7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Roompot De Zandput**** bij :

103 reviews over Camping Roompot De Zandput in het Nederlands

Geweldige camping met en TOPteam

Carla, 31-7-2017

Alles is top, het personeel, de ligging, de faciliteiten, super gastvrij. Tot volgend jaar weer
    Gereisd met partner in juli 2017
    Carel Schrier,

Wij zijn erg blij dat je zo enthousiast bent over je verblijf op Camping De Zandput, Carla! Het is ons doel om al onze gasten een top verblijf te bezorgen en dat is zo te lezen bij jou helemaal gelukt!

Wij hopen dat je volgend jaar weer zo gaat genieten!

Kom zeker terug

sonia van ham, 29-7-2017

Dichtbij strand sanitair een blok wat verouderd
    Gereisd alleenreizend in juli 2017
    Carel Schrier,

Wat leuk dat je zeker terug komt, Sonia! Wij zullen je feedback, betreft het sanitair, doorgeven aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

prima..voor herhaling vatbaar

A van Duinen, 9-7-2017

aardige mensen schone douche en wc.....toppie
    Gereisd met vrienden in juli 2017
    Carel Schrier,

Wat leuk om te lezen dat je verblijf op Camping De Zandput voor herhaling vatbaar is! Heb je ook genoten van de prachtige omgeving? :-)

Fantastiesch

Willie de Vos-Wolse, 9-7-2017

Dat het een rustige camping is, ook met honden.strand dichtbij.wij hadden wel liever meer stroomvoorziening.6 ampère is niet zo veel,goed oplettten wat je bij eikaar aanzet.
      Gereisd met partner in april 2017
      Carel Schrier,

Wat fijn dat je genoten hebt van de rust, Willie! Wij zullen je feedback, betreft de stroomvoorziening, doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens op één van onze parken!

Heerlijk rustig!

Walter, 7-6-2017

Camping/caravanpark is een een rustige camping. Voorzieningen voor jonge kinderen zijn prima. Ik kan me voorstellen dat kinderen die wat ouder zijn hier minder vermaakt zijn. Verder lekker dicht bij het strand en de vernieuwingen in o.a. de kantine/receptie, de snackbar en de bebording op het park zijn top!
      Gereisd familie in mei 2017
      Carel Schrier,

Het klinkt alsof jullie een goed verblijf achter de rug hebben, Walter!

Hebben de kids ook genoten?

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken.

Groetjes Mandy

Mooie camping, ruime plek, goede ligging&sanitair

De heer JPG van Cann, 30-5-2017

Warme douche, zelf in te stellen, Ideaal als je je hond meeneemt. Ruime plekken en goede ligging aan het strand.
      Gereisd met partner in mei 2017
      Carel Schrier,

Goed om te lezen dat je verblijf op Camping De Zandput goed bevallen is! Heb je veel strandwandelingen gemaakt? :-)

Groetjes Denise

net sanitair en vriendelijk personeel

Wil, 19-5-2017

ook leuke terrassen in vrouwenpolder en direct bij Domburg en Middelburg. Ook mooie fietsroutes.
      Gereisd met partner in mei 2017
      Carel Schrier,

Wat geweldig dat je je verblijf met een 9 beoordeeld, Wil! Camping De Zandput ligt in een prachtige omgeving waar voldoende te beleven is voor jong en oud!

Super camping!

Petra, 16-4-2017

De zandput, hele mooie camping nabij gelegen bij het strand. Animatie aanwezig voor de kinderen wat erg goed en gezellig is! Het eten was ook zeer goed. De camping ziet er verder netjes uit, alles word goed bijgehouden qua schoonmaak en vernieuwing van het park.Vriendelijk personeel en van alle markten thuis. Het personeel spreekt ook duits wat zeer handig is voor de duitse gasten. Kortom wij hebben genoten! We komen zeker nog een keer terug!
      Gereisd met vrienden in april 2017
      Carel Schrier,

Wat fijn dat je tevreden bent over Camping De Zandput, Petra! Leuk dat je nog een keer terug wilt komen, zodat je weer kan genieten van een fijn verblijf.

Tot de volgende keer!

Groetjes Denise

Heerlijk genoten, fijn huisje.

Lian1969, 28-10-2016

Fijne ligging, heerlijk rustig.

Keukeninventaris mag iets uitgebreider.

Gereisd familie in oktober 2016
      Carel Schrier,
      Wat fijn dat je tevreden bent over de ligging van Camping De Zandput, Lian! Wij zullen je feedback, betreft de keukeninventaris, bespreken met de parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Een blijvertje

Damas Vos, 15-9-2016

Vlak bij het strand, op loopafstand van de camping!
      Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roompot De Zandput in Vrouwenpolder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roompot De Zandput zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Roompot De Zandput scoort een 7.37 uit 10 op basis van 135 reviews.