Beoordelingen Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****

Fletcher Zuiderduin Beachhotel****
1009 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****
de Bucksweg 2, 4361 SM, Westkapelle

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel scoort een 8,6 uit 10, op basis van 1009 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 361 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** met andere accommodaties in Westkapelle.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

975 beoordelingen over Fletcher Zuiderduin Beachhotel****

1009 beoordelingen
8,4
8,3
Toon score en beoordelingen van:
Alleenreizend, Dec. 2014
"3 dagen uitwaaien"vertalen
Anna Zentveld
6,0
7,0

10-12-2014 Bij Fletcher Zuiderduin Beachhotel te Westkappele een zeer voordelig 3-daags arrangement geboekt via touroperator inclusief ontbijtbuffet.
Prima hotel, servicegericht personeel en leuk ingerichte kamers.
Vlak bij zee in een rustige omgeving, ben 65+ hoef dus geen disco enzo....
Ontbijtbuffet uitgebreid en van goede kwaliteit.
Restaurant: gezellig en een uitstekende bediening. Je kunt een 3-gangen menu voor € 29,95 bestellen of van de kaart. Helaas komt hier een minpuntje: hoofdgerechten in verhouding prijs-portie is schrikken. Kwaliteit is goed maar voor een kleine kippenpoot ( poule-noir) 1.5 stengel rauw gesneden paksoi en 2 gehalveerde radijsje met een bakje aardappelgratin € 24,- berekenen is uit proportie. Gelukkig had ik twee bananen op mijn kamer om later op de avond mijn hongergevoel te stillen...Tja, 65 plussers eten doorgaans niet zulke grote porties,maar een formaat van een kindermenu.....

Met partner, Dec. 2014
"Leuk hotel. Prijs kwaliteit ok."vertalen
daniels
8,0

02-12-2014 Proper, leuk ingericht hotel. Kole ontvangst. Geen uitleg omgeving. Geen mogelijkheid geboden om bagage te stockeren tot men op de kamer kan. Lavabo te klein en te laag gemonteerd waardoor men veel morst. Douchedeur sloot niet volledig. Geen bar op de kamer. Goed uitgebreid ontbijt. Spek en flensjes waren wel koud. Koffietasjes zijn wat te klein. Toch een aanrader.

Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Comfortabele kamer en frisse zeelucht"vertalen
Mark
6,0
8,0

04-12-2014 Fijne plek dicht aan zee. Ruime kamer met extra verdieping is aan te raden voor gezin met jonge kinderen. Prijs-kwaliteit verhouding voor het eten is in balans. Fijne bedden.

"Prima wandelhotel"vertalen
Mieke Derammelaere
8,0

29-11-2014 Mooie uitvalsbasis voor wandelingen in de buurt van Westkapelle. Maar ook duinen in Domburg. Toffe stadjes als Middelburg en Veere.

"Goed hotel"vertalen
G.van den Ent-Izebo...

30-11-2014 heel goed
goede omgeving en het uitzicht is ook goed
mooie rustige buurt

"Goed bereikbare rustige plek"vertalen
n.verhage

29-11-2014 vriendelijke en behulpzame service

Met partner, Nov. 2014
"Hadden we veel eerder moeten doen!"vertalen
Frans Wattez
9,0

28-11-2014 Bij Fletcher Hotel Zuiderduin voelden wij ons Echt te gast. Mooie kamer, vriendelijk & gastvrij personeel. Royal ontbijtbuffet & goed afgestemd verassingsdiner.

Met partner, Nov. 2014
"Lekker bij te komen en te relaxen"vertalen
Leon
10,0
10,0
8,0

25-11-2014 Een fantastische plek om in alle rust te genieten van bijvoorbeeld een lang weekend. Het hotel biedt is ideaal gelegen. Je bent direct in de duinen voor eindeloze strandwandelingen (of richting de beachclub :-) ) of je huurt er een fiets. Het personeel is erg vriendelijk, de kamers zijn prima en het personeel is er erg vriendelijk. Niet vaak komen we op dezelfde plek terug maar dit hotel is een echt blijvertje. Echte aanrader dus

Met partner, Nov. 2014
"Mooi hotel dicht bij het strand"vertalen
Jeroen
9,0

24-11-2014 We zijn afgelopen weekend in hotel zuiderduin geweest. We hebben een heerlijk weekeind gehad. De kamer was schoon en zag er verzorgd uit. Het personeel is erg vriendelijk. De volgende keer gaan we zeker terug en dan nemen we onze hond mee en gaan lekker wandelen op het strand, wat op 5 minuten lopen ligt. Zeker een aanrader

"Ideale vakantiebestemming"vertalen
E.J.A.M. Robben
9,0

23-11-2014 Ik zal Zuiderduin aan iedereen als lokatie aanbevelen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?