Beoordelingen Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****

Fletcher Zuiderduin Beachhotel****
992 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****
de Bucksweg 2, 4361 SM, Westkapelle

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel scoort een 8,6 uit 10, op basis van 992 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 359 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** met andere accommodaties in Westkapelle.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

957 beoordelingen over Fletcher Zuiderduin Beachhotel****

992 beoordelingen
8,4
8,3
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Nov. 2014
"Lekker bij te komen en te relaxen"vertalen
Leon
8,0

25-11-2014 Een fantastische plek om in alle rust te genieten van bijvoorbeeld een lang weekend. Het hotel biedt is ideaal gelegen. Je bent direct in de duinen voor eindeloze strandwandelingen (of richting de beachclub :-) ) of je huurt er een fiets. Het personeel is erg vriendelijk, de kamers zijn prima en het personeel is er erg vriendelijk. Niet vaak komen we op dezelfde plek terug maar dit hotel is een echt blijvertje. Echte aanrader dus

"Twitter beoordelingen"
11-07-2014 @ArnoDouze Prachtige lokatie.. Even uitwaaien .. :-) (@ Hotel Zuiderduin, WestKapelle, Zeeland) https://t.co/bYY6mCZfXt --- Bron: https://twitter.com/ArnoDouze/status/487655698554449920
21-12-2013 @GvHardeveld @FletcherHotels Heerlijk ontspannen in mooi en schoon #Zuiderduin Beachhotel in #Westkapelle. Jammer van goedkope LEDverlichting. Kan beter! --- Bron: https://twitter.com/GvHardeveld/status/414510367914856448
05-09-2013 @ianlohn Lekker wakker worden @ beachhotel Zuiderduin. Genieten van het heerlijke weer en geen school. --- Bron: https://twitter.com/ianlohn/status/375509825297608704
Met partner, Nov. 2014
"Mooi hotel dicht bij het strand"vertalen
Jeroen
9,0

24-11-2014 We zijn afgelopen weekend in hotel zuiderduin geweest. We hebben een heerlijk weekeind gehad. De kamer was schoon en zag er verzorgd uit. Het personeel is erg vriendelijk. De volgende keer gaan we zeker terug en dan nemen we onze hond mee en gaan lekker wandelen op het strand, wat op 5 minuten lopen ligt. Zeker een aanrader

"Ideale vakantiebestemming"vertalen
E.J.A.M. Robben
9,0

23-11-2014 Ik zal Zuiderduin aan iedereen als lokatie aanbevelen.

Met partner, Nov. 2014
"Prachtige locatie om Zeeland te bezoeken"vertalen
Loes
8,0

24-11-2014 Hotel heeft een prachtige ligging en die mogelijkheden biedt om zowel te genieten van de mooie natuur, als de leuke steden in Zeeland.
Hotel heeft een nette, moderne en sfeervolle uitstraling. Personeel is vriendelijk.
De kamer was modern ingericht en erg ruim van afmeting. Schoon en netjes. Dakramen zijn voorzien van verduisterende 'rolluiken'. Helaas schoven de bedden uit elkaar, was de tv aan de kleine kant en zijn de kamers gehorig. Kleine minpuntjes. Badkamer eveneens modern en schoon. Lekker grote douche! De geur (rioollucht) is minder.

"Uitstekende plek!"vertalen
Ans Suurhoff-Jansse...
9,0

23-11-2014 Het hotel is prachtig gelegen, bijna tegen het duin aan. 5 minuten lopen en je bent aan het strand. Service in het hotel is uitstekend. Het personeel is erg klantvriendelijk. De kamers zijn prima.

Met partner, Nov. 2014
"Prachtig gelegen onder aan de duinen (landzijde)"vertalen
yvonnejonkers
9,0

20-11-2014 Meteen bij binnenkomst valt de mooie/verzorgde inrichting op. De baliemedewerkster verwelkomt ons uiterst vriendelijk en deze vriendelijke houding van alle medewerkers valt ons telkens tijdens ons verblijf op.
De kamer is royaal van afmeting, heerlijke bedden en goed sanitair.
Ontbijt was prima, alleen wel frisjes doordat de airco koude lucht blies (dit hebben we doorgegeven). De toegangsweg naar het hotel zou enigszins verlicht mogen worden, 's avonds terugkomend met OV is het nogal donker........

"In 1 woord geweldig."vertalen
Anja Boudewijn
10,0

19-11-2014 Wij waren voor de 10e keer in Fletcher hotel Zuiderduin te Westkapelle en alles, maar dan ook alles jklopte. Binnenkort gaan we weer !!!

"Mooie plek"vertalen
G.C.Baas
6,0

18-11-2014 mooie ligging om fietstochten te maken.
Prima restaurant, heel lekker gegeten.

"Gewoon prima."vertalen
Len Van Renterghem
6,0
9,0

19-11-2014 Prima goed gelegen, schoon hotel met erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Mogelijkheid om fietsen te huren en de mooie omgeving te verkennen. Privésauna kost bovendien maar 10 euro per uur voor twee personen.
Een minpunt is evenwel dat er 3,90 euro gevraagd wordt voor wat brood bij het diner. Dat is echt niet nodig.

Met vrienden, Nov. 2014
"Voor herhaling vatbaar!!"vertalen
Esther
9,0

18-11-2014 Een fantastisch en sfeervol hotel in een mooie omgeving. Mooie, ruime en schone kamer met een prachtig uitzicht: tuin, duinen, eendjes, konijnen en schapen. Restaurant hebben we geen gebruik van gemaakt, maar ziet er heel net uit. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
De verlichting op de parkeerplaats is slecht. We hadden helaas een valpartij. Dit is door het personeel heel goed en naar tevredenheid opgelost. Een echte aanrader!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?