Beoordelingen Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****

Fletcher Zuiderduin Beachhotel****
957 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****
de Bucksweg 2, 4361 SM, Westkapelle

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel scoort een 8,6 uit 10, op basis van 957 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 357 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** met andere accommodaties in Westkapelle.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

924 beoordelingen over Fletcher Zuiderduin Beachhotel****

957 beoordelingen
8,4
8,3
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"Super locatie en heel mooi hotel"vertalen
Maxime
9,0

31-10-2014 Erg mooie kamers en een hele gemoedelijke sfeer. Mooie rustige locatie, je loopt zo het strand op en je loopt door een prachtig natuurgebied.

"Twitter beoordelingen"
11-07-2014 @ArnoDouze Prachtige lokatie.. Even uitwaaien .. :-) (@ Hotel Zuiderduin, WestKapelle, Zeeland) https://t.co/bYY6mCZfXt --- Bron: https://twitter.com/ArnoDouze/status/487655698554449920
21-12-2013 @GvHardeveld @FletcherHotels Heerlijk ontspannen in mooi en schoon #Zuiderduin Beachhotel in #Westkapelle. Jammer van goedkope LEDverlichting. Kan beter! --- Bron: https://twitter.com/GvHardeveld/status/414510367914856448
05-09-2013 @ianlohn Lekker wakker worden @ beachhotel Zuiderduin. Genieten van het heerlijke weer en geen school. --- Bron: https://twitter.com/ianlohn/status/375509825297608704
Met partner, Okt. 2014
"Uniek gelegen onder aan de duinen!"vertalen
F.C. da Cruz
9,0

31-10-2014 Net, schoon hotel, prima bedden. Vriendelijk personeel, mooi zwembad!
De enige minpunten zijn: als het druk is in het restaurant kan het personeel het niet helemaal aan en wordt je gemakkelijk vergeten, en de gehorigheid van de kamers, je hoort je buren gewoon praten.

Met partner, Okt. 2014
"Prachtige en rustige plek en hondvriendelijk"vertalen
Fam. J. Vaandrager
9,0

30-10-2014 Het is een goed verzorgd hotel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Eetkamers zien er keurig en verzorgd uit. En er wordt rekening gehouden met de hond.
Heerlijk wandelen langs het strand of door de duinen. Het is werkelijk een uniek plekje.
Een plek om tot rust te komen.

Met partner, 2014
"Zeker voor herhaling vatbaar!"vertalen
Decostere
10,0

29-10-2014 Algemene indruk: meer dan positief. Mooi hotel, mooie kamers en alles is dichtbij! Je kan er mooie wandelingen maken, gezellige dorpjes dichtbij en het mooie stadje Veere meer dan een bezoek waard. We hebben een echte "vakantie" indruk gehad.

"Een lux vakantieoord"vertalen
Marijke van Eckeren
9,0

30-10-2014 Verzorgde indruk. Personeel wil het je echt naar de zin maken. Bij inchecken toevallig opgepikt dat het onze trouwdag was: feestelijk vuurwerkje bij ons dessert heel attent en leuk! Uitgebreid en lekker ontbijt; prima diner. Door een upgrade gerieflijke zitkamer met terras (zomers echt geweldig denk ik) en uitzicht op de duinen: genieten! Omgeving biedt veel: wandelen, fietsen, musea, leuke plaatsen, alles goed bereikbaar.

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Geweldig verblijf gehad"vertalen
Geert Van der Auwer...
7,0

28-10-2014 Hotel Zuiderduin te Westkapelle was een ware ontdekking waar we zeker nog terug naartoe gaan. De hondvriendelijkheid was de doorslag voor de keuze van dit hotel maar de verbazing ter plaatse was groot hoe alles keurig was georganiseerd en hoe professioneel en vriendelijk het personeel was. De grootste verrassing was dan nog het overheerlijke en zeer uitgebreide ontbijt

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Perfecte verhouding prijs-kwaliteit !!"vertalen
Mireille Tonnard
9,0

30-10-2014 hotel Fletcher Beachhotel in Westkapelle is een mooi, gezellig, trendy hotel met alle comfort! een echte aanrader! ook goed gelegen: 6km van Domburg en 10km van Vlissingen

Okt. 2014
"Super hotel"vertalen
José Mussers
10,0

28-10-2014 We moesten voor cursus naar Vlissingen ,omdat we s'morgens niet in de file wilde zitten ...Hebben we Zuiderduin Beachhotel geboekt ...
Het was heerlijk om lekker aan het strand terwijl de zon onder ging een wijntje te drinken .
Daarna lekker in de longe voor de open haard na genieten .
Volgende dag lekker fit naar de cursus na een heerlijk ontbijt en geen file.
Vriendelijk personeel ,mooie kamers en mooie ligging .
Ik ga in ieder geval nog vaker terugkomen ook als ik geen cursus heb.

Met partner, 2014
"Uitstekend hotel in een mooie omgeving"vertalen
Ellen
9,0

16-10-2014 Onze hotelkamer was erg ruim, mooi ingericht, schoon en comfortabel. Wij hadden zelfs een terras met tuinmeubilair, dat grensde aan een groot veld met buitenbad, met uitzicht op de duinen.
De badkamer was luxe en gebruiksvriendelijk.
Het bed was comfortabel, we hebben prima geslapen. Een minpuntje was, dat het er wel gehorig was, maar dat is het naar onze ervaring in de meeste hotels.
Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker, het personeel was vriendelijk.
Kortom, een uitstekend hotel in een mooie omgeving.

"Prima locatie en veblijf"vertalen
M.Vastenhout
7,0

23-10-2014 Klantvrindelijkheid en behulpzaam een grote +. In het restaurant de sfeer en het eten en de bediening is super , over het ontbijt kom je woorden tekort
de keuze en variatie is zo groot dat zie je nergens .

Toch 2 min puntjes die aandacht vragen .
De eetzaal als je die in twee helften deelt de linkerhelft bij de ramen prima
de rechterhelft bij de gang is alsde zon schijnt goed maar als het bewolkt is
erg donker en daardoor ongezellig ..Als je naar het plafon kijkt zie je 2 grote
koepels helemaal zwart en donker met daar omheen een paar kleine lampjes
Is te weinig licht als het buiten bewolkt is het is dan niet gezellig.
Punt 2
Op de kamer ook te weinig licht .Alsje s'avonds de krant wil lezen moet je
bijna in de schemerlamp kruipen om te kunnen lezen is dus niet gezellig.
De kamer zelf is prima en schoon.

M.v.g.
M.Vastenhout

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?