ook is er een overdekte stalling voor de fietsen. De dames Lilian en Stephanie die de camping runnen zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Vanaf de camping op de fiets ben je in 5 minuten in het centrum van Zoute lande. Dames 1 ding is zeker wij komen vaker terug. Want het is hier fantastisch.

Groeten Ria, Ali, Martin en Jack.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Leuke camping

gerdien, 30-9-2017

Camping Werendijke is een fijne camping in een heerlijke omgeving. Op fiets-en wandelafstand van zee en Zoutelande.

Het comfortveld is geweldig. Zeer ruime plekken met mooi uitzicht op de duinen. Ook het toiletgebouw is nieuw en heel schoon. De buitendouche is heerlijk. Fijne stortdouche terwijl je uitkijkt over de duinen. Echt en aanrader! Wij vonden de entree van de camping wel wat rommelig aandoen en bij drukte ook moeilijk in-en uitrijden met een caravan.

De speelgelegenheden voor kinderen zouden ook wat aantrekkelijker gemaakt kunnen worden.

Verder zijn de 2 dames erg gastvrij en behulpzaam!

Gereisd met partner in september 2017

Het was een heerlijk weekje!

Fam van den Berg, 6-9-2017

veld 3 zeer ruime plaatsen:)
Gereisd met partner in augustus 2017

Lekker relaxed

Bijl, 28-8-2017

Ruime plekken. Sanitair is schoon. Genoeg te spelen voor de kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ontspannen kamperen op een mooie plek

Fam. Koeten, 26-8-2017

De comfortplekken zijn zeer ruim. Het toiletgebouw was altijd schoon en de kloostertuin is prachtig. Jammer van de drukke weg in de buurt. Twee vriendelijke campingeigenaresses en het strand op fietsafstand.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

heerlijke camping met een mooie kloostertuin

Ricki en Ko, 21-8-2017

Gastvrij en vriendelijk ontvangst.

Vooral een fijne plek als je op zoek bent naar rust en ruimte. De mooie kloostertuin die met liefde onderhouden wordt en de daarbij gelegen buitendouche zijn hierbij fantastische aanvullingen.

In Zoutelande hebben we heerlijk gegeten bij Chill en Ziezo. Een aanrader!

We komen graag terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

ideale locatie , relaxen op zijn best....

jan roomer, 17-8-2017

camping geschikt voor ouderen en gezinnen met kinderen tot 6 jaar.

heerlijk rustig en keuze in staanplaatsafmeting.

afstand tot dorp/strand is 2km.

ideale locatie om Walcheren (per fiets) te ontdekken.

persoonlijke omgang met beheerders en interessante ontwikkelingsinfo over locatie en omgeving

Gereisd met partner in juli 2017

Pareltje in Zeeland

Rita de Jong, 2-7-2017

De camping straalt rust en vrijheid uit. Veel campings bezocht in de omgeving maar geen een daarvan voldoet aan onze idealen. Op een veldje,alsjeblieft geen laantje....goed sanitair en een zekere mate van vrijheid. Een beperkt aantal regels. Als ik ergens kom en mijn caravanwiel moet op een steen staan krijg ik al kriebels. Lieve meiden die de camping een fris imago geven. Ik blijf hier steeds naar terug keren omdat ook Zoutelande fantastisch is.
Gereisd met partner in juni 2017

We hebben weer een heerlijke vakantie gehad

Fam goossens, 27-6-2017

Het is een fijne camping vooral de mooie tuin de bloemen en dieren op de camping vinden wij erg leuk.iedere morgen de bakker en de gastvrijheid is erg fijn .we komen ieder jaar een of twee keer kamperen .we hopen dit nog lang te doen.
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Werendijke in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Werendijke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Werendijke scoort een 9.17 uit 10 op basis van 91 reviews.