Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel ****

Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel
Fletcher Zuiderduin Beachhotel
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Zuiderduin Beachhotel bij:

1814 reviews over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel in het Nederlands

Prachtig gelegen hotel

J & M, 3-9-2017

Het hotel is uitstekend gelegen voor fiets- en wandeltochten. De kamers zijn ruim en netjes.Prima ontbijt. Vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in maart 2017

Marjolein, 31-7-2017

Dit hotel is super! En ik ben echt wel wat gewend. Kamers prima, eten heerlijk. Diervriendelijk. Beachclub is een topper! En een lekker zwembad. Personeel allervriendelijkst! Er valt altijd wel iets te zeuren als ik sommige recensies lees. Als ik meer tijd had zou ik hier nog vaker naar toe gaan. Heerlijke omgeving! Nu ik dit zo lees ga ik meteen weer boeken!
Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Geen Fletcher 4 sterren hotel

Het, 7-7-2017

De beach club is te bereiken 100 treden naar boven en dan weer 100 treden naar beneden en dan ben je er nog niet. Alles is op bezuinigd. Voor 70 kamers 10 fietsen met ondersteuning, waarvan 4 niet gebruikt konden worden. Dus voor ons niet Beschikbaar! Wat we gewend zijn van andere Fletcher hotels is de keuken onder de maat.
Gereisd met partner in juli 2017

Beachclub zuiderduig westkapelle

J kuylenburg, 18-6-2017

Fantastisch gegeten op beachclub. Heerlijke old amsterdam burger op en vriendelijke bediening. Mooi uitzicht over de zee.
Gereisd met partner in juni 2017

Klasien, 12-6-2017

Een mooi hotel met vriendelijk personeel op een prachtige locatie van alles te doen! Het enige minpunt vonden wij de lift die duurdere lang. Het hotel is een aanrader! Heerlijk eten.
Gereisd met partner in juni 2017

C v Elzakker, 28-5-2017

Op loopafstand van duinen en zee

Gezellig hotel ! Prima eten en goede service

Gereisd met partner in mei 2017

Super goed hotel,zelfs aan het hondje word gedacht

Jan, 27-5-2017

Vraag bij boeking als je in het bezit bent van een hond een kamer op de begane grond. Verder goede kamers....ik heb eigenlijk niks waarvan ik denk dat is niet goed geweest?Goed en uitgebreid ontbijtbuffet! Strand lekker dichtbij,winkels te bereiken met auto...kortom super fijn hotel!!
Gereisd met partner in juni 2016

gweldig

mimi, 25-5-2017

super hotel en geweldige ligging
Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Goed hotel, wel te duur

Bertje, 15-5-2017

Een goed hotel, mooi verwarmd zwembad, prima kamer (familie kamers). De kamers hebben geen waterkoker en koffiezet apparaat, dat zou een verbetering zijn. Er zaten wat barsten(slijtage) in de wastafel en de douche (in bad) stelt niet veel voor. Vriendelijk personeel! Een lekker hotel maar alleen te duur (€244,- voor 1 nacht in een familiekamer).
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Relaxt!

Willy de Kramer, 1-5-2017

De ligging is fantastisch, vlak achter de duinen en met de trap achter het hotel, sta je zo op het strand! Hier kan je prachtige strandwandelingen maken en heb je zicht op een romantische zonsondergang.

Bij binnenkomst in het hotel, wordt je vriendelijk geholpen en krijg je de sleutel van je kamer netjes uitgereikt. Wij hadden een fantastische kamer waarin zich nog een trap naar boven bevond, waar zich, heel verrassend, nog een zitkamer en een buitenterras bevond. Super!

Het restaurant was erg gezellig ingericht. Daarentegen vonden wij de ontbijtruimte niet zo geweldig. Een beetje een "kantine"-idee. Jammer!

Wel was het ontbijt uitgebreid en lekker.

Gereisd met partner in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel scoort een 8.7 uit 10 op basis van 1865 reviews.