Beoordelingen Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****

Fletcher Zuiderduin Beachhotel****
925 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****
de Bucksweg 2, 4361 SM, Westkapelle

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel scoort een 8,5 uit 10, op basis van 925 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 341 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** met andere accommodaties in Westkapelle.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

893 beoordelingen over Fletcher Zuiderduin Beachhotel****

925 beoordelingen
8,6
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Aangenaam verrast"vertalen
Prisca Thijssen
10,0

18-08-2014 Niet alleen de locatie is geweldig (mooi in het groen en op korte loopafstand van het strand) maar ook het hotel zelf, het restaurant en niet te vergeten de vriendelijkheid van het personeel heeft ons aangenaam verrast. We hebben hier een heerlijk verblijf gehad; ruime en schone kamers, heerlijk eten in het restaurant, fijne zwembaden en personeel dat altijd erg behulpzaam en vriendelijk was. Geen enkele vraag is hen te veel, altijd bereid om te helpen en mee te denken. Complimenten! Waar kom je dit nog tegen? Wij hebben nu al plannen gemaakt om hier nog eens terug te komen.

"Twitter beoordelingen"
11-07-2014 @ArnoDouze Prachtige lokatie.. Even uitwaaien .. :-) (@ Hotel Zuiderduin, WestKapelle, Zeeland) https://t.co/bYY6mCZfXt --- Bron: https://twitter.com/ArnoDouze/status/487655698554449920
21-12-2013 @GvHardeveld @FletcherHotels Heerlijk ontspannen in mooi en schoon #Zuiderduin Beachhotel in #Westkapelle. Jammer van goedkope LEDverlichting. Kan beter! --- Bron: https://twitter.com/GvHardeveld/status/414510367914856448
05-09-2013 @ianlohn Lekker wakker worden @ beachhotel Zuiderduin. Genieten van het heerlijke weer en geen school. --- Bron: https://twitter.com/ianlohn/status/375509825297608704
met partner, Aug. 2014
"Uitstekend!"vertalen
rdieteren
10,0

12-08-2014 Heerlijk hotel, prachtige nieuwe kamer, vriendelijk personeel, mooi zwembad en zeer goede ligging! Wij reserveerde een kamer met de krant aanbieding, een goede aanbieding. Wij hadden 2x diner en verwachte dat we vooraf samengesteld menu kregen, maar we konden kiezen uit diverse soepen, vlees - vis- vegetarisch etc. en diverse nagerechten! Dat hadden we niet verwacht, super! Prijs kwaliteitverhoudeing is dus zeer goed. Daarnaast heerlijk genoten van de omgeving, er is heel veel te doen. We komen zeker terug.

met partner, Aug. 2014
"Fantastiche plek"vertalen
E.Koenderink
9,0

13-08-2014 De accommodatie ligt uitstekend en is goed bereikbaar ook vanuit de accommodatie fietsen in de omgeving is goed. Hadden kamer met balkon en duinzicht was heel goed keken op zwembad.Van begin tot eind goede en vriendelijke personeelsleden.Prijs was actie de kwaliteit was perfect.Het restaurant is goed en men houdt rekening met de wensen van de gasten.Kamers waren schoon en worden elke dag schoongemaakt en men krijgt dan ook nieuwe handdoeken.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Geweldig"vertalen
Arna de Jong
10,0

28-07-2014 Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** in Westkapelle is zo super geweest.
Mijn man en ik komen met veel regelmaat in een Fletcher hotel door geheel Nederland.
In dit Zuiderduin Beachhotel waren we nog nooit geweest, maar bij binnenkomst proef je meteen de hartelijke en warme ontvangst.
We hadden een familie-suite gereserveerd, dit was zo goed, er waren zelfs 2 tv,'s aanwezig.
Prachtig balkon met 4 persoons zitje, kijkend over de gehele achterkant van het hotel, waar gasten zich vermaakten in het mooie zwembad en de ruim opgezette tuin met terras.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Zalig tot rust komen"vertalen
Liesbeth
8,0

22-07-2014 Het is een gezellige, mooie plaats om te verblijven. De kinderen zijn er welkom en de familiekamers zijn prachtig en super-ruim.
Het ontbijtbuffet is heerlijk! Jammer dat het allemaal wat dicht op elkaar gezet is. Je botst gemakkelijk tegen andere mensen bij het opscheppen en terug naar je plaats gaan. Voor mensen die slecht te been zijn of met een kinderwagen zitten, is het zeer moeilijk om naar het strand te gaan. Je moet hiervoor meer dan 100 trappen op (de duin) en weer af (naar het strand)
Maar voor ons was dit niet ons eerste verblijf en het zal waarschijnlijk ook niet het laatste zijn.

"Zeker voor herhaling vatbaar"vertalen
Miranda Craninckx
8,0

23-07-2014 Leuke accommodatie, dicht bij de zee, op loopafstand van 2 dorpen.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijk verblijf gehad"vertalen
Karin
9,0

15-07-2014 Enorm genoten van het heerlijke ontbijtbuffet, het zwembad, en het diner! Zeer klantvriendelijk, prima bedden. Mooie ligging achter de duinen. Zeer kindvriendelijk. Onze kamer had geen air-conditioning en dat was gezien de temperatuur wel prettig geweest. Desalniettemin - zeker voor herhaling vatbaar.

"Formidabel!"vertalen
Arno Douze
9,0

12-07-2014 Geweldig hotel in een prachtige omgeving. We hadden een mooie kamer aan het zwembad. Overigens heerlijk verwarmd. Dit gaan we zeker nog eens doen, maar dan wat langer!

"Teleurstellend"vertalen
Boudewijn Berenscho...
6,0
6,0
4,0
4,0
5,0

05-07-2014 Zeer kleine kamers ondanks opwaardering; zeer luidruchtig, personeel gedesinteresseerd, tekort aan drankje 's avonds laat niet aangevuld.
Ondanks dat wij onze kamer hadden opgewaardeerd (met balkon) waarvoor wij een hoger bedrag moesten betalen, was deze kamer zeer klein. Bovendien keek ons balkon uit op een muur! In de kamer was ook geen zitje aanwezig en dat voor die prijs.
Het was er gehorig en onder ons balkon was het terras, waar een groep cursisten alle plekken innamen. Je kon toen ook niet meer op het terras terecht. Het was er zeer luidruchtig!

met partner, Juni 2014
"Mooi hotel"vertalen
hbons
9,0

02-07-2014 qua ligging en hotel faciliteiten is het een zeer goed hotel.
Vriendelijk personeel, lekker eten, mooie kamer, dus alles naar wens.
Alleen jammer dat vermoedelijk door het WK we de 2e nacht (ook na een aantal verzoeken van het personeel) luidruchtige buren hadden en hierdoor geen oog dichtgedaan hebben.

Maar het hotel is zeker een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?