Bed and Breakfast De Zevende Hemel ****

9,3

8 reviews over Bed and Breakfast De Zevende Hemel in het Nederlands

Een heeerlijke plek!

Kim en Natasja, 21-8-2016

Het was een super verblijf, we zijn met open armen ontvangen,

eigenaars zijn super!!

ontbijt was heeerlijk!

kamers zijn goed en heerlijke bedden!

Wij komen volgend jaar zeker weer terug!

Aanbeveling!!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prachtig, luxe. Midden in de natuur

R. De Clercq, 23-5-2016

Je kan er ook lekker eten in de romantische tuin. Chef Lieven en zijn vrouw zijn supervriendelijk. Lieven werkt veel met kruiden uit eigen tuin en tovert met groenten en vlees en vis.
Gereisd met partner in mei 2016

Charmante B&B in hartje Zierikzee...

Jeroen Van Goethem, 8-3-2015

Mooie authentieke kamer met prachtig Hemelbed. Superlieve eigenaars waar je niets verkeerd aan kan vragen. We hebben genoten van ons verblijf!! Voor herhaling vatbaar!!
Gereisd met partner in maart 2015

Geweldig gastvrij b&b

Piet en Ina, 8-8-2014

Voor vrienden een kamer voor 2 nachten geregeld, geweldig gastvrije eigenaars.

Goede kamers , ontbijt geweldig.

Probeer eens een kasteel biertje op het terras of aan de bar.

Gereisd met partner in juli 2014

Een aanrader !!

M. Hemelop, 29-9-2013

Wij hebben deze bed & breakfast gekozen mede om de goede recensies ( 2 ) op deze site.

Hierbij dus een 3e en wij hebben genoten van de vriendelijke ontvangst het mooie stadje Zierikzee en de heerlijke nachtrust in een mooi hemelbed en het geweldige ontbijt 's ochtends voor ons voor herhaling vatbaar.

Groeten Martin en Jeanet

Gereisd met partner in september 2013

Een hemelse plek ... op aarde.

Jose van Blokland, 31-8-2012

Met mijn dochter een weekend, op familiebezoek, in Zeeland en bij deze B&B geslapen. Wij hebben genoten; ontvangst ... zó welkom, inrichting ... knus & warm, kortom ... wij voelden ons er ècht 100% thuis. Zeker een aanrader en goed voor ... nog eens. Tot ziens!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Echt aanrader!

Janita van Bruggen, 21-8-2012

Autenthiek huisje in leuk oud straatje, op loopafstand van het centrum. Sfeervolle woon/slaapkamer. Prettig dat er een eigen koelkastje is. Gastvrije ontvangst! Heerlijk ontbijt op zelf aan te geven tijdstip in eigen kamer geserveerd.
Gereisd met partner in augustus 2012

Inderdaad, even hélemaal in de 'De Zevende Hemel'

José van Blokland, 20-7-2012

B&B De Zevende Hemel is in een woord, een Heerlijke plek om te verblijven. Het heeft geen tuin met uitzicht naar buiten maar is daardoor misschien juist wel extra knus om even bij te komen. Het is er heerlijk stil, de vogels hoor je via een bovenlicht in het halletje.

De gastvrouw en -heer zijn bijzonder aardig. Mijn dochter en ik voelden ons er ècht verwend 'thuis'.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Zevende Hemel in Zierikzee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Zevende Hemel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Zevende Hemel scoort een 9.27 uit 10 op basis van 8 reviews.