Beoordelingen Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****

Fletcher Zuiderduin Beachhotel****
948 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****
de Bucksweg 2, 4361 SM, Westkapelle

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel scoort een 8,5 uit 10, op basis van 948 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 356 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** met andere accommodaties in Westkapelle.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

915 beoordelingen over Fletcher Zuiderduin Beachhotel****

948 beoordelingen
8,6
8,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Uitstekend hotel in een mooie omgeving"vertalen
Ellen
9,0

16-10-2014 Onze hotelkamer was erg ruim, mooi ingericht, schoon en comfortabel. Wij hadden zelfs een terras met tuinmeubilair, dat grensde aan een groot veld met buitenbad, met uitzicht op de duinen.
De badkamer was luxe en gebruiksvriendelijk.
Het bed was comfortabel, we hebben prima geslapen. Een minpuntje was, dat het er wel gehorig was, maar dat is het naar onze ervaring in de meeste hotels.
Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker, het personeel was vriendelijk.
Kortom, een uitstekend hotel in een mooie omgeving.

"Twitter beoordelingen"
11-07-2014 @ArnoDouze Prachtige lokatie.. Even uitwaaien .. :-) (@ Hotel Zuiderduin, WestKapelle, Zeeland) https://t.co/bYY6mCZfXt --- Bron: https://twitter.com/ArnoDouze/status/487655698554449920
21-12-2013 @GvHardeveld @FletcherHotels Heerlijk ontspannen in mooi en schoon #Zuiderduin Beachhotel in #Westkapelle. Jammer van goedkope LEDverlichting. Kan beter! --- Bron: https://twitter.com/GvHardeveld/status/414510367914856448
05-09-2013 @ianlohn Lekker wakker worden @ beachhotel Zuiderduin. Genieten van het heerlijke weer en geen school. --- Bron: https://twitter.com/ianlohn/status/375509825297608704
met partner, Okt. 2014
"Mooie plek om een korte vakantie te vieren"vertalen
G. Oude Vrielink
8,0

18-10-2014 voor de 3e jaar in hotel Zuiderduin een korte najaarsvakantie doorgebracht, is een mooie plek in de duinen ,ligt centraal en is gewoon goed. mooi vertrekpunt voor een fietsroute of wandeling.

"Een paar dagen genoten"vertalen
Inge
10,0

15-10-2014 Mooi gelegen hotel. In tegenstelling tot wat ik las, was onze kamer prima schoon en werd ook keurig schoongemaakt tijdens het verblijf. Wij kregen een suite; beneden slapen (ook een tv aanwezig) en badderen, boven een ruim zitgedeelte met goede bank, 2 fauteuils en nog een televisie. Zicht op de duinen. Heerlijke bedden, heb ik wel eens anders meegemaakt!
Personeel (van de receptie tot en met de schoonmaaksters) was erg vriendelijk. Ontbijt is uitgebreid en heerlijk! We hebben 1 keer gedineerd. Ook dat was in orde, gewoon lekker gegeten.
Vanaf het hotel loop je zo door de duinen naar het strand (hooguit tien minuten). Een prima plek om van daaruit een paar dagen Walcheren te verkennen! Absoluut een aanrader!

"Fijn hotel"vertalen
C.Biesemaat-de Ruit...

12-10-2014 Aan te raden met cijfer 8

Okt. 2014
"Fantastische plek"vertalen
Judith
8,0

14-10-2014 Zeer goede prijs- kwaliteit verhouding. Super mooie plek midden in de duinen. Veel wandel en fiets mogelijkheden. Goede service, mooie ruime kamers en super uitzicht.

met jonge kinderen, Okt. 2014
"Gezellig hotel; kindvriendelijk"vertalen
J W
9,0

16-10-2014 Mooie ligging. Schoon. Sfeervol ingericht. Walcheren een bezoek zeker waard!

"Uiterst tevreden"vertalen
Van den Bergh

03-10-2014 Fraaie ligging en frisse moderne inrichting

met partner, Sept. 2014
"Wauw wat is het hier mooi!"vertalen
Peter Verhagen
10,0
9,0

01-10-2014 Een rustige en prachtige plek. Hotel ziet er tiptop uit. Fantastisch ontbijt.

met partner, Sept. 2014
"Mooi, modern hotel, prima gelegen!"vertalen
Nicole H.
8,0

29-09-2014 Het hotel is mooi en modern ingericht. Suite was modern, maar wel erg klinisch. Er is niets teveel in de kamer aanwezig, waardoor het wat kil oogt.
Restaurant is warm ingericht, met leuke no-nonsens keuken.
Bij het ontbijt is alles in ruime mate aanwezig. Prima assortiment, maar witte dienblaadjes snel afschaffen. Ontbijtruimte is een enorme tegenvaller. Lijkt het meeste op een ruimte in een verzorgingstehuis. Past niet bij een 4-sterren hotel!

met partner, Sept. 2014
"Ga ik nooit meer heen"vertalen
r. diepen
5,0
4,0
3,0
6,0

02-10-2014 Alles wat de site en het speciale arrangement belooft wordt niet waargemaakt.
Kamer safe op de grond, bukkend te bedienen, spinnen in de hoeken, en mieren in de kamer.
Parkeerplaats onverlicht. Eenluxe diner wordt afgedaan met een slibtong. Kortom bagger. Ik heb gereclameerd en ben benieuwd of ik reaktie krijg.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?