9,3

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Duinhotel Zomerlust*** bij :

128 reviews over Hotel Duinhotel Zomerlust in het Nederlands

van Lingen., 12-7-2017

Een super gezellig hotel met een prima ligging ten aanzien van het strand en het plaatsje Zoutelande.

En niet te vergeten een geweldig ontbijt, wij komen zeker snel een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Gezellig familiehotel.

Pat en Fran, 24-6-2017

Reeds verschillende jaren op rij verblijven we in dit hotel. Lia en Erwin maken het elk jaar wat mooier en gezelliger.

Deze keer was het veel warmer dan anders waardoor het in de kamers ook veel te heet was. We hebben dan wel een ventilator gekregen. Lia, Erwin en de hele ploeg staan steeds klaar om ons verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch

c e vis romijn, 15-5-2017

de kamers zijn super en het ontbijt was weer geweldig en de ligging van het hotel is goed heerlijk rustig
Gereisd met partner in mei 2017

geweldig

fam vd mee, 20-2-2017

Gastvrij onthaal, perfecte ligging, zeer goed uitgebreid ontbijt.

Geen minpunten

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig, voor herhaling vatbaar

André de nooijer, 5-2-2017

Gastvrij,schoon,gezellig, parkeren geen probleem en gratis. Kamers prachtig. Ontbijt zeer uitgebreid. Koffie heerlijk. Wat is er slecht kan ik niet aangeven top hotel.
        Gereisd met vrienden in februari 2017

Een mooi gezelig Hotel aan de zeeuwse riviera

Edward Brouwer, 23-11-2016

Duinhotel Zomerlust ligt net achter de duinen en het strand ( tebereiken via de achterkant van het hotel).

Een gezelig hotel, waar als je er aankomt je op je gemak voelt,en een fijn ontvangst krijgt.

De Kamers zijn ruim en prachtig met een mooie badkamer en uitzicht

S'ochtends lekker genieten van een ruim en stevig ontbijt.

De tweede avond hebben wij kunnen genieten van een heerlijke maaltijd.

Het hotel ligt niet ver van het centrum.

Ik zal hier nog vaak komen

Gereisd met partner in november 2016

Fantastisch hotel, voor herhaling vatbaar!

Simone, 2-10-2016

Duinhotel Zomerlust was voor ons een last minute oplossing voor een overnachting voor de Kustmarathon. Het was zo goed bevallen dat we graag de dag van de marathon wilde bij boeken. In eerste instantie zat het vol, maar bij het uit checken was er net een mogelijke annulering. Afgesproken dat we de kamer graag wilde reserveren bij daadwerkelijke annulering, dit kon. Dierect na de marathon geïnformeerd of we nog een nachtje konden blijven en dit kon!

Een hotel waar je, als het even niemand is, in de bar je eigen drankje kunt pakken en dan je kamernummer noteert. Het ontbijt is heel uitgebreid en lekker! De kamers heel comfortabel, schoon en netjes. De bedden liggen goed. Al met al een aanrader! Wij gaan zeker een keer terug met onze kinderen.

Gereisd met partner in oktober 2016

Echt familiehotel

Angelie Meijs, 18-9-2016

Heel vriendelijke ontvangst bij inchecken. We konden meteen koffie of thee halen in de lounge. Onze kamer was de mindervalidekamer. Heel ruim en schoon met prima bedden. Zeer ruime badkamer met diverse aanpassingen voor mindervaliden zoals verhoogd toilet met beugels. Open douche met wandstoeltje. Verlaagde spiegel. Deze was niet op onze lengte aan te passen waardoor we door de knieën moesten.

Het ontbijtbuffet was zeer royaal met diverse extra's van hartige en zoete hapjes. Ook met dieetwensen werd rekening gehouden. Bij uitcheck weer heel vriendelijk een hand gegeven. Ook was er tijd voor kort praatje ondanks drukte. Een aanrader dit hotel! Ook al omdat het op loopafstand van strand ligt.

Gereisd met partner in september 2016

Mooi hotel goede service

h van hoof, 4-9-2016

Zeer rustig mooie ligging vriendelijk
        Gereisd met partner in augustus 2016

Top vriendelijk

Fieke van hoof, 3-9-2016

Goed schoon rustig goede service
        Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duinhotel Zomerlust in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duinhotel Zomerlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Duinhotel Zomerlust scoort een 9.3 uit 10 op basis van 163 reviews.