Camping Duinoord ****

8,2

17 reviews over Camping Duinoord in het Nederlands

Dicht bij het strand

Fam. Tiel, 13-9-2017

Vorig jaar paar dagen in prachtig naseizoen gestaan. Dat voelde erg goed mede doordat het rustige strand zo fijn dichtbij is. In juni weer 2 weken genoten en nu voor het naseizoen tot eind oktober prima plek. Vanwege de soms erg harde wind staan alle caravans op onze rij met rug naar pad. Saai maar veel privacy. Auto op parking prettig maar pad is smal dus moet je achteruit rijden, dat is vervelend.Voor 9 weken kregen we slechts douchetikken voor ca. 3 weken. Beetje raar maar de rest betaal je zelf evenals elektrisch. Ze gaan ervan uit dat je meer thuis bent dan op de camping. Vreemd! De gratis wifi is op onze plek meestal voldoende. We kunnen zelfs krant downloaden. Tv is prima behalve net 1. Restaurants genoeg, winkel in de straat erg duur dus fietsen we naar ah supermarkt in Burgh Haamstede. Prachtig fietsgebied en schitterende omgeving. Houd je van natuur en rust dan prima hier. Hoewel rust.....enige minpunt is de enorme massa keffende honden om ons heen, 1 of 2 per plek. Jammer!
Gereisd met partner in september 2017

Daar gaan wij nooit meer heen

Erik Flore, 7-8-2017

Omgeving is fantastisch met zee en bos op loopafstand. Dat gegeven heeft de uitbater lui gemaakt. Mensen komen toch wel zal zijn adagium zijn. Het sanitairgebouw is zeer gedateerd. Voor het mannenvolk is er slechts één urinoir waar de ammoniaklucht niet te harden is. Ook de reguliere toiletten aan de mannenkant laten qua hygiëne te wensen over. Op enkele wc's aan de kopse kant na, maar die bieden met een halve deur geen enkele privacy. Het aantal douches is voldoende maar die werken op een zogenaamde Sepp die met de bekende Zeeuwse zuinigheid is toegerust. Gemiddeld konden wij ons vier minuten per dag douchen. Daarna betalen. Dat moet ook voor de wat uitgebreidere WiFi, als die tenminste beschikbaar is. Niet meer in juli. Capaciteit is dan volledig benut. Ja, als wij een tv kabel hadden meegenomen dan hadden we vijf dagen na aankomst een modem kunnen huren. Tja, daar gaan wij, althans niet voor op vakantie. De " doorgaande" wegen op de camping zijn goed geasfalteerd maar met een breedte van niet meer dan twee meter behoorlijk smal. Auto's laat staan caravans kunnen elkaar niet passeren. Doorgaand staat tussen aanhalingstekens omdat de wegen doodlopen. Keren moet dan altijd via de plek van een andere kampeerder. Auto's houden zich over het algemeen aan de snelheid van vijf kilometer. Dat geldt in mindere mate voor fietsende kinderen (en volwassenen) hetgeen soms tot gevaarlijke situaties leidt, mede getuige de komst van een ambulance voor een campinggast die door een wielrijder(tje)? is aangereden. Op internet staat dat er een restaurant is. Als daarmee bedoeld wordt dat je 's morgens broodjes op bestelling kan afhalen, dan hebben wij bij een restaurant een iets andere voorstelling. Gezellig dan ? Nee, ook niet. De meeste plaatsen zijn seizoenplaatsen. Campinggasten die veelal in de weekenden komen en hun eigen grasmaaiers- en trimmers bij zich hebben. Natuurlijk het weer werkte ook niet mee, anders kijk je toch met een iets zonniger bril naar de pro's and cons van een camping. Maar misschien juist daardoor valt een dure camping als deze is, een beetje door de mand. De omgeving is schitterend, nu de camping nog😉
Gereisd met partner in juli 2017

Fijne en mooie camping

Myrte, 4-8-2017

Camping Duinoord heeft prachtige plekken om rustig te staan. Nette wc's en douches en met namel de ligging van de camping is fantastisch, aan zee en in de duinen, dat is heerlijk.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie plek met genoeg voorzieningen

Andrea Burggraaf, 29-7-2017

Camping Duinoord is een mooie, gezellige, kindvriendelijke camping waarbij het personeel je bijstaat wanneer er vragen zijn!

Het pasjes systeem bij sanitair vind ik niet gebruiksvriendelijk en ik zou pleitten voor dit verrekenen in de boekingsprijs.

De zee en dorp Nes is op loopafstand! Heel super :)

Gereisd met vrienden in juli 2017

fantastische camping

H J Heethuis, 27-7-2017

Schoon en goed onderhouden camping, je wordt vriendelijk ontvangen .
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

al 12 jaar geweest, soms 2 keer per seizoen

DIK EN Gerrie Buurman uit Apeldoorn, 10-9-2016

heerlijk rustig, goede sfeer, alles fijn schoon, dicht bij mooi strand, zeer goede fietsmogelijkheden.
Gereisd met partner in september 2016

Perfecte locatie

Franciska, 22-7-2016

Deze camping lag voor ons op de perfecte locatie, bijna gelijk op het strand, heerlijk! Sanitair was netjes en werd goed schoongemaakt. Wij stonden op het tentenveld, leuk veldje. Heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Camping duinoord krijgt van mijn een pluim

Vanwalbeek, 13-9-2015

Waarvoor ik Duinoord een pluim geef .We moesten tweedagen eerder weg en campingDuinoord storten het geld van de twee dagen netje op mijn rekening terug ,dit vind ik fantasie .
Gereisd met partner in juli 2015

Camping is een aanrader

sleypenmouwen, 8-7-2015

Camping is prima gelegen, vrijwel onderaan de duin! Sanitair is altijd schoon, je krijgt een soort sleutel waar warm water minuten opstaan voor je verblijf. De minuten kan je evt bij kopen! Zelf vind ik dat niet ideaal, maar ws is dat gedaan om dagjes mensen niet te laten douchen op de camping.

Wat wel opvalt dat er veel "vaste" sta plaatsen zijn en op heel veel plaatsen staan de caravans allemaal op dezelfde manier weggezet. Zelf vind ik het een beetje ongezellig, ze kijken niet in een straatje maar tegen de heggen aan.

Er is alleen brood verkrijgbaar op de camping, maar verschillende restaurantjes zijn er net uit de camping (en supermarktje)

Gereisd met partner in juli 2015

Geweldige plek om tot rust te komen!

Warda Hollandia, 5-7-2015

Rustige camping, schone en goed ingerichte chalets, genoeg afstand tussen de verschillende kampeerplekken en maar een kleine wandeling van het strand af. Enige minpunt zijn de matrassen, die zijn net iets te hard. Mensen met rugklachten adviseer ik een toplaag of luchtbedje mee te nemen voor op het matras. Al met al, een aanrader!
Gereisd met vrienden in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duinoord in Westenschouwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duinoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Duinoord scoort een 8.2 uit 10 op basis van 18 reviews.