Hotel De Valk ***

6,9

17 reviews over Hotel De Valk in het Nederlands

Slecht oubollig sfeerloos hotel

Marjolijn, 18-9-2017

Niets goed. 2x gebeld over aankomst tijd. Heer wilde dan kunnen sluiten, zogenaamd enige gasten. Slecht bed, oude inrichting uit vorige eeuw. Echt een accomodatie om je vakantie te verpesten.
Gereisd met partner in september 2017

heel gemoedelijk

Mieke Antonissen, 27-5-2017

Voor wat oudere mensen, er is geen lift maar wij namen dat voor lief je vindt een gezellige kamer goede bedden en een schone douche ontbijt ruim voldoende personeel vriendelijk

Gereisd met partner in mei 2017

Nooi meer

Pleun en Sjanie, 21-9-2016

Dat er geen fietsenstalling is, je kan de fietsen langs de straat zetten of bij de eigenaar van het ( hotel 200 meter lopen ook niet afgesloten ) plaatsen belachelijk, het ontbijt was voldoende maar je moest constant vragen heb je nog brood of is er nog yoghurt dan krijg je een diepe zucht en dan werd het gehaald, maar slechte kwaliteit brood niet bij de bakker vandaan, .....geen tuin of balkon, inrichting erg oud bollig het is ons erg tegen gevallen prijs kwaliteit .....wel een goed bed en lekker kort bij het strand......ruimte in de douche om wat op te zetten scheef glijdt een flacon er zo af ....geen parkeer plaats op eigen terrein.......via internet aan dit hotel gekomen stond het beste van Westkapelle sorry ik weet niet hoe ze daar aan komen
Gereisd met partner in september 2016

Geweldig

Martha en Pierre, 17-7-2016

Heel goed hotel met een zeer behulpzame eigenaresse en zeer vriendelijk personeel,het ontbijt was heerlijk met iedere dag warme broodjes en genoeg beleg.
Gereisd met partner in juli 2016

prima lokatie kan beter

guido, 21-8-2013

Ontbijt prima.

Netheid op de kamers kan beter .

Nog haren in de douche van de vorige gebruiker.een vinger dik stof op de kasten

Gereisd met partner in augustus 2013

Prijs / kwaliteit niet in orde

Anacha, 27-7-2013

Wij verbleven hier 3 nachten en voor 85,- p.n. voor 2 personen (2e verdieping) had ik meer verwacht. Dat er geen airco was en dat we trappen moesten lopen wisten we. Dat het hotel (en dus het theehuis eronder) om 17.00u dicht ging niet. Toen we na de 1e nacht vroegen om een nieuw zakje shampoo en zeep werd daar moeilijk over gedaan en werden we verwezen naar de supermarkt. Pas toen ik zei dat ik dat belachelijk vond voor die 85,- werd er met veel gestamp 2 zakjes gehaald.

Hotel is erg gehorig, elk half uur de kerkklok werkte bij mij niet mee om goed te slapen. Ook de Zeeuwse hangjongeren onder ons raam niet (tot 02.00u) en de vuilnisman om 7.00u op vrijdag. Kan het hotel niets aan doen maar handig om te weten.

Ontbijt netjes maar alleen het hoognodige. Koelkastje in kamer is handig, meubels oubollig, douche groot. Gelukkig maar want de Wifi deed het daar soms ;-) Ligging is gunstig voor strand en fietstochten. Geen tuin om 's avonds te zitten, wel een terrasje aan de straatkant.

Gereisd met partner in juli 2013

Prima hotel

Geert, 24-7-2013

Vriendelijk personeel, schone kamer, lekker bed, goed ontbijt
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Heerlijk bij elk weerstype!

Heleen, 5-9-2009

Het hotel is dit jaar van ** naar *** opgewaardeerd.

De ligging is middenin het dorp Westkapelle waar de mensen gewoon zichzelf zijn en ook blijven (dit in tegenstelling tot het toeristische buurdorp Domburg).

Het strand ligt op ongeveer 50 meter afstand en is super eenvoudig te bereiken. Parkeren is gratis in het hele dorp!

Heerlijk als het mooi weer is en heerlijk bij storm (prachtig op de immense zeedijk).

Gereisd met partner in september 2009

perfecte uitvalsbasis!

martine jacobs, 27-7-2009

klein hotelletje,goed ontbijt,vernieuwde badkamer(kamer 5),geen moderne inrichting,eerder ouderwets maar wel netjes,te zachte bedden

Ijskastje en koffiezet op de kamer is een pluspunt.

Komen hier zeker weer bij volgend weekendje Zeeland

Gereisd met partner in juli 2009

Heerlijk uitrusten

Robert, 15-4-2009

Het hotelpersoneel is erg vriendelijk. Bij aankomst op onze kamer waren we blij verrast door de ruim opgezette omvang ervan. Koelkastje (ter grote van een minibar), koffie- en theeapparaat staan tot je beschikking. De badkamer was ook ruim opgezet. Het hotel biedt indien gewenst de mogelijkheid om een harder of zachter kussen te kiezen. Het ontbijtbuffet dat tussen 8.30 en 10.30 uur geserveerd wordt is uitgebreid en goed. We hadden om 10.00 uur zelfs nog warme broodjes! Een supermarkt zit om de hoek, net als de vele restaurantjes op de markt. Ook het (rustige) strand is vlakbij. Daarnaast zijn er in de buurt van het hotel veel gratis parkeerplaatsen beschikbaar, dus je auto kun je altijd wel ergens kwijt. Wij kwamen om een weekendje uit te rusten en dat is zeker gelukt. Voor ons is dit hotel absoluut een aanrader en wij komen hier zeker nog een keer terug!
Gereisd met partner in april 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Valk bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Valk in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Valk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Valk scoort een 6.93 uit 10 op basis van 18 reviews.