8,9

Uitstekend

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark De Meerpaal*** bij :

113 reviews over Vakantiepark De Meerpaal in het Nederlands

Prachtige camping

Miriam, 1-7-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen10

De Meerpaal is een prachtig aangelegde camping/ vakantiepark. Badhuisjes bij de campingplaats zijn lekker ruim en erg schoon. Daarnaast is de waterspeeltuin fantastisch. Daad kunnen de kinderen uren spelen.

Kampeerplaatsen zijn erg ruim en per 4 plaatsen mooi omheind met hagen. Hier komen we zeker terug!

Gereisd familie in juni 2017

Prachtig park

Peer, 10-6-2017
    • Activiteiten5
    • Onderkomen10

De Meerpaal is een mooi park. Ligging zowat direct aan zee en erg mooi aangelegd en schoon.

Accommodatie was erg goed en ook heel schoon.

Winkeltje/snackbar beetje klein en knullig.

Ook jammer dat er geen overdekt zwembad bij is maar in totaal zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in juni 2017

Prachtig chaletpark

Frensel, 18-5-2017
    • Onderkomen9

Mooi park gelegen direct aan Zee. Prima horeca en schitterende chalets.Absolute aanrader voor een relaxt verblijf. Vlakbij het gezellige Zoutelande
    Gereisd familie in oktober 2016

Geweldig

Frans, 7-1-2017
      • Activiteiten9
      • Onderkomen9

alles aanwezig in bungalow. gezellige omgeving en veel te wandelen.
      Gereisd familie in december 2016

Erg fijn vakantiepark

Anne, 4-9-2016
      • Onderkomen9

Nette en luxe chalets met meer dan voldoende privacy. Omgeving is erg mooi om (per fiets) te verkennen. Strand zeer dichtbij, op meerdere plekken kan de duin over worden gegaan waarbij de steilte verschilt. In het restaurant kun je lekker eten. Voor (jonge) kinderen is de speeltuin erg leuk en ook de waterspeeltuin is top. Wii hebben ons erg goed vermaakt en komen zeker nog eens terug.
      Gereisd familie in januari 2016

prima vakantiepark

Marc, 2-8-2016
      • Onderkomen9

De Meerpaal is een prima vakantiepark. We hadden voor 2 weken een chalet; deze staat op een ruime plaats met voldoende privacy. De chalets zijn zeer goed onderhouden en schoon. Het vakantiepark bestaat uit een gedeelte met chalets en een campingdeel. Het zorgt voor een prima levendige sfeer zonder dat het onrustig wordt. Enig minpuntje is dat het voetbalveld afgelegen ligt.

Op loopafstand ligt het leuke plaatsje Zoutelande, waar ook in de zomermaanden voldoende te doen is. Vanaf de Meerpaal sta je na een korte maar stevige klim over de duinen op een fantastisch strand. Ook zijn er leuke fietsroutes en kun je uitstapjes maken naar leuke plaatsen (Domburg, Middelburg, Veere e.d.).

Wij hadden prima weer, dus voor onze jongens was het strand fantastisch. Ben je door het weer wat meer aan het vakantiepark gebonden dan zal de verveling voor oudere kinderen wat sneller toeslaan.

Niettemin is De Meerpaal een absolute aanrader

Gereisd familie in juli 2016

mooie camping

Frans van den Berg, 28-7-2016
      • Activiteiten7
      • Onderkomen8

Mooie camping in het luxere segment, de standplaatsen zijn allemaal met eigen sanitair. De rest van de camping is voorzien van huurchalets. Wij hebben gebruik gemaakt van deux chalet, met een bedstee. Het heeft de grote van een luxe hotelkamer en sanitair is overeenkomstig. Het slapen in de bedstee vindt plaats door middel van een opstapje met twee treden. Dit is niet altijd prettig als je 's nachts ook naar het toilet moet. Ligt tegen de duinen, dus afstand naar het strand is niet zo groot. Het centrum van Zoutelande ligt op 1,3 kilometer. Goede fietsroutes, die zo wel aan de voor- als achterkant van de camping starten. Restaurant heeft een redelijk uitgebreide kaart en je kunt zo wel binnen als buiten eten.
      Gereisd met partner in juli 2016

Prachtige schone camping !

Esther, 15-7-2016
      • Onderkomen10

Mooie camping en hele luxe chalets.

Mooi speelschip ( waterschip ) voor kinderen.

Maat omdat onze kinderen wat groter worden missen zij wel een zwembad. Ik hoop dat in de toekomst dit nog gerealiseerd gaat worden op deze geweldige plek !!

Gereisd familie in januari 2015

Super de luxe

Verhulst, 1-7-2016
      • Onderkomen10

Camping welke voor een schappelijke prijs veel luxe bied, wij betaalden 65 euro voor een weekend op een staanplaats met eigen sanitair/ douche welke superschool was.

Bij aankomst vriendelijk ontvangen en 5 min later werden de caravan voor ons op de gereserveerde plaats gezet.

De sauna faciliteiten welke bij de prijs inbegrepen zijn waren zeer luxe (sauna, bubbelbad, infrarood en Turks stoombad) en schoon. Het eten in de brasserie was zeer goed.

Loop afstand tot het strand vanaf de campeerplaatsen is minder dan 500m. Wij komen dan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2016

Het was een mooi park en een schoon strand

Marianne, 25-6-2016
      • Onderkomen9

De accommodaties in het park waren luxe en zeer schoon. We hadden zelfs 2 elektrische fietsen. Verder is het park rustig en dichtbij het strand.
      Gereisd familie in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Meerpaal in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Meerpaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Meerpaal scoort een 8.86 uit 10 op basis van 121 reviews.