Beoordelingen Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****

Fletcher Zuiderduin Beachhotel****
932 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****
de Bucksweg 2, 4361 SM, Westkapelle

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel scoort een 8,6 uit 10, op basis van 932 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 356 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** met andere accommodaties in Westkapelle.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

900 beoordelingen over Fletcher Zuiderduin Beachhotel****

932 beoordelingen
8,4
8,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Prima hotel"vertalen
Marijke
8,0

13-09-2014 Hotel ligt op een mooie plek op Walcheren. Er zijn veel fiets en wandel mogelijkheden en in de omgeving leuke steden om te bezoeken.
Genieten van de boten op de Schelde en de zonsondergang op de dijk bij Westkapelle.
Prima service in het hotel!! Goed probleem oplossend.

"Twitter beoordelingen"
11-07-2014 @ArnoDouze Prachtige lokatie.. Even uitwaaien .. :-) (@ Hotel Zuiderduin, WestKapelle, Zeeland) https://t.co/bYY6mCZfXt --- Bron: https://twitter.com/ArnoDouze/status/487655698554449920
21-12-2013 @GvHardeveld @FletcherHotels Heerlijk ontspannen in mooi en schoon #Zuiderduin Beachhotel in #Westkapelle. Jammer van goedkope LEDverlichting. Kan beter! --- Bron: https://twitter.com/GvHardeveld/status/414510367914856448
05-09-2013 @ianlohn Lekker wakker worden @ beachhotel Zuiderduin. Genieten van het heerlijke weer en geen school. --- Bron: https://twitter.com/ianlohn/status/375509825297608704
met oudere kinderen, Sept. 2014
"Uitstekend hotel op fantastische plek"vertalen
Coen Free
9,0

10-09-2014 Hotel Zuiderduin te Westkapelle is een echte aanrader voor een bij voorbaat geslaagd verblijf. Het personeel is zeer professioneel en klantvriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding van zowel hotel als restaurant is prima.

met jonge kinderen, 2014
"Geweldig!"vertalen
Kokke Luc
10,0

26-08-2014 Een zeer rustig gelegen en mooi ingericht hotel, mooie en propere kamers, geen lawaaihinder, heel vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijtbuffet, in één woord een aanrader! Wij gaan zeker nog terug!

met partner, Aug. 2014
"Heerlijke plek dicht bij zee"vertalen
Goyita Agreda
9,0

29-08-2014 Hotel Fletcher, Zuiderduin is een hotel waar je heerlijk kunt vertoeven en het personeel er allervriendelijkst is. De mosselen waren om te smullen!
Vanwege de regen zelf geen gebruik gemaakt van het zwembad maar enkele kinderen hebben er zeker van genoten.

"Prima verblijf!"vertalen
T. Dorresteijn
9,0

26-08-2014 Vlotte afhandeling bij receptie, ruime en schone kamer, prima sanitair en een uitgebreid ontbijtbuffet.

met partner, Aug. 2014
"Heel fijn hotel dicht bij de zee!!!"vertalen
Debruyne
9,0

26-08-2014 Mooi gelegen. Het uitzicht van de kamer op de duinen was prachtig! Heel netjes hotel, netheid zeker top! Service op de kamer ook heel goed, heel stipt voor roomservice, top! Eten in restaurant zeer lekker! Enige minpuntje is de hele kleine badkamer. Is ietsje te klein voor ons maar dat is een persoonlijk punt natuurlijk. Voor de rest niets dan goeds, wij gaan zeker terug ;)

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Aangenaam verrast"vertalen
Prisca Thijssen
10,0

18-08-2014 Niet alleen de locatie is geweldig (mooi in het groen en op korte loopafstand van het strand) maar ook het hotel zelf, het restaurant en niet te vergeten de vriendelijkheid van het personeel heeft ons aangenaam verrast. We hebben hier een heerlijk verblijf gehad; ruime en schone kamers, heerlijk eten in het restaurant, fijne zwembaden en personeel dat altijd erg behulpzaam en vriendelijk was. Geen enkele vraag is hen te veel, altijd bereid om te helpen en mee te denken. Complimenten! Waar kom je dit nog tegen? Wij hebben nu al plannen gemaakt om hier nog eens terug te komen.

"Uitstekend!"vertalen
rdieteren
10,0

12-08-2014 Heerlijk hotel, prachtige nieuwe kamer, vriendelijk personeel, mooi zwembad en zeer goede ligging! Wij reserveerde een kamer met de krant aanbieding, een goede aanbieding. Wij hadden 2x diner en verwachte dat we vooraf samengesteld menu kregen, maar we konden kiezen uit diverse soepen, vlees - vis- vegetarisch etc. en diverse nagerechten! Dat hadden we niet verwacht, super! Prijs kwaliteitverhoudeing is dus zeer goed. Daarnaast heerlijk genoten van de omgeving, er is heel veel te doen. We komen zeker terug.

"Fantastiche plek"vertalen
E.Koenderink
9,0

13-08-2014 De accommodatie ligt uitstekend en is goed bereikbaar ook vanuit de accommodatie fietsen in de omgeving is goed. Hadden kamer met balkon en duinzicht was heel goed keken op zwembad.Van begin tot eind goede en vriendelijke personeelsleden.Prijs was actie de kwaliteit was perfect.Het restaurant is goed en men houdt rekening met de wensen van de gasten.Kamers waren schoon en worden elke dag schoongemaakt en men krijgt dan ook nieuwe handdoeken.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Geweldig"vertalen
Arna de Jong
10,0

28-07-2014 Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel**** in Westkapelle is zo super geweest.
Mijn man en ik komen met veel regelmaat in een Fletcher hotel door geheel Nederland.
In dit Zuiderduin Beachhotel waren we nog nooit geweest, maar bij binnenkomst proef je meteen de hartelijke en warme ontvangst.
We hadden een familie-suite gereserveerd, dit was zo goed, er waren zelfs 2 tv,'s aanwezig.
Prachtig balkon met 4 persoons zitje, kijkend over de gehele achterkant van het hotel, waar gasten zich vermaakten in het mooie zwembad en de ruim opgezette tuin met terras.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?