Bed and Breakfast 't Buutendiekje

't Buutendiekje

1 review over Bed and Breakfast 't Buutendiekje in het Nederlands

Ouderwets authentieke plek

Pecaro, 2-10-2011

We reserveerden deze B&B met zeven personen, en kwamen terecht in de huisjes 3 en 5. We kwamen een kwartier te vroeg (14.45 uur) en dat verraste de eigenares; het huisje was nog niet helemaal klaar.

Beide huisjes zijn knus ingericht, met authentieke meubelstukken en een allegaartje van samengeraapte spulletjes. Het bed in de woonkamer zou vernieuwd mogen worden. Er is een keuken, ruim voldoende uitgerust om zelf te kunnen koken. Wat we dan ook hebben gedaan. Er is een royale tuin achter de huisjes, die uitnodigt om er te gaan zitten. Dat hebben we nu niet kunnen doen, want het regende dit weekend pijpestelen.

Er is wifi aanwezig, maar dat werkte niet. Het ene huisje heeft een bad, het andere een lekkere douche.

Van het ontbijt hebben we geen gebruik gemaakt; we hebben zelf ons ontbijt bereid.

De gastvrouwen (moeder en dochter) zijn vriendelijk, maar enigszins terughoudend; we hebben de vrouw des huizes bij het afscheid zelfs niet meer gezien.

Eeen aardige B&B, niet spectaculair.

Gereisd met vrienden in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Buutendiekje in Wolphaartsdijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Buutendiekje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast 't Buutendiekje scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.