Beoordelingen Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****

Fletcher Zuiderduin Beachhotel****
903 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****
de Bucksweg 2, 4361 SM, Westkapelle

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel scoort een 8,5 uit 10, op basis van 903 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 341 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** met andere accommodaties in Westkapelle.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

872 beoordelingen over Fletcher Zuiderduin Beachhotel****

903 beoordelingen
8,6
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Zalig tot rust komen"vertalen
Liesbeth
8,0

22-07-2014 Het is een gezellige, mooie plaats om te verblijven. De kinderen zijn er welkom en de familiekamers zijn prachtig en super-ruim.
Het ontbijtbuffet is heerlijk! Jammer dat het allemaal wat dicht op elkaar gezet is. Je botst gemakkelijk tegen andere mensen bij het opscheppen en terug naar je plaats gaan. Voor mensen die slecht te been zijn of met een kinderwagen zitten, is het zeer moeilijk om naar het strand te gaan. Je moet hiervoor meer dan 100 trappen op (de duin) en weer af (naar het strand)
Maar voor ons was dit niet ons eerste verblijf en het zal waarschijnlijk ook niet het laatste zijn.

"Twitter beoordelingen"
21-12-2013 @GvHardeveld @FletcherHotels Heerlijk ontspannen in mooi en schoon #Zuiderduin Beachhotel in #Westkapelle. Jammer van goedkope LEDverlichting. Kan beter! --- Bron: https://twitter.com/GvHardeveld/status/414510367914856448
05-09-2013 @ianlohn Lekker wakker worden @ beachhotel Zuiderduin. Genieten van het heerlijke weer en geen school. --- Bron: https://twitter.com/ianlohn/status/375509825297608704
04-09-2013 @ianlohn @ beachhotel Zuiderduin, oooh genieten --- Bron: https://twitter.com/ianlohn/status/375349205524819968
"Zeker voor herhaling vatbaar"vertalen
Miranda Craninckx
8,0

23-07-2014 Leuke accommodatie, dicht bij de zee, op loopafstand van 2 dorpen.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijk verblijf gehad"vertalen
Karin
9,0

15-07-2014 Enorm genoten van het heerlijke ontbijtbuffet, het zwembad, en het diner! Zeer klantvriendelijk, prima bedden. Mooie ligging achter de duinen. Zeer kindvriendelijk. Onze kamer had geen air-conditioning en dat was gezien de temperatuur wel prettig geweest. Desalniettemin - zeker voor herhaling vatbaar.

"Formidabel!"vertalen
Arno Douze
9,0

12-07-2014 Geweldig hotel in een prachtige omgeving. We hadden een mooie kamer aan het zwembad. Overigens heerlijk verwarmd. Dit gaan we zeker nog eens doen, maar dan wat langer!

"Teleurstellend"vertalen
Boudewijn Berenscho...
4,0
4,0
5,0

05-07-2014 Zeer kleine kamers ondanks opwaardering; zeer luidruchtig, personeel gedesinteresseerd, tekort aan drankje 's avonds laat niet aangevuld.
Ondanks dat wij onze kamer hadden opgewaardeerd (met balkon) waarvoor wij een hoger bedrag moesten betalen, was deze kamer zeer klein. Bovendien keek ons balkon uit op een muur! In de kamer was ook geen zitje aanwezig en dat voor die prijs.
Het was er gehorig en onder ons balkon was het terras, waar een groep cursisten alle plekken innamen. Je kon toen ook niet meer op het terras terecht. Het was er zeer luidruchtig!

"Mooi hotel"vertalen
hbons
9,0

02-07-2014 qua ligging en hotel faciliteiten is het een zeer goed hotel.
Vriendelijk personeel, lekker eten, mooie kamer, dus alles naar wens.
Alleen jammer dat vermoedelijk door het WK we de 2e nacht (ook na een aantal verzoeken van het personeel) luidruchtige buren hadden en hierdoor geen oog dichtgedaan hebben.

Maar het hotel is zeker een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.

met partner, 2014
"Paar dagen weg"vertalen
H.R.Willemsen
9,0

27-06-2014 uitstekend hotel met vriendelijk personeel.Zeker een aamnrader.

met partner, Juni 2014
"Goeie plek om te verblijven"vertalen
D. Hermus
7,0

25-06-2014 Goeie plek om te verblijven.
Enige minpuntje was dat de badkamer minder prettig rook door de sifon van de douchebak.
Ook jammer dat het strandpaviljoen niet open was, je loopt eerst de hoge trap op en weer af en dan is het gesloten. Later zie je bij de receptie pas gesloten staan. Maar in de brief staat in de zomermaanden geopend. Eind juni is in onze ogen ook al zomer.
Met de hond ging goed, echter waren buren erg luidruchtig met hun deur als ze 's avonds laat naar de kamer kwamen waarop de hond dus reageerde met geblaf.
Enige onduidelijkheid over gebruik tennisbaan en over sauna, deze hebben we niet eens gezien noch wordt hier uitleg over gegeven bij aankomst. Verbeterpunt !!

Ontbijt is zéér uitgebreid, echter de koffie was erg aan de sterke/bittere kant van smaak.

met partner, Juni 2014
"Hotel goed. restaurant en bediening minder"vertalen
Jonker
8,0

28-06-2014 Goede hotelkamer en prima ontbijt echter het diner en zeker de bediening laten nogal te wensen over. Eten was zeer matig en op een van de avonden werden we de 1ste 15 min. niet bediend, moesten zelf een ober roepen en hadden we na 1.5 u. alleen nog maar de soep op. Personeel was niet professioneel.

alleenreizend, Juni 2014
"Kom zeker n x terug !"vertalen
esthervanrooyen
7,0

08-06-2014 3 heerlijke dagen gehad. Twas even wachten op wat droog weer. Maar daar, is het heerlijk vertoeven. Ik had een beach-suite, super, tis gewoon n appartement, met mooi uitzicht op zwembad en duinen. 1e avond diner in restaurant gehad, twas lekker, maar niet echt super. Fiets gehuurd en lekker door het bos/duinen gegaan. Omgeving leent zich echt voor lopen/fietsen/rust/natuur/ontspanning. Al met al is het een heerlijke plek, en ik ga zeker terugkomen!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?