8,9

Uitstekend

48 reviews over Vakantiehuis Ziltvloed in het Nederlands

Een geweldig, compleet en sfeervol authentiek huis

Marina, 19-5-2017

Bij binnenkomst meteen het 'thuisgevoel', heel sfeervol ingericht en in de keuken werkelijk alles aanwezig. Wij hebben voornamelijk gefietst, maar het was steeds een feest om 'thuis' te komen en te genieten in o.a. ook de sfeervolle tuin. Als extra voor kinderen een geweldige speelschuur.

Van te voren een prima contact gehad met de eigenaresse die ons van veel praktische informatie heeft voorzien. Kortom: een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Super huisje & heel fijn persoonlijk contact

Maartje, 11-3-2017

Ziltvloed is een heel leuk huisje dat van alle gemakken voorzien is. Wij verbleven hier vier dagen met drie volwassenen en een peuter. De speelschuur is echt geweldig; onze dochter heeft zich geen seconde verveeld! Het huisje is heel sfeervol ingericht, waardoor je je meteen thuis voelt. Ook is er echt van alles aanwezig, waardoor je niets mist en hetzelfde gemak ervaart als thuis. Wij kwamen om te relaxen en vooral lekker bij te kletsen en dat is zeker gelukt!

Een echte meerwaarde vonden wij het uitgebreide contact dat we via de mail hadden met de eigenaresse, zowel vooraf aan als tijdens en na ons verblijf. Ze gaf ons veel tips over de omgeving e.d., waar we ook echt iets aan gehad hebben.

Helaas is de omgeving ons enigszins tegengevallen. We hadden bijna alleen maar regen en dan is er weinig te beleven in dit gebied. In de zomer zal dit zeker anders zijn, omdat je dan lekker naar het strand kunt gaan en langs alle dorpjes kunt fietsen!

Gereisd met vrienden in februari 2017

Super

Alexandra, 17-1-2017

Het huisje is heel schattig met heel veel karakter. Het ademt de sfeer knusse sfeer uit van vroeger en het heeft alle gemakken van nu. De speelkamer was top. De zon hoeft echt niet te schijnen om het in ziltvloed naar je zin te hebben.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Vakantie zoals vakantie moet zijn!

Wilma, 27-10-2016

We hebben genoten van een heerlijke herfstweek in Ziltvloed.

Een zeer sfeervol en knus huis, authentiek maar voorzien van alle moderne gemakken. Door de warme en gezellige inrichting van het huis voel je je direct thuis!

De ligging is perfect, in een slaperig dorpje waar het stil is maar met veel leuke dorpjes in de directe omgeving. En niet te vergeten de prachtige stranden, waar we eindeloos gewandeld en gevliegerd hebben.

Een aanrader!

Gereisd familie in oktober 2016

prachtige en gezellige vakantie gehad

wim, 11-9-2016

Ziltvloed is een erg gezellig huisje, netjes en schoon. Erg compleet. Het dorpje is erg rustig en heeft dan ook geen enkele winkel, wel een bistro( helaas tijdens ons verblijf gesloten wegens ziekte) een dorpshuis en een gezellig kerkje die elk half en heel uur van zich laat horen. We hebben het geluk gehad dat we prachtig mooi weer hadden en konden fietsen en in de gezellig binnentuin konden zitten, maar bij slecht weer kun je je echt wel vermaken in Ziltvloed. Zeer aanbevelings--waardig vakantie verblijf
Gereisd met vrienden in september 2016

Fijn huis!

Fam. Verkade, 12-8-2016

Wij hebben genoten in Ziltvloed.

De kinderen vonden het heerlijk dat er een trampoline, een schommel en speelgoed aanwezig was.

Onze favoriete plekjes in het huis waren de eettafel in de keuken en de heerlijke bank in de woonkamer.

De fietsafstanden vanaf Ziltvloed vielen (met kinderen) wat tegen. Vandaar dat wij de ligging niet heel gunstig vinden. Op zich wisten we dit van te voren, maar dit is altijd lastig in te schatten. We hebben dan ook veel per auto gedaan (wat we liever tijdens onze vakantie niet doen).

Het huis is verder prima, van alle gemakken voorzien.

We hebben een fijne vakantie gehad!

Gereisd familie in juli 2016

Authentiek huisje in rustig dorpje

Maatje, 8-8-2016

Huis is niet ruim, maar biedt veel plezier voor jonge kinderen. Speelgoed is aanwezig. Lekker klimmen en schommelen in de speelschuur. Een leuke speeltuin op loopafstand.

Hebben zelf een opblaaszwembad in de tuin geplaatst, dat was heerlijk!

Gereisd familie in juli 2016

Geweldig leuk huisje, van alle gemakken voorzien

Ton en Anke, 25-5-2016

Oud huisje, zeer smaakvol opgeknapt, met behoud van de originele elementen en toch volledig ingericht naar moderne standaarden. Heel veel ruimte, heerlijke tuin, goede bedden (niet onbelangrijk!), kortom, precies zoals een ideaal vakantiehuisje moet zijn. Voor menige herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in mei 2016

Wij komen terug!

Merel, 29-4-2016

Wat hebben wij genoten in dit mooie huisje! Zelfs met regen! Wij komen graag nog eens terug met wat meer zonnestralen 😉

De SpeelKamer en SpelKelder waren een groot succes! Ouders met 2 jongens van bijna 5 en 2,5jr!

Gereisd familie in april 2016

Sfeervol ingericht en zeer compleet vakantiehuis

Jasper, 7-3-2016

Zeer compleet en sfeervol ingericht vakantiehuis. In de directe omgeving is veel te doen. Uitstapje naar Brugge of Gent(B). Het strand is een kwartier rijden.

Het huis zelf is van alle denkbare gemakken voorzien; kortom je grijpt niet snel mis.

Wij zaten hier in een erg regenachtige week in februari, maar hebben ons erg vermaakt.

Eigenaar is momenteel bezig met het bewoonbaar maken van de zolder in het bijgebouw, waardoor deze woning geschikt wordt gemaakt voor grotere groepen.

Contact met de verhuurder verloopt ook heel prettig.

Wat ons betreft een aanrader!

Gereisd familie in februari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ziltvloed in Waterlandkerkje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ziltvloed zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ziltvloed scoort een 8.85 uit 10 op basis van 49 reviews.